wtorek, 31 marca 2015

Polecajka - Marzec

Witajcie kochane czas na Polecajkę :)



Ciekawe linki:

1. Wreszcie ktoś zmotywował mnie do ćwiczeń- uwielbiam hardkorowe usposobienie Anieli.
3.Dziewczyna sama u niego w domu - końcówka filmu najlepsza :)
4.Kwiecień w słowach - bardzo lubię tego typu wyzwania.
5. Świetne porady modowe ,które odmieniły mój styl . 
6. Czy tylko ja nigdy nie mam tematu z ludźmi?  100 tematów do nawiązania rozmowy.
7. Przygotowania świąteczne- porady.
8. Jeśli planujesz wesele to ta strona strona jest dla Ciebie -masa inspiracji.
9.Stalking w internecie - do głowy by mi nie przyszło, że takie sytuacje się zdarzają.
10.Kampania społeczna ,, Nie oceniaj wartości kobiety po jej ubiorze.


Ponadto:
  • jedno cięcie wiele pomysłów na upięcie

  • jakieś 1,5 -2 lata do mojej idealnej długości

  • kocham zieleń marzy mi się taka tapeta w sypialni


Pozdrawiam kochane :)

15 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. daje super efekt :) od razu robi się weselej

      Usuń
  2. Te pomysły z upięciem bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkąd znalazłam to zdjęcie , upinam włosy prawie codziennie inaczej :)

      Usuń
  3. Hahahah ten filmik mnie powalił na łopatki xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem jak mam zły humor to go włączam i się śmieje :)

      Usuń
  4. Rady jak nie planować dnia są dla mnie idealnie, bo mam zawsze tyle planów że doby brakuje by je zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też muszę się konkretnie wziąć za moje plany :) powodzenia w realizacji

      Usuń
  5. to bardzo fajna rzecz polecanie innych blogow :) a ta dziewczyna ze zdjecia z fryzura - sliczna jest, ale chocbym sie skichala nigdy sie tak nie uczesze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi ja także ,ale zawsze można coś próbować z włosami - za którymś razem musi wyjść .

      Usuń
  6. Przepiękna tapeta! Fajne linki. Nr 9 przeczytałam z zaciekawieniem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.