niedziela, 19 kwietnia 2015

'' 5 ulubionych''- Kwiecień w słowach

To kolejny tydzień wyzwania u Różowej Klary. Dzisiaj chcę przedstawić Wam moich 5 ulubieńców książkowych. Biorę udział w wyzwaniu czytelniczym Przeczytam tyle ile mam wzrostu.Nie zmuszam się do czytania i nie wiem czy zdołam przez rok uzbierać 170cm ale to daje mi motywację do spędzenia wieczorów z książką.  


Moją wielką miłością darze Carlosa Ruiza Zafóna - wszystkie dzieła, które przeczytałam cenię za lekkość pióra, zrozumiały przekaz i niesamowite historie. Każda z nich niesie pouczenie i skłania czytelnika do refleksji. Tutaj wyróżnić chcę :

1.'' CIEŃ WIATRU ''
 



Inne książki ,które  czekają na napisanie recenzji i wywarły na mnie duże wrażenie to:


 3.  ''DUCHY PRZESZŁOŚCI''- Wendy Webb



4.''MAGICZNA GONDOLA''- Eva Vóller



5. ''MAŁY KSIĄŻĘ''-Antoine de Saint-Exupéry


Jakie są Wasze ulubione książki?
Pozdrawiam :*

26 komentarzy

  1. Dwóch pierwszych nie znam, ale wydają się być ciekawe ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo dobre książki .To cykl książek , które łączy historia i bohaterowie -''Cień Wiatru, Więzień Nieba, Gra Anioła'' i ostatnia jeszcze pisana przez autora.

      Usuń
  2. też biorę udział w tym wyzwaniu i nie jestem pewna czy podołam. :). ja mam tylko odrobinę łatwiejsze zadanie, bo mam 166 cm wzrostu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nikt nie mówił, że się poddaję. :D

      Usuń
    2. Oczywiście,że nie. Damy radę :*

      Usuń
  3. a moją ulubioną książką są "Rzymskie wakacje" Kristin Harmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam . Poszukam w Bibliotece bo tytuł brzmi ciekawie :)

      Usuń
  4. Nie wierzę, teraz uświadomiłam sobie, że nie przeczytałam dotąd "Małego Księcia", ani "Kubusia Puchatka" chocież nie raz mówiłam "muszę to przeczytać". Tyle prostych a mądrych cytatów z tych książek pochodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cytaty są przepiękne. Najlepsze jest to,że odnoszą się nie tylko do dzieci ale i dorosłych :)

      Usuń
  5. Z powyższych książek czytałam tylko "Małego księcia"

    OdpowiedzUsuń
  6. Maly ksiaze i ksiazki Zafona sa mi dobrze znane. Ba, uwielbiam! Ale dwie pozostale to dla mnie cos nowego. Dzieki za ich polecenie. Bardzo lubie czytac.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieżko by mi było wskazać ulubioną książkę :)
    Zaintrygował mnie ten tytuł "Duchy przeszłości".. czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z nich niestety. Nie mam cierpliwości do książek :P W tym roku skończyłam tylko Hobbita i Władcę Pierścieni: Drużyna Pierścienia ;P
    Fajnie u Ciebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mam swojej ulubionej książki, nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych które są Twoje ulubione. Jednak w wolnym czasie myślę że parę z tych tytułów mogłabym przeczytać :)
    Pozdrawiam i dodaje do grona obserwatorów :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Książek nie znam prócz Małego Księcia rzecz jasna ;) a że staram się czytać dużo to każda nowa pozycja mile widziana! :) Na pewo zajrzę do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię Małego Księcia :)!
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam ulubionej książki. Wiem, że to głupio brzmi, po prostu sporo czytam i nie jestem w stanie wskazać tej jednej jedynej. A dla osób lubiących "Małego księcia" polecam "Oskar i pani Róża" E.E. Schmitta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Oskar i Pani Róża''czytałam także bardzo pozytywna książka :)

      Usuń
  13. Zafón... spędziliśmy wspólnie tyle wieczorów ;) a Mały Książę to oczywiście klasyk, który podczytuję fragmentami bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ''DUCHY PRZESZŁOŚCI'' mają cudną okładkę, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ,pomysłowy blog! zapraszam też do mnie i do komentowania http://eathealthyandkeepfit.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.