piątek, 26 września 2014

Wsuwki czy żabki?

Wsuwki i żabki każda z nas ma ich wiele. Przydają się do spinania np :koków, grzywki. Mają różną gamę wzorów i kolorów przez co nadają fryzurze ładnego wyglądu. Wpis banalny bo każda dziewczyna dbająca o włosy o tym wie ale tak dla przypomnienia. Co ja o nich myślę jeśli jesteście ciekawe przeczytajcie same.



Na pierwszy ostrzał idą wsuwki. Znienawidzone przeze mnie ,uwielbiane przez innych.


  • zniekształcają włosy,
  • łamią, kruszą  włos ,
  • wpinanie  je we włosy nie jest takie łatwe końcem wsuwki zadrapuje skórę głowy,
  • są ciężkie i czuje ich obecność na włosach,
  • czasem za długie przez co wystają tu i ówdzie psując fryzurę, a czasem za krótkie i nie spinają dokładnie  (musiałam mieć dwa rodzaje długości w zależności czy do koka , czy grzywki),
  • mam zawsze problem z tym ,że jedna wsuwka nie utrzyma mi grzywki muszę użyć dwóch i spiąć na krzyż,
  • ciężko je wyjąć z włosów- nie wiem jak bym się starała to i tak pociągnę i wyrwę sobie kilka włosów.
  • zawsze je gubiłam nie ważne czy była na włosach,a za chwile już jej nie było , czy spadła na podłogę i przepadła.


Żabki uwielbiane przez mnie w kolorze brązowym. Nie rozstaje się z nimi nigdy , mam w torebce , łazience ,pokoju , nawet zdarzy się że w kieszeni :)





  • nie niszczą ,nie łamią włosów ,
  • nie ma mowy o zniekształceniu włosa,
  • nie czuje bólu skóry głowy,
  • są lekkie i nawet jej nie czuje ,
  • do spięcia grzywki wystarczy jedna,
  • dobrze spina włosy,
  • łatwo ją wpiąć we włosy i odpiąć.


Podsumowując dawniej często na moich włosach gościły wsuwki (codziennie) bo chodzę po domu w kokach. Widać było jak włosy się kruszą, wypadają ,odkształcają się. Postanowiłam spróbować żabkami i to był strzał w 10. Kok się trzyma , grzywka też i nie ma mowy o zniszczonych włosach.

A wy co wolicie wsuwki czy żabki? Miłego dnia:)

7 komentarzy

  1. Ja wolę wsuwki, choć masz rację, że niszczą włosy. Moja córcia natomiast wsuwek absolutnie nie akceptuje. Dla niej tylko żabki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam w domu szczerze ani jednej żabki.
    Muszę je kupić, ponieważ za wsuwkami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także wolę wsuwki lepiej mi pasują niż żabki, ale wiadomo każdy wybiera to co lubi i woli. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie to i to :D zależy od fryzury

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam żabek. Wolę wsuwki, bo mogę z nimi zrobić fryzurę i wyjść i nie wygląda infantylnie. Muszę jednak chyba kupić kilka żabek do stosowania w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    New Post Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam całkiem inaczej: wsuwki tak, żaby nie;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.