czwartek, 1 stycznia 2015

Liebster Blog Award #2

Bardzo mi miło ,że zostałam nominowana to tego tagu przez 2 osoby .Bardzo chętnie odpowiem na pytania. Dziękuję ślicznie dziewczyny bardzo lubię tego typu zabawy ;)
Zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

1. Jaka jest twoja ulubiona słodkość ?
                             Właśnie ta oto czekolada- nie mogę się jej oprzeć.                               

2. Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
Tydzień za granicą w ciepłym miesiącu - daleko od domu, od problemów. Noce w luksusowym hotelu. Dużo zwiedzania, dużo zdjęć, dużo wspomnień. 

3. Brałaś udział w jakimś blogowym konkursie/rozdaniu? Udało ci się coś wygrać?
Tak w konkursie u juststayclassy oraz u mammahelenki i wygrałam  balsamy do włosów. 

4. Sylwester spędzony w rodzinnym gronie vs wielka impreza sylwestrowa?
Tutaj  to i to. Lubię ten dzień  spędzić z rodziną w domu. Jednak nie pogardzę wielką imprezę ale mam warunek : lubiący i potrafiący  tańczyć partner i ekipa znajomych.

5. Co skłoniło cię do utworzenia bloga?
Zaczęło się od czytania różnych tematycznie tekstów na blogach. Po pewnym czasie więc zamarzyłam sobie by także go założyć -cząstkę mnie. Pisać o tym co mnie interesuje , co chcę zmienić w życiu ,do czego dążę. Blog jest dla mnie również gromadzeniem wszelkich wspomnień. Jest motywacją do wypełnienia celów, postanowień.

6. Ulubione zwierzę?
Kocham konie ;) 

7. Jaki jest twój wymarzony zawód?
Wymarzony zawód  PIELĘGNIARSTWO dlatego to studiuję. Ostatnio zainteresowałam się językiem migowym także może coś w tym temacie.

8. Długa, gorąca kąpiel vs szybki prysznic ?
Zdecydowanie szybki prysznic. Moja sucha, wrażliwa skóra nie lubi długich, gorących kąpieli.

9. Film z przyjaciółmi vs  książka czytana w domowym zaciszu?
Hmm książka czytana w moim pokoju w ciszy i przy świecy zapachowej. 

10. Jak walczysz ze stresem?
Szukam najlepszego sposobu. Ale na razie są to herbatka melisa i  spacery.

11. Stawiasz sobie noworoczne postanowienia? Udaje ci się je wypełnić ? 
Tak zawsze w grudniu spisuję postanowienia ,cele na kolejny rok. W tym roku udało mi się wypełnić tylko połowę (tych łatwiejszych do spełnienia). Mam nadzieję,że w przyszłym wypełnię wszystkie ;)



1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Odpowiedź wyżej 

2. Skąd czerpiesz inspiracje?

Inspiracją dla mnie są  blogi o rożnej tematyce od  kosmetycznych po handmade.  

3. Co lub kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?

Oczywiście moją młodszą o 5 lat siostrę, która dzięki swojemu zachowaniu potrafi rozbawić mnie gdy mam największego doła.  Z nią się nie da nudzić.

4. Psy czy koty?
Koty

5. Jaki jest twoim zdaniem najlepszy film (lub książka)?

Carlosa Ruiza Zafóna - ,,Cień wiatru''
Wendy Webb- ,,Duchy przeszłości"

6. Twoje ulubione miejsce do przesiadywania na co dzień to?

Bardzo lubię swój pokój. Jest ona małej wielkości i ściany są zielone. To kąt gdzie potrafię się wyciszyć i zrelaksować nie tylko nocą.

7. Czy myślisz, że kiedyś przestaniesz pisać?

Myślę,że będzie taki czas w życiu gdzie praca, rodzina będą zajmować dużo czasu i nie będę miała go na blogowanie lub odczuje brak weny. 

8. Najlepszy kosmetyk jaki kiedykolwiek miałaś.

Jest ich bardzo dużo zależnie do jakiej części ciała używam. Uwielbiam oliwę z oliwek , którą nakładam na włosy albo w połączeniu z balsamem -wsmarowuje w ciało. Nawilżenie gwarantowane !

