piątek, 2 stycznia 2015

Idealna kobieta - IDEALNA JA!

Wygląd człowieka jest dla mnie ważny tak samo jak charakter i sposób zachowania człowieka. Od ładnej ,zadbanej dziewczyny bije sympatią już przy pierwszym spotkaniu.I tu nie chodzi tylko o względy u mężczyzn ale i u kobiet. To właśnie między innymi przez wygląd możemy ocenić czy z daną osobą się zaprzyjaźnimy czy nie.To właśnie on zdradza jaka dziewczyna jest- a możemy wywnioskować to po makijażu, kolorze włosów, stylu jaki prezentuje, a nawet uśmiechu.

Czy kobieta idealna istnieje?
Wydaje mi się,że nie. W każdej z nas jest coś co nam nie pasuje. Dostrzegamy nasze niedoskonałości nie tylko w wyglądzie ,a także w charakterze. Warto jednak dążyć do idealności- zatuszować mankamenty sylwetki, charakteru ,a wyeksponować to co piękne.
Odnośnie wyglądu i cech charakteru ważna jest równowaga bo przecież nie chcemy być ,,głupimi idiotkami'' lub na odwrót.

Jaka jest idealna kobieta?(kilka wyznaczników które przyszły mi do głowy)
-ma swoje pasje i zainteresowania
-jest pewna siebie ,wie czego chce i dąży do wyznaczonych celów
- dobrze się czuje we własnym ciele
-jest aktywna fizycznie
-jest zaradna ,samowystarczalna
-potrafi spełniać się w pracy ,mieć zadbany dom i dzieci
-zachwyca się drobnostkami, 
-ma nie tylko idealną sylwetkę w której dobrze się czuje ale i osobowość
-bez tapety ale z lekkim makijażem dodającym jej uroku
-ma zielone oczy(takich jest najmniej)
-ma swój styl
--ładnie ułożone włosy
--ma zadbane dłonie i paznokcie
--ma zadbane długie włosy 
--ma białe zęby i czarujący uśmiech
... można wypisywać i wypisywać ...




IDEALNA JA - plan zmiany w 2015 roku

wygląd:
- schudnąć 5kg do wagi idealnej 63kg
- zafarbować włosy na blond szamponetką do 28 zmyć
- zacząć się delikatnie malować ,podkreślać oczy bo wyglądam wtedy dużo ładniej
-chodzić w sukienkach, spódniczkach - przez pośpiech i lenistwo rzadko je zakładam
-zadbać o dłonie i paznokcie ale i całe ciało (peelingi, nawilżanie)
-wyleczyć zęby i wybielić.

charakter:
- zminimalizować: wstydliwość, poddawanie się 
-pozbyć się :niezdecydowania i poczucia braku pewności siebie
-mówić odważnie co czuje ,czego chce bez względu na to czy kogoś tym zasmucę czy pocieszę
-podejmując decyzje odnośnie własnego życia kierować się tylko własnym dobrem , anie innych
-otworzyć się na ludzi ,nowe znajomości
-być mniej leniwa
-przestać się zastanawiać co inni o mnie myślą, oraz snuć, obmyślać co mogłam zrobić w sytuacjach ,które już się wydarzyły.


Jakie cechy dopisałybyście do mojej listy idealnej kobiety? Jaka ona jest według was?

22 komentarze

  1. Przestań, nikt nie jest idealny:D hehe
    Najważniejsze jest być sobą (akceptować siebie!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akceptuje siebie :) ale warto coś zmienić by poczuć się lepiej.

      Usuń
  2. Oj ja też muszę walczyć z lenistwem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam Cię do Liebster Blog Award na blogu: http://kornylablog.blogspot.com/ :) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę tak jak ty, zacząć odważnie mówić to co myślę. Przecież prędzej czy później i tak trzeba będzie to z siebie wydusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wyrzucić z siebie to co nam leży na sercu jest o wiele lżej :) Jak nie słowami- face to face to w pisaniu można odczuć ulgę. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie ma ludzi idealnych, ale jak najbardziej warto pracować nad sobą, a za cel stawiać bycie "lepszą wersją" siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie - ujęłaś to jeszcze lepiej ode mnie ;)

      Usuń
  6. Na pewno trzeba się udoskonalać, ale przede wszystkim trzeba się zaakceptować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre plany, ja tez zrzucam kg :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się do zmian charakterologicznych :) Też muszę w sobie trochę zmienić w tym zakresie. ;)
    A przede wszystkim muszę przestać się wszystkim tak bardzo przejmować i trochę wyluzować. W końcu zyjemy tylko raz, prawda.? :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne! Przejmowanie się nie wychodzi na dobre- bo za dużo myślimy a za mało robimy. Ja właśnie tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna kobieta to kobieta pewna siebie. Mam takie znajome, które mają krzywe nogi lub 10.kg za dużo, ale one myślą/czują? że są najpiękniejsze i bije od nich ta piękność, choć wedle kanonów do piękności im daleko. I oczywiście faceci... lgna do nich jak rzep do psiego ogona. Nieważne jak wyglądasz, jaki masz kolor oczu i stosunek talii do bioder, jeśli czujesz się piękna to inni też tak myślą. Ja jestem mało pewna siebie, niezauważlna, jak z mężem spotykamy znajomych ze szkoły to nikt mnie nie pamięta, a jego wszyscy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tak samo jak ty- licealna szara myszka ale odkąd poszłam na studia staram się więcej rozmawiać z ludźmi, wychodzić z domu. I myślę ,że to dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywne zmiany chcesz wprowadzić w życie :)
    Widzę, że wiele komentujących i Ty zaczynacie stawiać na pewność siebie... mi wciąż jej jeszcze brakuje w osiągnięciach życiowych, z wyglądem powoli się godzę, jest coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jest to by się starać,a z biegiem czasu przyzwyczaimy się i będziemy chociaż troszkę odważniejsi :)

      Usuń
  13. Idealnych ludzi nie ma,ale jest Idealna Ty,Idealna Ja :) Również ostatnio zmieniam swój wygląd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.