poniedziałek, 13 kwietnia 2015

''Inacze niż zwykle'' - Kwiecień w słowach

W przerwie między praktykami zastanawiałam się nad tematem  wyzwania u Różowej Klary.
 Dzień jak zwykły dzień - 5 dni w tygodniu to samo- zmiana pampersów, mycie pacjentów, pomiar ciśnień, czasem pobieranie krwi, takie tam uroki wewnętrznego oddziału. Mój wymarzony zawód...

Zmierzając do sedna postu w drodze na przystanek autobusowy zaczepiła mnie młoda dziewczyna reklamująca kosmetyki marki SYLVECO. Zareklamowała produkty i dostałam kilka próbek.Niby nic takiego ,ale zawsze coś. 




Otrzymałam również katalog z produktami  i ich opisem.Zeskanowałam dla zainteresowanych :)
Miałyście ,któryś z tych kosmetyków ? Ja zastanawiam się nad pomadkami do ust.


 
 
 



29 komentarzy

  1. Mam zamiar kupić pomadkę peelingującą z sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko pomadkę z peelingiem :) dla mnie bardzo fajna. Miło dostać chociaż te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post and photos. New post on my blog ;). Keep in touch, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/04/sheinside-favourites.html

    OdpowiedzUsuń
  4. co do żelu do higieny intymnej to nigdy już nie użyję, kiedyś dostała całe nowe opakowanie z ziaji i.... o nie nie ;)
    http://womans-point-of-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kremy - lekki brzozowy i brzozowo nagietkowy. Mają świetne składy i wspaniale działają na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie używam ich oczyszczającego peelingu do twarzy. Jak dla mnie mega. Najlepszy peeling jaki miałam. Nie podrażnia, zawiera malutkie drobinki, które tak przyjemnie masuję skórę. I co najważniejsze - nie wysusza. Cena też jest w miarę przystępna, więc z całego serca polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam kiedyś kremu nagietkowego, polecam :)
    mogłabym prosić o poklikanie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam dużo dobrego o pomadce peelingującej tej firmy i kremie nagietkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie słyszałam o tej marce, ale chyba warto się zainteresować :) szczególnie zainteresował mnie krem pod oczy.

    zapraszam do mnie na bloga http://colawwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji stosować produktów tej firmy, choć z tego co czytam, jest polecana przez blogerki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam pomadkę i byłam zadowolona muszę jeszcze raz się skusić i zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam ostatnio o ich produktach całkiem fajne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chętnie bym kupiła coś z Sylveco, najbardziej to chyba peelingującą pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów, ale chciałabym wypróbować krem o twarzy z tej serii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love it ;). Thanks a lot for visiting and for such a nice comment. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o peelingującej pomadce, ale już mam na nią ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają świetnie *_* Cholercia, teraz będę musiała je przetestować i znów pożegnam się z pieniędzmi :D Życie jest ciężkie, gdy coraz więcej firm wprowadza na rynek naprawdę wartościowe produkty, którym nie sposób się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Ja też mam od nich kilka próbek i muszę ich w końcu spróbować :-) Miałam kiedyś rumiankowy żel do mycia tej marki i był ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tonik hibiskusowy Sylveco i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. o nie słyszałam jeszcze nic o tej firmie, wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą, ale chętnie przygarnęłabym próbki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.