9. Najgorszy kosmetyk jaki kiedykolwiek miałaś.

Nie cierpię go za zapach chemiczny, obsypywanie się już po kilku godzinach i sklejanie rzęs.

10. Jakie umiejętności chciałabyś w sobie rozwinąć?
Chciałabym mówić dobrze po angielsku oraz nauczyć się języka migowego.

11. Czy jest ktoś na kim się wzorujesz, kim się inspirujesz?

Nie ma ideału ;) Wzoruje się na kilku ludziach i to nie tylko rodzicach ale i obcych mi osobach, którzy wzbudzają u mnie podziw swoim zachowaniem.
.................................................................................................................................................

JA NOMINUJĘ :


I PYTANIA DO WAS:

1 Jaki jest twój ulubiony tusz do rzęs?
2.Ile masz wzrostu?
3.Co cię denerwuję gdy jeździsz autobusem?
4. Jedna markowa rzecz czy kilka ze zwykłego sklepu lub rynku? Dlaczego?
5. Co byś zmieniła w sobie ?
6. Co byś poradziła osobie bardzo nieśmiałej aby była odważniejsza?
7. Czy wierzysz w przeznaczenie? Dlaczego?
8.Jak wygląda według ciebie kobieta piękna ,idealna?
9. Jak spędzasz  wolny dzień aktywnie czy leniwie?
10. Jaka jest twoja ulubiona sentencja , którą kierujesz się w życiu?
11. Jeśli byłaby możliwość cofnięcia się w czasie co byś zmieniła?


A jakie są wasze odpowiedzi na te pytania? Może chciałybyście się ze mną nimi podzielić?


Powiązane wpisy:

14 komentarzy

  1. Dziękuję bardzo za nominację. W końcu dowiedziałam się o co wg w tym chodzi xd
    Z przyjemnością odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czekoladę Wedla :) truskawkową szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm czekoladka <3 Konie to jedne z najpiękniejszych zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, gdy znajdę wolną chwilę to z przyjemnością odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Tag ;) Tez kiedyś brałam w nim udział kilka razy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ta zabawa jest teraz popularna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że odpowiedziałaś. Lubię ten tag bo można się dowiedzieć fajnych rzeczy o innych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za nominacje! Moje odpowiedzi znajdziesz tu: http://slimsizeme.pl/2015/01/dzien-80-liebster-blog-award-od-chabrowe-wariacje/#respond

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ślicznie za nominację. ;). Post pojawi się już jutro u mnie na blogu !
    Zapraszam serdecznie !
    Buziaki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za nominację:-) dziś najdalej jutro pojawi się wpis z odpowiedziami:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację! post wstawię jeszcze dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie bawię się w Liebster Award, ale chętnie odpowiem na te pytania w komentarzu. Bardzo dziękuję za nominację.
    1. Rzadko używam tuszu, więc nie mam swojego ulubionego :)
    2. 168cm
    3. To, że mam chorobę lokomocyjną :)
    4. Zależy, co oznacza słowo markowa. Nie kupuję w NoName'ach, ale nie wydaję również 100zł na bluzkę. Zakupy robię w galeriach, ale najczęściej szukam czegoś na promocji. Wolę kupić sobie więcej ładnych rzeczy, niż tylko jedną dla metki.
    5. Pozbyłabym się blizn i wyprostowała zęby.
    6. Chyba bym musiała poradzić to sobie :) Powiedziałabym, żeby przestała się bać ludzi.
    7. Raczej nie, ale wierzę w zbiegi okoliczności.
    8. Nie ma ideału. Każdy ma w sobie coś pięknego.
    9. Raczej leniwie. Śpię do południa, a potem mogę się jeszcze długo wylegiwać.
    10. "Memento mori"... Nie, żartuję. Chyba nie mam żadnej takiej sentencji, ale wierzę, że karma do nas wraca.
    11. Wszystkie sytuacje, w których popełniłam gafę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że odpowiedziałaś ;) Ja też uwielbiam spędzać wolny czas leniwie .

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.