sobota, 13 grudnia 2014

GRUDZIEŃ W SŁOWACH- SPOSÓB NA ZIMOWE DNI

Drugi  post z projektu Różowej Klary- Sposób na zimowe dni.


Nie lubię zimy, ta pora roku sprawia ,że jestem ospała , leniwa i tracę chęć do działania.
 Mam jednak kilka sposobów , które pomagają mi przeżyć tę porę roku.

1. Herbata -sypana zielona z imbirem i cytryną(nie tylko w domu ale tez na uczelni w termosie).


2. Balsamowanie, masaż ciała- to najlepszy czas aby zadbać o skórę. 


3. Kawa po południu ,która daje mi energii do nauki- bez niej o tej porze nie potrafię funkcjonować. 

4. Książki, filmy, blogi- w przerwach między nauką.


5.Sweterki w żywych kolorach dzięki nim czuję się wyraźniejsza i weselsza. 
To tylko część z nich mam jeszcze 5 :) Kocham cieplusie sweterki.


6. Owoce - czas na uzupełnianie witamin , świetna przekąska.



7. Rozwijam swoje zainteresowania, hobby.



A jakie wy macie sposoby na zimowe dni?
Miłego wieczoru ;)


Powiązane wpisy:

7 komentarzy

  1. W zimę wypijam hektolitry herbat, a do tego fajny film i szykuje się idealny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też piję mnóstwo herbat zimą co chwilę dosłownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima to czas herbaty! Nic mi tak nie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbata, latte i kakao to podstawa przetrwania zimy, wraz z dobrą książką i filmem :) No i w doborowym towarzystwie najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, mamy kilka podobnych sposobów na przetrwanie zimy :)
    Zielona herbata jest pyszna, daje mi takie ukojenie podczas jej picia. Owoce górą!! :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.