piątek, 2 stycznia 2015

Liebster blog award # 3

Tym razem nominowała mnie kornylablog . Bardzo dziękuje ;)



Pytania i moje odpowiedzi :

1. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? 
Bez rodziny i wsparcia z ich strony. Szczególną rolę przypisuję mojej młodszej o 5 lat siostrze, która rozumie moje potrzeby, zawsze wesprze. Potrafi rozweselić mnie nawet gdy mam największego doła. Z nią nigdy nie ma nudów ;)

2.Gdzie jest twoje wymarzone miejsce?
Moje wymarzone miejsce do mieszkania jest oddalone 15km od mojego domu rodzinnego. Mieszkają tam moi dziadkowie. Tam chciałabym spędzić moje życie- mam nadzieję ,że będzie mi dane. Wychowałam się w tym miejscu i uwielbiam tam spędzać czas ;)

3.Czy dobrze znosisz krytykę?
Szczerze mówią NIE. Zazwyczaj jak ktoś powie na mnie złe słowo to długo to pamiętam, a często nawet się obrażam  (jak małe dziecko).

4.Kto lub co sprawiło ,że piszesz bloga?
Zaczęło się od czytania różnych tematycznie tekstów na blogach. Po pewnym czasie więc zamarzyłam sobie by także go założyć -cząstkę mnie. Pisać o tym co mnie interesuje , co chcę zmienić w życiu ,do czego dążę. Blog jest dla mnie również gromadzeniem wszelkich wspomnień. Jest motywacją do wypełnienia celów, postanowień.

5.Jaki smak idealnie współgra z twoim charakterem?
Hmm trudne pytanie: myślę że kwaśny 

6.Wolisz obcasy czy adidasy?
Adidasy

7.Czego najbardziej nie lubisz robić?
Nienawidzę myć naczyń .

8.Jaka książkę polecasz?
Wendy Webb- ,,Duchy przeszłości''

9.O czym najchętniej czytasz na innych blogach?
Lubię czytać o pielęgnacji włosów  i o  rozwoju. 

10.Gdybyś na jeden dzień chciała być kimś  innym kogo byś wybrała?
Nikogo! - lubię siebie taką jaką jestem ;) 

11. Coś co kojarzy ci się z dzieciństwem?
Spędzanie czasu z moją ukochaną babcią i wszystko co z nią związane. 

..............................................................................................................................................................

MOJE PYTANIA :
1  Dlaczego wybrałaś taka nazwę bloga ,a nie inną ?
2.Ile masz wzrostu?
3.Co cię denerwuję gdy jeździsz autobusem?
4. Jedna markowa rzecz czy kilka ze zwykłego sklepu lub rynku? Dlaczego?
5. Jaką książkę polecasz ?
6. Co byś poradziła osobie bardzo nieśmiałej aby była odważniejsza?
7. Czy wierzysz w przeznaczenie? Dlaczego?
8. Co skłoniło cię do utworzenia bloga?
9. Jak spędzasz  wolny dzień aktywnie czy leniwie?
10. Jaka jest twoja ulubiona sentencja , którą kierujesz się w życiu?
11. Jeśli byłaby możliwość cofnięcia się w czasie co byś zmieniła?


NOMINUJĘ:

1.Strudelkę
2.Prawdziwe życie by Karo
3.Life essence
4.Uporządkowany bałagan
5.Patussię
6.Saphirę
7.Just try...And fly
8.Globalnie 
9. Karolajnby
10.Melanies fasion
11.My life is mine.


Zapraszam do zabawy ;)
Pozdrawiam ;*

8 komentarzy

  1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Też nienawidzę myć naczyń, a gdybym miała wybrać smak który mnie odzwierciedla to bez wahania powiedziałabym że ostry :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! :) Ciekawe pytania zadałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, ciekawe pytania, więc z przyjemnością na nie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać ze jesteś podobna do mnie.. :) Też nie lubię zmywać naczyŃ :( Od roku proszę mamę o zmywarkę i dalej nic. a co do krytyki mam dokładnie tak samo :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi ;D Widzę że jesteś tak samo pozytywna jak Twój blog ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :) Jeśli ciekawią Cię odpowiedzi na Twoje fantastyczne pytania (strasznie mi się spodobały, przynajmniej miałam okazję wyjaśnić niefortunną nazwę mojego bloga) to zapraszam, link poniżej.
    http://melaniesfasion.blogspot.com/2015/01/lba-kolejne-fakty-o-tajemniczej-mamie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.