sobota, 15 listopada 2014

Rewitalizująca maska do włosów z kawiorem- AVON

Nigdy nie zdarzyło mi się kupować kosmetyków w AVON - zamawianie było dla mnie nie wygodne ,wolę dotknąć produkt ,obejrzeć, poczytać.  Zdanie zmieniłam gdy w pobliskim mieście otwarto sklep właśnie z tej firmy z różnorakimi gazetkami i produktami. Skuszona promocją i kawiorem  w składzie kupiłam na 'spróbowanie'. Zapraszam więc do recenzji :)





Działanie :
Producent pisze by nakładać ją obficie na włosy, zwłaszcza kocówki i do tego trzeba się stosować by uzyskać najlepszy efekt ale trzeba uważać by nie przesadzić. Myję włosy i po odsączeniu z wody nakładam tę maskę i trzymam w turbanie 20 -30 min.

Włosy po tej masce są nawilżone , dociążone. Nie ma efektu puszenia czy elektryzowania. Włosy są błyszczące, śliskie i miłe w dotyku. Łatwe do rozczesania .Pachną niesamowicie -czuć nawet na drugi dzień od mycia kwiatowy zapach.

Po dłuższym stosowaniu jej zauważyłam poprawę kondycji moich włosów. Końcówki się nie niszczyły szybko ,a włosy się nie  strączkowaty i nie było mowy o kołtunach.




Plusy:
                       -opakowanie wygodne  nie wyślizguje się z rąk i łatwo wydobyć z niego maskę,
                       - konsystencja gęsta i bardzo dobrze rozchodzi się na włosach ,
                       - przepiękny kwiatowy zapach , który utrzymuje się długo po umyciu,
                       - jest  wydajna ,
                        - pozytywne działanie na włosach



Minusy:
                         - jeśli nałożymy za mało nie będzie efektu wow, a jak za dużo to przeciążymy włosy,
                         - u mnie powoduje łupież nakładana na skalp
                          -cena regularna 29 zł, na promocji 13-19zł

Zdecydowanie do niej powrócę :)


A Wy znacie tę maskę ? Kupujecie kosmetyki z AVON?

8 komentarzy

  1. Nie mialam jej, moze sie skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie miałam nic z Avon ale bardzo lubię ich mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z tej serii maskę ale do twarzy :) poki co ok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sposób, w jaki piszesz :) Na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś chętna, to zacznij i daj mi znać :) Na pewno się odwdzięczę ! :)

    spontaniczniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii posiadałam już kilka kosmetyków do ciała, ale nigdy do włosów. Odkąd preferuję pielęgnację bliższą naturze nie składam zamówień w AVON.
    Skład tej maski nie jest przyjemny i tak jak piszesz stosowanie jej na skórę głowy nie jest dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. na dłuższą metę ta maska może przesuszać włosy bo ma alkohol w składzie więc radziłabym uważać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.