czwartek, 4 grudnia 2014

GRUDZIEŃ W SŁOWACH -LIST DO samej siebie

Witajcie kochani dziś notka z projektu Różowej Klary . Akcja bardzo ciekawa dlatego zapraszam wszystkich do wzięcia udziału , a nawet przeczytania.


...............................................................................................................................................................



GRUDZIEŃ to miesiąc wszelkich przemyśleń odnośnie życia,odnośnie mijającego roku. Jest na pewno wiele rzeczy za które lubimy ten rok ,ale również takich co nas smucą.

GRUDZIEŃ  to dla mnie miesiąc planów, celów, które chcę osiągnąć w nowym roku. To najlepszy moment aby dokonać przemyśleń nad tym co będzie aby ten przyszły rok był lepszy od tego. Kto jak nie my stawimy czoła wszystkim przeciwnościom i sprawimy by nasze życie było weselsze, ciekawsze. To właśnie w dużej mierze od nas zależy co się wydarzy, bo to my mamy na nie duży wpływ.

Co robię  w tym miesiącu? Piszę list ale nie byle jaki :)

Tak jak w tytule piszę list do samej siebie. Opisuje w nim swoje uczucia, plany ,a nawet korzyści płynących z osiągnięcia tych celów. Ma on być dla mnie motywacją, zachętą, impulsem do ich wykonania. Czytam go właśnie wtedy gdy słabnie zapał, gdy tracę wiarę w siebie. Możemy otworzyć go w połowie roku i wykreślić rzeczy , które już wykonaliśmy lub położyć list w miejscu widocznym i zrobić to  na bieżąco. Następnie należy się skupić na kolejnych marzeniach celach .
To naprawdę pomaga!


Jak możemy to zrobić ?

  • Wystarczy kartka papieru , długopis i/lub koperta. Ja właśnie dziś zaczynam pisać .Na jednej stronie swoje cele zaś na drugiej słowa motywacje.Czasem dorzucam zdjęcia ,naklejki inspirujące :)


  • Innym sposobem jest napisanie listu na stronie internetowej Kapsuła czasu - polecam zaglądnąć. Piszesz list do siebie , ustawiasz datę kiedy chcesz go przeczytać i  tekst listu przychodzi ci na e-mail. Super sprawa.


A wy piszecie taki list?  Co o nim myślicie ?


11 komentarzy

  1. Naprawde swietny pomysl:) Gratuluje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że ci się spodobał. Ja również pozdrawiam

      Usuń
  2. ja co roku wypisuję na kartce plany na kolejny rok, ale czasem cięzko do realizacji :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się ciężko jest wszystkie plany wypełnić, ale ważne że większość zrealizowana wtedy czuje się satysfakcje :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tą kapsułą czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście że napisze ale pod koniec grudnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie pisałam listu do samej siebie, ale zmienię to w tym roku! W dniu urodzin 31.12 napiszę list do samej siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł niezły. Naprawdę muszę o tym pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł. Musze sama siebie zmobilizować jeszcze do podjęcia kilku wyzwań. Między innymi zawrę w tym liście systematyczną aktywność fizyczną, którą jak na razie wykonuję tylko okazyjnie bądź falami gdy mnie napadnie (czyt. przez góra 2 tygodnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też walczę z sobą by chociaż chwile poćwiczyć ale jak piszesz góra 2 tygodnie-mam to samo

      Usuń
  8. U mnie zawsze wszystko mija się z celem więc nie spisuję tego wszystkiego a staram się jakoś układać w głowie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.