czwartek, 7 maja 2015

Revalid- skuteczny suplement w walce o piękne włosy

Witajcie kochane :*

Dzisiaj recenzja suplementu Revalid. Dawno pisałam o włosach. Nie jestem zgorzkniałą włosomaniaczką i nie mam szału na punkcie włosów. Lubię o nie dbać ale nie zawsze mam na to czas czy ochotę. Raz serwuje im bombę witaminową ,a czasem tylko mycie bez odżywek czy masek. Kwiecień to miesiąc gdzie  mocno je zaniedbałam ale mimo to one nie buntują się.Dawno miałam badhairday :)







Po 2 miesiącach kuracji (teraz minęło 2 miesiące odkąd nie biorę tabletek ) mogę stwierdzić ,że:
  • włosy przestały nadmiernie wypadać już po 2 tygodniach,
  • teraz wypadają mniej(prawie wcale),
  • mam mnóstwo babyhairów,
  • włosy błyszczą,
  • lepiej się układają,
  • mniej się przetłuszczają,
  • nie mam problemu z rozdwojonymi końcówkami,
  • pomimo ,że farbowałam włosy one nadal są zdrowe i nie mam z nimi problemów,
  • włosy szybciej rosną ,nie wiem dokładnie ile urosły bo nie mierzyłam ale na pewno 3-4cm w ciągu 2 miesięcy
  • zauważyłam również wzmocnienie paznokci.

Kilka minusów :
- szybki wzrost włosów na całym ciele ( na rękach  włosy lekko pociemniały ), nie jest to jakiś wielki problem ale wiadomo trzeba częściej golić nogi  i paszki :)
- gdy zażyłam na czczo  miałam mdłości ,cały dzień miałam posmak w ustach tabletki, brzydki zapach z ust (jeśli zjemy tabletkę podczas posiłku to nie występują te problemy),


W opakowaniu jest 90 tabletek - cena 36zł u mnie w aptece. Tabletki jak widzicie na zdjęciu wyżej są dość duże ale nie ma problemu z ich połykaniem. Brałam po 2 tabletki dziennie także opakowanie starczyło mi na 2 miesiące.

Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak efekty mówią same za siebie.


Dzisiejsze włoski :)

Miałyście okazje testować ten suplement? Jak sprawdził się u Was?
Pozdrawiam cieplutko :*

23 komentarze

  1. bardzo ładne włoski, nie miałam tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie sięgałam po tego typu suplementy, raczej zawsze stawiam na odżywianie z zewnątrz odżywkami i maskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez maski i odżywki must have ale w stanach kryzysu ,gdy nic nie pomaga sięgam po suplement

      Usuń
  3. Ja bralam bellise jednak nic nie dalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej miałam belisse i też nic

      Usuń
  4. Nigdy go jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy,nie używałam ich ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narazie używam vitapil, ale włosy nadal lecą. Kto wie może następne będę te tabletki skoro Tobie tak pomogly.
    Włoski masz prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włoski piękne! :) Miałam i i jadłam, tez wrócę do tych tableteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja może włosomaniaczką nie jestem, ale czasem lubię poczytać coś o ciekawych specyfikach :) Mam włosy, które strasznie się przetłuszczają i to chciałabym zlikwidować. Skoro mówisz, że na przetłuszczanie działają to czemu by nie spróbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że warto. Daj znać czy sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  9. Stosowałam je ponad rok temu, kiedy włosy leciały mi garściami.Tylko brałam większą ilość dziennie, chyba 6 albo 4, już nie pamiętam.Po kilku tygodniach widać było sporą różnicę a po skończeniu kuracji włosy nie wypadały niemal wcale.Nawet przy czesaniu wypadało tylko kilka włosów.Dopiero od kilku miesięcy wypada większa ilość, ale wciąż poniżej normy.Na przetłuszczanie tabletki nie wpłynęły wcale, wciąż muszę myć włosy codziennie.Babyhair urosło sporo.Dziś już prawie nie widać różnicy, włosy prawie takie jak przed wypadaniem.Jeśli jeszcze kiedyś dopadnie mnie problem wypadania włosów na pewno sięgnę po te tabletki. R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, może kupię. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  11. Będę musiała wypróbować, bo moje to nieźle mi wypadają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię dbać o swoje włosy. Nie żebym miała na ich punkcie jakiegoś fioła albo innego bzika, ale staram się jak najczęściej mogę fundować im dzień dobroci. Bardzo zaciekawił mnie ten suplement, ponieważ od jakiegoś już czasu mam problemy z łamaniem sie włosó, bo nie wypadają z cebulkami. Raczej nie jest to wina dbania o nie lub nie, ale myślę, że po prostu czegoś mi brakuje i taki suplement mógłby pomóc. Koniecznie muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie slyszyalam o tych tabletkach. u mnie swietnie sprawdzil sie Merz Special

    OdpowiedzUsuń
  14. I got this website from my friend who informed mme about thks web page and noww this time I am browsing this website
    and rezding very informative articles oor reviews here.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.