sobota, 28 lutego 2015

Polecajka- Luty

Cześć :)

Dzisiaj z racji ,że to już ostatni dzień miesiąca postanowiłam podzielić się z Wami tym co mnie zachwyciło w Lutym.  To pierwszy post o takiej tematyce u mnie na blogu ,mam nadzieje ,że Wam się spodoba. Ja bardzo lubię polecajki, zawsze można coś ciekawego się dowiedzieć lub pośmiać.


 LINKI

1. Drastyczny filmik ,który odmienił moje zdanie co do idealności kobiety
2. 12 wzruszających  filmików
3. Idziesz sobie droga zamyślona ,czasem smutna ,a tu takie  coś
4. Jak to jest być facetem
5. Ja dobrać idealny biustonosz
6. Przydatne  gadżety  do domu
7. Wybielanie zębów szminką


PONADTO

1. Mój odwieczny problem z odstajacymi paskami zakończony

 2. Urocze lustereczko z półeczkami- zakochałam się

3. Prawidłowe podwijanie rękawów- nie wpadłabym na to




Pozdrawiam. Kochane miłego weekendu :*

10 komentarzy

  1. ale super patent - dzikei tez mam z tym zawsze problem

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze... ten film o kobiecie idealnej- poruszył mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patent z paskiem wypróbuję na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten filmik o idealnej kobicie ktoś zmontował na prawdę genialnie. Mam nadzieję, że dotrze to do jak największej liczby kobitek i coś im uświadomi.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pierwszy filmik znałam wcześniej:)) zaciekwił mnie jak być facetem

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię tego typu posty ! :)
    a filmik o idealnych kobietach powalił mnie na kolana.... ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie zawinięty w kokardkę pasek, mnie zawsze mniej go zostaje i nie wychodzi tak ładnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.