sobota, 27 grudnia 2014

Przeczytam tyle ile mam wzrostu

Książki są moją nieodłączną częścią. Czasem mam okres gdy czytam nie przerwanie kilkanaście książek jedna po drugiej ,a czasem w ogóle nie czytam. Tak więc zapisałam się do wyzwania na 2015r, które polega na przeczytaniu książek tyle ile mam wzrostu. Czyli 168cm  ;) Mam nadzieję,że mi się uda.


Zapraszam wszystkich do udziału od stycznia ,a wyzwanie organizuje dzosefinn.blogspot.com .


Przeczytane pozycje i ich centymetry(na czerwono moje  ulubione i polecone prze zemnie)

1) ''Więzień nieba''- Carlos Ruiz Zafón = 2,6cm 
2) ''Cień wiatru'' – Carlos Ruiz Zafón    =3,6cm 
3) ''Światła września''- Carlos Ruiz Zafón = 1,8cm 
4) ''Magiczna gondola '' = Eva Vóller = 3,1 cm 
5) ''Największy lęk''- Linwood Barclay = 3,1 cm
6)''Niezapominajki''- Ewelina Kłoda= 2,5 cm
7)''Kwiat pustyni'' - Waris Dirie =2,1 cm
8) ''Worek kości'' - Stephen King = 3 cm
9) ''Miedziana plaża'' -Jayne Ann Krentz = 2,5 cm
10) ''Cuda''- Stuard Wilde= 1cm
11) ''Potęga podświadomości''-Joseph Murphy= 1,9cm 
12) ''Świadomy oddech''- Leonard Orr = 1cm
13) ''Odmień swój umysł, odmień swoje życie ''= 3,2cm
14) ''Uśmiech losu''- Jayne Ann Krentz = 1,9cm 
15) ''Gdy budzi się dusza'' - Cindy Woodsmall=2,6cm
16) ''Zanim umrę''- Jenny Downham =2,3 cm
17) ''Kiedy odszedłeś''- Maggie O'Farrell = 2,5 cm
18) ''Moje miejsce na ziemi ''- Elizabeth Adler = 2,2 cm 
19) ''Po schodach do nieba'' - Betty J.Eadie = 1,6cm
20) ''Zacisze Gosi '' - Katarzyna Michalak = 2,2 cm
21) ''Anioł'- Cliff McNish= 2,3cm
22) ''Przypadek sprawił''- Barbara Rybałtowska =1,6 cm
23) '' Chłopiec w pasiastej piżamie ''- John Boyne =1 ,5 cm
24) ''Lawendowy pokój''- Nina George = 2,9cm
25) '' W dżungli podświadomości '' - Beata Pawlikowska - 3,5cm

edit- 09.01.2016

Razem=  58,5 cm

Jak widzicie nie udało mi się uzyskać 168cm. Cieszę się jednak,z chęci i motywacji do przeczytania 25 książek. W tym 2016 roku już koniec z centymetrami , teraz skupię się na ilości - koniecznie więcej niż 25 ;)




6 komentarzy

  1. Fajne wyzwanie :) ja bym nie miała dużo hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O podobnej akcji słyszałam jakieś 2-3 lata temu. Wzięli w niej udział znani ludzie i chyba udało im się osiągnąć zamierzony cel. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się podejmuję ! :D 164 centymetry czytania przede mną, świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha genialne postanowienie:) może kiedyś uda mi się takie coś, lecz ja mam mniej do przeczytania o 8cm:D Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz, oczywiście gdy Ci się spodoba:)Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie podejmę, bo żeby mi się udało musiałabym przeczytać ponad 50 książek, a to raczej niewykonanalne. Nie mniej jednak zamierzam w tym roku i tak duuuuuużo czytać:)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. super akcja, chyba sama się przyłączę - uwielbiam czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.