wtorek, 16 września 2014

Maska PRO-LINE professional Silk& Regeneration












Co mówi producent : 

Nawilżająco-regenerująca maska do włosów jest kosmetykiem przeznaczonym do pielęgnacji włosów przesuszonych i zniszczonych. Dzięki zawartości protein jedwabiu oraz środków odżywczych pochodzenia roślinnego działa regenerująco na włosy , nawilża je i wygładza . Działa antyelektrostatycznie na włosy , ułatwiając ich układanie i rozczesywanie. 

Moja opinia:

Muszę przyznać,że producent mówi prawdę. 2 lata temu zrobiłam pasemka-włosy zrobiły się suche i wypadały garściami. Stosowanie tej maski nawilżyło je, były miękkie w dotyku, błyszczące, nie było problemu z rozczesywaniem czy układaniem. Nawet suche końce włosów ładnie się zregenerowały.  Muszę przyznać ,że kondycja moich włosów bardzo się poprawiła gdy ją stosowałam .

Opakowanie zawiera 1l dzięki czemu maska ponad rok mi służyła.Jest wygodne i nie ma problemu z wyciągnięciem maski..Konsystencja gęsta, łatwa w nakładaniu na włosy o kolorze żółtym.Zapach piękny czuć ananasa i brzoskwinie.Na pewno kupie ponownie. Można ją kupić w salonach fryzjerskich. 


Jeśli macie zniszczone włosy zachęcam do przetestowania.  Na pewno nie pożałujecie.

Znacie tę maskę ?

6 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Tak to prawda , ale efekty działania maski pozytywne :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o niej. Ale zapowiada się ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. różwniez o niej nie słyszalalm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie slyszalam o tej masce do włosow. Dziekuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam jej nigdzie wcześniej, ale chyba zacznę jej szukać i przetestuję na swoich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.