czwartek, 21 maja 2015

LIEBSTER BLOG AWARD #4

Witajcie kochane dzisiaj mam przyjemność odpowiedzieć na 11 pytań. Do zabawy zostałam nominowana przez JaŚniutka Make up - dziękuję :)


Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Zaczęło się od czytania różnych tematycznie tekstów na blogach. Po pewnym czasie więc zamarzyłam sobie by także go założyć -cząstkę mnie. Pisać o tym co mnie interesuje , co chcę zmienić w życiu ,do czego dążę. Blog jest dla mnie również gromadzeniem wszelkich wspomnień. Jest motywacją do wypełnienia celów, postanowień.

2. Czy gdybyś mogła cofnąć czas wybrałabyś inny zawód/szkołę?
Na pewno nie zmieniłabym kierunku studiów. Pielęgniarstwo to moje marzenie i zacięcie dążę do jego spełnienia. Hmm jakbym mogła cofnąć czas to poszłabym na inny profil w liceum. 3 lata męczyłam się na językowym profilu- a i tak mój angielski nie wyszedł poza gimnazjum. Znienawidziłam języki przez nauczycielki, a za towarzystwem mojej klasy nie specjalnie przepadałam. Teraz nie mam z nikim kontaktu - i bardzo dobrze- odseparowałam się od toksycznych ludzi.

3. Czego się boisz?
ŻAB, Jaszczurek - też ale mniej. Boje się,że w przyszłości zostanę sama, że nie znajdę swojej miłości.

4.Opowiesz nam coś zabawnego z swojego życia?
Jak rozmawiam ze znajomymi zawsze idę na strych,żeby nikt nie podsłuchiwał. Nawet podwórko czy swój zamknięty pokój nie jest dobrym miejscem na rozmowy. ściany mają uszy .

5. Jak jest Twoja ulubiona pora dnia?
Uwielbiam poranki .

6. W jakich innych czasach chciałabyś się urodzić?
Cieszę się ,że nie dotyka mnie wojna,niewola, głód, brak domu, rodziny. Współczesna technika pozwala rozwinąć się ludziom - mamy na prawdę dużo dogodności ,a nie zawsze to doceniamy. Nie chciałabym się urodzić w innych czasach.

7. W jakim kraju poza Polską chciałabyś mieszkać?
Hmm nie mam porównania bo nigdy nie byłam za granicą. Dobrze jest jak jest.

 8. Jakie są najlepsze cechy Twojego przyjaciela?
Szczery do bólu,opiekuńczy,bezinteresowny,wyrozumiały i potrafiący utrzymać w sekrecie tajemnic. 

9. Czego nie lubisz w ludziach?
Nienawidzę chamstwa, obgadywania i nieszczerości.

10.Jakie cechy lubisz w ludziach?
Cenie ludzi przede wszystkim za szczerość. 

11. Co lubisz w sobie? 
Hmm trudno pisać, ocenić siebie. Lubię to,że muszę mieć wszystko poukładane na miejscu - ma być porządek. Lubię też pomagać ludziom bezinteresownie. Lubię swoje zielone oczy i długie nogi :)

..................................................................................................................................................................


A teraz pytania ode mnie do 11 osób :
1. Twoje ulubione cytaty?
2. Jakie są Twoje najdziwniejsze nawyki?
3. Co chcesz osiągnąć w życiu?
4.Co najlepiej gotujesz?
5. Czy żałujesz coś w życiu? Co i dlaczego?
6. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
7. Do czego masz słabość?
8.Jak walczysz ze stresem?
9. Jak spędzasz wolny dzień aktywnie czy leniwie ?
10. Dlaczego wybrałaś właśnie tą nazwę bloga ,a nie inną?
11.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?


Nominuję:

26 komentarzy

  1. na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamiast poranków kocham wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam poranki, ale tylko te letnie, ciepłe, gdy nie ma się żadnych zobowiązań i planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak takie ciepłe poranki są cudowne :)

      Usuń
  4. Też myślę, że żyjemy w dobrych czasach. Myślę, że jak nigdy dotąd mamy szansę na rozwój, a szczególnie my kobiety, bo wcześniej to jednak nie miałyśmy tak łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za Twój zawód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś pierwszą osobą która mnie podziwia - DZIĘKUJĘ :* - znajomi i rodzina nie dzielą tego zdania,a wręcz zniechęcają mnie ale ja jestem uparta pod tym względem :)

      Usuń
  6. Oj tak, poranki uwielbiam, ale właśnie te spokojne i najlepiej wczesne kiedy mogę długo siedzieć z kawą i książką w łóżku. Swoje oczy też lubię hihi mimo, że "wadliwe". Bardzo fajne masz podejście do ludzi i życia :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja natomiast zdecydowałabym się na obranie innego toru edukacji. Już w najmłodszych latach skoncentrowałabym się na języku angielskim i może uderzałabym na filologię angielską.
    Ja także podczas rozmów zawsze szukałam ustronnego kąta by nikt nie podsłuchiwał;>
    Szczerość jest bardzo ważną cechą. Nie lubię fałszywego słodzenia np.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za nominację! :)
    W niedługim czasie odpowiem na pytania! :)
    Pozdrawiam.
    Three Flying Birds

    OdpowiedzUsuń
  9. Też boję się żab i ropuch grrrrrr!!! Zgadzam się także z punktami 9 i 10. Bardzo dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te boję się żab, nie cierpię ich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam Cię jeszcze raz nominować, ale jeśli nie masz ochoty odpowiadać na to w osobnym poście, mam nadzieję, że chociaż zechcesz odpowiedzieć na te pytania u mnie w komentarzu :)

    http://mlodabloguje.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-5.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że tak szybko odpowiedziałaś:) Z tym strychem to mnie rozbroiłaś:P:P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku! Kochana! Dziękuję za nominację, na pewno w kolejnym poście umieszczę odpowiedzi na pytania :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. co ci biedne żabki i jaszczurki zrobiły ? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny pomysl na post ;)

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje odpowiedzi: http://www.wytuszowanerzesy.pl/2015/05/liebster-award-po-raz-trzeci.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Też cenię sobie szczerość. :-) Super pytania i Twoje odpowiedzi. :-) To fajny pomysł na dowiedzenie się więcej o danej osobie, cieszę się, że mogłam lepiej Cię dzięki temu poznać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie wole wieczory, dopiero wtedy tak naprawde budzę się do życia i najlepiej mi sie pracuje lub uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz ciekawe podejście do świata. Mogłabym powiedzieć, że mamy sporo wspólnego. Dobrze, że masz tyle cech charakteru, które w sobie lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pytanie co najlepiej gotujesz odpowiedzialabym pewnie 'jajecznice' ;p. A tak n serio... Spaghetti robie obledne ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę, abyś tę miłość znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie to jesteśmy podobne w wielu kwestiach :) Też nienawidzę nieszczerości i chamstwa, ale poranków nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.