środa, 11 lutego 2015

A co po sesji?

Witajcie kochane :* Dziękuję za mile komentarze pod ostatnim wpisem odnośnie trzymania za mnie kciuków, dziękuję że jesteście ze mną  :) Już prawie po sesji czekam jeszcze na wyniki 1 egzaminu ale to co najgorsze minęło na szczęście.


Więc przejdźmy do tematu CO PO SESJI :)

  •  DOMOWE SPA ( długa kąpiel + nawilżanie ciała)

      

  • PYSZNE ŚNIADANKO DO ŁÓŻKA,A NAWET CAŁY DZIEŃ LENISTWA


  •  CZYTANIE KSIĄŻKI

  • ZAKUPY

  •  IMPREZA
 WSZYSTKIE ZDJĘCIA POCHODZĄ Z INTERNETU



 A  jakie są Wasze sposoby na relaks po sesji? 

Pozdrawiam :*

11 komentarzy

  1. w tamtym roku robiłam podyplomówki po egzamianch zawsze były zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wzięłam za czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa u mnie impreza już była :D Jak dobrze zdać sesję za pierwszym podejściem ;) Aż sama nie wierzę :) Zakupy oczywiście obowiązkowo też były :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy + spa + wieczór z chłopakiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis:) Zapraszam do mnie również http://buziak1999.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne sposoby na odprezenie...a mozna jeszcze dodac obejrzenie ciekawego filmu....Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. wykonałam prawie wszystkie wymienione przez Ciebie punkty (bez imprezy :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.