środa, 31 grudnia 2014

GRUDZIEŃ W SŁOWACH--BYŁO MINĘŁO

Coraz bliżej Nowego Roku więc to czas ostatnich podsumowań, refleksji nad tym co spotkało nas. Ten rok przeleciał mi bardzo szybko - mam wrażenie ,że po 18 czas zaczął wariować i pędzi nieubłaganie.

Rok 2014 
-jest dla mnie rokiem ,w którym działo się wiele rzeczy- przychodzą mi na myśl same chwilę szczęścia, są jednak i te przykre oraz niespełnione cele, które ciągną się i zostały dopisane do postanowień na Nowy Rok.

-jest to dla mnie okres bardzo pouczający i z wielu sytuacji w tymże roku wyciągnęłam wnioski. Jestem można powiedzieć mądrzejsza i nauczyłam się na własnych błędach. Jednym z nich jest nieśmiałość, brak pewności siebie i niezdecydowanie - przez które dużo dobrych  rzeczy mnie omija. Czasami mam wrażenie ,że moje nudne dotychczasowe życie będzie tak trwać do śmierci. 
Monotonia - za to przede wszystkim wezmę się w  Nowym Roku.

-to też bardzo rodzinny rok :wiele spotkań w tym gronie, dużo wsparcia i radości bycia razem ,i to nie tylko w okresie grudniowych świąt ale calutki rok.

Czy jestem szczęśliwa z przebiegu roku 2014? Powiem tak średnio. Na pewno ten rok jest lepszy od 2013 ale wciąż mam poczucie niespełnienia, braku czegoś. Poczucie ,że nie zrobiłam czegoś więcej, co mogłam osiągnąć. Jestem jednak dobrej myśli na Nowy 2015 ROK. 





                 Życzę wam kochani przede wszystkim zdrowia gdyż ono dodaje siły do spełnienia celów,
                                                            marzeń i do życia w szczęściu. 



A tutaj linki do wszystkich wpisów wyzwania u :RÓŻOWEJ KLARY - GRUDZIEŃ W SŁOWACH

Pozdrawiam :*

5 komentarzy

  1. Happy New Year!!! thank you so much for your visit!!
    I follow you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to był chyba najbardziej pechowy rok :/, ale na szczęście były dobre momenty i je chce pamiętać! Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.