niedziela, 8 marca 2015

Samotna kobieta w Dniu Kobiet!

Dzisiaj dzień kobiet ! Kochane wszystkiego najlepszego ;*







Ja kolejne święto spędzam sama w domu. Nie mam pomysłów co robić, dobry obiad , domowe spa, spacer no hej to już się robi nudne. Chciałabym mieć kogoś kto by mnie pokochał bardzo mocno ,a ja odwzajemniłabym to uczucie. Czasami mam wrażenie ,że albo coś jest ze mną nie tak albo ja sama nie wiem (nie uważam się za brzydką osobę) Czasem żartuje ,że będę samotną ,niezależną kobietą ale czy to da mi pełne szczęście. Mam już 21 lat- ile można czekać. Boję się ,że będę całe życie sama. Najgorsze jest to ,że wszystkie moje koleżanki mają chłopaków, narzeczonych albo wychodzą w najbliższym czasie za mąż. A ja dalej sama. Wiem ,że mam dużo czasu i całe życie przede mną ale ta samotność nie daje mi spokoju.

Macie jakiś sposób na samotność? :(

27 komentarzy

  1. Kochana nie martw się, miłość przyjdzie sama w najmniej spodziewanym momencie. Moja siostra ma 27 lat i też szuka, ale trzeba wierzyć że w końcu przyjdą te lepsze dni :* Głowa do góry !

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze masz zle nastawienie co do swojego wieku - 21 lat to bardzo malutko jak na poczucie, ze dlugo czekasz na swoja druga polowke. Dodatkowo im bardziej sie chce kogos znalezc, tym bardziej sie nie znajduje, jilosc przychodzi z nienacka zazwyczaj. Po drugie - ja meza znalazlam w internecie, wbrew pozorom da sie tam znalezc kogos ciekawego ;) wiec moze tez tak poszukaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam złe nastawienie co do internetowych znajomości ,a szczególnie do kont randkowych itp.

      Usuń
  3. Przede wszystkim nie szukaj faceta na siłę i zacznij żyć pełnią życia, skup się na sobie, a znajdziesz drugą połowę w najmniej oczekiwanym momencie. U mnie tak było, jak przestałam szukać, ba nawet byłam nastawiony na nie to poznałam mojego obecnego męża :) głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, weź Ty się rozpędź i wbiegnij w ścianę, może Ci się w głowie wszystko poustawia ;) 21 lat i samotna na całe życie, dobre sobie :) Sposób na samotność? Ciesz się nią i wykorzystuj jak najlepiej się da :)

    ps. przeniosłam się w nowe miejsce, adres w podpisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi nie jest łatwo patrzeć na wszystkie koleżanki ,które maja chłopaków albo wysłuchiwać jacy oni są kochani i jak to dobrze być w związku. Poza tym mam kilka koleżanek po 30, które są same także różne myśli do głowy przychodzą.

      Usuń
  5. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i tobie życzę wszystkiego najlepszego kochana ! :*. nie martw się proszę, miłość przyjdzie w najmniej oczekiwanym momencie, naprawdę. wiem, że to może trochę oklepane powiedzenie, ale naprawdę tak jest. jest tyle rzeczy, które można robić będąc singlem - możesz rozwijać swoje pasje, zacząć uprawiać jakiś nowy sport czy cokolwiek takiego. obejrzyj sobie ten filmik : https://www.youtube.com/watch?v=wv2sC0kw77g&index=11&list=PL2V3T64OYaX4FvZ5Y32mgOpl_oNqwNzdl.

    jak byłam jeszcze singielką to on bardzo podnosił mnie na duchu. :). do mnie uczucie przyszło w najmniej oczekiwanym momencie i to w najmniej przypuszczany sposób - w internecie .:).
    a właśnie, a próbowałaś poznać kogoś tak ?? :))

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się, wszystko się ułoży, na pewno znajdziesz kogoś wartościowego! :) Ja polecam Ci strony internetowe dla singlów, wielu moich znajomych(Tak samo młodych jak i Ty) właśnie tak poznało swoje drugie połówki, jest tam wielu ludzi sukcesu, takich którzy po prostu nie mają czasu, albo okazji spotkać kogoś interesującego. Myślę, że warto spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co mogę powiedzieć to, że na pewno kogoś znajdziesz :) ale jak się już pojawi to na pewno będzie to wyjątkowa osoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Też spędzam co roku dzień kobiet sama i dalej czekam na księcia. :P Mój sposób na samotność: kot + książka + zielona herbata. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie nie będziesz sama do końca życia . Twój rycerz na białym koniu zgubił konia dlatego idzie piechotą z bardzo daleka do ciebie . Trochę cierpliwości a za jakiś czas przyjdzie twój rycerz :*
    http://maddiesblogss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno nic nie jest z Tobą nie tak! Każdy znajdzie swoją miłość, szybciej, czy pózniej ale znajdzie! Więc, nie ma co się załamywać! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jest zawsze, że człowiekowi brak tego, czego nie ma...dopóki tego nie ma:) jeszcze będziesz mieć dość chłopów, zobaczysz;D
    A na serio. Znajdź sobie jakieś pasjonujące hobby, skup się na sobie. Wychodź jak najwięcej, poznawaj ludzi, a w końcu kogoś poznasz:) Ceń się wysoko i niech Ci nawet przez myśl nie przechodzi, że coś jest z Tobą nie tak, że nikt Cię nie chce i inne takie! Na pewno jesteś wspaniałą i wrażliwą kobitą:)
    I nie staraj się szukać miłości na siłę, bo to przynosi odwrotny skutek - wtedy albo się nie może jej znaleźć i łapie się doła, albo pakuje się w nieodpowiednie związki. Sprawdza się tu złota zasada "Miej wyje..., a będzie Ci dane" - czasem im bardziej człowiek o coś zabiega, tym bardziej tego nie dostaje:) uszy do góry!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesz się 'wolnością' :) później już wszystko trzeba uzgadniać, dogrywać i wciąż uważać, żeby nie sprawić przykrości drugiej osobie. ;)
    Dobrze jest mieć kogoś przy sobie, ale jesteś tak młodą osobą, ze jeszcze będzie na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj wiem co czujesz kochana.Wszyscy mi powtarzają, że miłość przyjdzie, że wszystko przede mną, ale czasami człowiek ma po prostu dość.
    Ale tak sobie mówię, że widocznie czekam na coś baaaardzo zajebistego i to dlatego :D
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.