sobota, 2 maja 2015

Polecajka - Kwiecień


Witajcie kochani w ten ponury dzień. Miało być pięknie , miałam wielkie plany na majówkę,a tu nic nie wyszło. Mam nadzieję ,że u Was lepiej. Przynajmniej mam czas odwiedzić Wasze blogi :) Pozdrawiam i pogody życzę :*


Linki:

Żona poprosiła męża o kominek :)
 obraz z internetu

Bardzo ciekawe wyzwanie u Aniamaluje, zachęcam do wzięcia udziału i poznania siebie-ja postanowiłam,że maj to idealny miesiąc aby to wykonać.Pod koniec miesiąca zrobię podsumowanie:)

 obraz z bloga Ani

Pozdrawiam. Miłego świętowania  :)

12 komentarzy

  1. Zabieram się za przeglądanie linków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda tez popsuła plany, niestety ale zdjecia które musze zrobić na dyplom.... musze przełożyć yh :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawe wyzwanie, chyba pomyślę o wzięciu udziału :)
    trochę cię nie było na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kominek szałowy :D. Wyzwanie mnie zainteresowało, więc się bardziej rozeznam w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zestawienie. :). u mnie majówka mija na nauce do matury. powiem ci, że się tym baaardzo stresuję. ;c ;c.
    a co do wyzwania.. zastanawiam się czy nie wziąć udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahah świetny kominek :D Ale tak serio, kreatywny pomysł.
    Wyzwanie także ciekawe.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.