środa, 8 kwietnia 2015

Czyszczenie biżuterii

Łańcuszki, bransoletki , pierścionki bezwzględnie czy je nosimy czy też nie po czasie tracą blask.
Trzeba je umiejętnie wyczyścić by ponownie cieszyć się nimi. Zawsze ratowałam się domowymi sposobami:solą, sodą czyszczoną, pastą do zębów ale nie było efektu wow. Musiałam dużo czasu spędzić na szorowaniu szczoteczką czy szmatką biżuterii. Niedawno znalazłam ideał ...

 


Jest to środek bardzo mocny dlatego zazwyczaj  nie zanurzam biżuterii w nim na kilka sekund tak jak pisze producent. Po prostu zamaczam szmatkę w tym płynie i pocieram.Na koniec płuczę w wodzie np.pod kranem i wycieram do sucha. Buteleczka ma 60 ml. Zapłaciłam za nią niecałe 10zł. Płyn jest bardzo wydajny.Jest przeznaczony do czyszczenia biżuterii wykonanej ze złota, srebra. Można użyć go również do odświeżenia sztućców .


Trzeba pamiętać aby nie :
-czyścić biżuterii  z  kamieniami (koral, perły, bursztyn)
-czyścić razem biżuterii srebrnej i złotej
-czyścić więcej niż jednego typu metali w danej porcji płynu.



Przed:



Po:

A Wy czym czyścicie biżuterie? Znacie ten produkt?

25 komentarzy

  1. Miałam kiedyś ten produkt i jeden srebrny naszyjnik całkowicie po nim zaszedł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,płyn jest bardzo mocny trzeba czyścić delikatnie. Właśnie najlepiej szmatką zamoczoną w płynie niż po prostu moczenie biżuterii w nim.

      Usuń
  2. Dzięki za info,mam kilka srebrnych łańcuszków,które straciły swój blask,więc poszukam tego płynu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja brałam sodą, ale tego produktu nie znam gdzie można go kupić?

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupić go można w każdym jubilerskim sklepie :)

      Usuń
  4. Moja mama zawsze ma gdzieś ukryte to cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten płyn, faktycznie nieźle działa:) sposoby domowe też się u mnie nie sprawdzały, jedynie po paście do zębów coś tam, coś tam jakby...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowało mnie zastosownaie do sztućców, bo Ty mnie najbardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedzieć co daje radę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. musze spróbowac odnowic moje sreberka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj czyściłam biżuterię pastą :) Nie znam tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwykle zostawiam moje sreberka u jubilera. Będę musiała to zmienić;) Zapraszam do wspólnej obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie korzystam z bardziej domowych sposobów, ale muszę w końcu kupić coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Ja właśnie poszukuje jakiegoś środku do czyszczenia biżuterii. Dziękuje ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać w komentarzu :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że taki produkt istnieje :P zawsze korzystałam z domowych sposobów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zawsze domowe sposoby:)

      Usuń
  14. Ja właśnie czymś takim zawsze czyściłam - to duża wygoda, tylko trochę śmierdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak zapach ma okropny ale da się wytrzymać :)

      Usuń
  15. Ja czyszczę pastą do zębów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest świetny, odświeżam nim moja biżuterię i jest dzięki niemu jak nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie czyściłam biżuterii, więc kompletnie się na tym nie znam :(
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sobie kupić taki preparat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja noszę bardzo mało biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.