poniedziałek, 27 kwietnia 2015

''Miesiąc w zdjęciach'' - Kwiecień w słowach

Dziś po raz pierwszy MIESIĄC W ZDJĘCIACH  - ostatni post z wyzwania u Różowej Klary.  To pierwszy miesiąc ,który uważnie śledzę w poszukiwaniu dla Was nowości i ciekawostek by zawrzeć w tym poście. Uwielbiam czytać notki  z tej serii to super pomysł na rozwój siebie jak i szukanie szczęścia w codzienności. Przedstawię Wam cząstkę siebie ,myślę że Wam się spodoba - miłego oglądania :)


1. Kwiaty zagościły w moim pokoju. Storczyk,który po rocznym odpoczynku w zacienionym miejscu rozkwitł przecudownie i hiacynt, który ślicznie pachnie.


2. Początek Świąt u mnie wyglądał tak(zamarznięte krople na gałęziach i śnieg - Wielki Czwartek)


 3. Świąteczne przybranie stołu



4. Powiedziałam cioci,że chcę popracować nad angielskim to dostałam on niej książki w tym języku.


 5. Znalazłam idealną emulsję do ciała





6. Zaczęłam się zdrowiej odżywiać.Postawiłam sobie wyzwanie kuchenne na ten rok także powoli je realizuję.




7. Jadłam bardzo dużo jabłek (na surowo i jako dodatek do galaretki)







9. Tak wyglądałam 26 kwietnia na weselu u kolegi + aparat moje spełnione MUST HAVE .


Lubicie takie wpisy z serii ''Miesiąc w zdjęciach''? Myslę nad publikowaniem ich co miesiąc :) 
Pozdrawiam :*

43 komentarze

  1. Pięknie wyglądałaś na weselu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście bardzo lubie takie wpisy, bo bardzo lubię oglądać zdjęcia ;) zwłaszcza jak są ładne. Jedyne co może bym zmieniła to warto by było je powiększyć to zawsze dobrze wpływa przy oglądaniu, ale to taka rada można ale nie trzeba ;)
    Śliczna ta sukienka, obecnie sama posuzkuje jakiejś ładnej, bo zaczya mi się sezon komunijny ;) wcinam jabłka na potęge w różnej postaci i zdrowiej się odżywiam ;) czekam na kolejne podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rade, następnym razem skorzystam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie posty, publikuj je co miesiąc :) widzę duży zapas książek, to lubię! też staram się zdrowiej odżywiać, ale lubię czasem "zgrzeszyć" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubimy :D Ja uwielbiam ogladać zdjęcia wiec super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. MM :) posiłki smakowite :) Lubię kaszę gryczaną!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo takie posty lubię, i pisać, i oglądać u innych :) To masz sporo czytania...sama się myślę zabrać za jakąś książkę po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jeszcze mam 5 książek po polsku,które wcześniej muszę przeczytać :) nie lubię jak jakaś nieprzeczytana książka leży w kącie

      Usuń
  8. piękny strój :) patrz.. w tym miesiącu były święta, a tu tak szybko zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak ten czas szybko leci, szkoda,że te dobre chwile nie trwają dłużej

      Usuń
  9. Fajne podsumowanie miesiąca :-) Ślicznie wyglądałaś na weselu, piękny kolor sukienki. Obiadki wyglądają bardzo smakowicie tylko pozazdrościć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooo a mi się wydaje, że święta były tak dawno temu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak czas szybko zleciał na Świętach ,że nawet ich nie odczułam .

      Usuń
  11. Fajny mix zdjęć :D Też ostatnio uwielbiam jabłka co jest dziwne bo zazwyczaj za nimi nie przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. galaretki z jabłkami ? Na to bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to proste -pokrojone jabłka zalewam wrzącą galaretką i czekam jak stężeje - niebo w gębie :*

      Usuń
  13. Ja jakoś nie potrafię przekonać się do jabłek ;) jakoś ich nie lubię :)
    Śliczny storczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie posty i dlatego też sama je publikuje :). Rób to częściej ! :) A jabłka . .. mniam, moje ulubione owoce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię jabłka zwłaszcza teraz wiosną :)

      Usuń
  15. uwielbiam ogladać zdjęcia, jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia i śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Storczyki to piękne kwiaty.Sama posiadam i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poluję jeszcze na mocno fioletowego koloru storczyka :)

      Usuń
  19. Świetne zdjęcia, uwielbiam storczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądałaś :) Uwielbiam storczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miesiąc w zdjęciach to bardzo fajny post, który zwykle przyciąga dużą liczbę chętnych na jego przeczytanie :)
    Kwiaty są bardzo ładne, jak i sukienka :D Kolorowe, żywe, barwne.
    Zostaję popatrzeć na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam takie miesięczne podsumowania! sama myślałam o tym, żeby robić co miesiąc :)

    zapraszam do mnie http://colawwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny kolor sukienki. Takie posty sa bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.