piątek, 26 czerwca 2015

Jajka inaczej - śniadaniowo

Witajcie :)
Pomysłów na śniadanie jest wiele. Każdy ma swoje upodobania smakowe i swoje ulubione potrawy. Dziś chcę przedstawić Wam moje śniadanie dzieciństwa, które teraz też często spożywam.




Potrzebujemy zaledwie:
  • 1 jajko
  • 2 kromki chleba
  • jeśli ktoś lubi ketchup, majonez lub przyprawy np: do jajek
  • odrobina oleju lub margaryny do smażenia
Jajko roztrzepujemy w talerzu. Chleb namaczamy z wszystkich stron w rozkłóconym jajku tak aby kromka namokła. Następnie smażmy na patelni z rozgrzaną margaryną kilka minut i gotowe. 
SMACZNEGO!




Robicie sobie takie śniadanie? Znacie taki sposób na jajka?
Pozdrawiam :*

20 komentarzy

  1. Pychotka idę zrobić sobie takie śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie śniadania :) chyba sobie zrobię, bo dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne sniadanie, znam tez sposob z pewnego filmu. Przypomina mi sie zaraz film "Kramer kontra Kramer", z Dustinem Hoffamem, ktory tez robil swoim dzieciom na sniadanie, kiedy jego zona nieoczekiwanie od niego odeszla. Tak samo je przgotowywal, lecz moczyl te kromki tostow najpierw w mleku...jego dzieci to uwielbialy:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zawsze była moja ulubiona kolacja kiedy byłam dzieckiem. :-) Zawsze było: ,,Mamo zrób mi grzanki z patelni" :D Tylko ja jadłam zawsze z serem, ketchupem i pokrojonym porem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja babcia w tamtym roku pokazała mi ten sposób.Trzeba przyznać,że jest bardzo szybki i ciekawy.I do tego smaczny.Ja akurat nie dodaję ketchupu,ale wiem,że i tak można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sniadanie, kiedyś jadłam to codziennie :d. Kojarzy mi się z dzieciństwem :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. tosty francuskie :)... uwielbiam ! sama je czasami jem. pamiętam jak robiła mi je moja babcia i mój tata, gdy byłam mała i z nimi mieszkałam. :). mama pracowała za granicą, we Włoszech :). ale to jest taaaaaaaakie dobre ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam w tym wydaniu jajka :) Ale ja dodaję jeszcze trochę mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam tosty francuskie. Niby to samo, a jednak łagodniejszy smak. Wystarczy do jajek dolać trochę mleka (mniej więcej pół na pół to i to) plus doprawić je lekko pieprzem i solą. Osobiście wolę też smażyć wszystko, co z jajek, na maśle, bo to dodaje niesamowitego posmaku i pachnie cudnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak, pamiętam te śniadania z lat dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam to! Ale nie robię już praktycznie wcale, bo to jest niesamowicie tłuste i kaloryczne, ale dobre trzeba przyznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię takie śniadanko ;) i zazwyczaj jem te kromeczki z sosem czosnkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze znam ten sposób na śniadanie i uwielbiam do dziś :)
    U mnie nowa notka :) zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. haha… u mnie też jest przepis na te tosty - tylko, że na słodko ;) ale, obie wersje bardzo lubię. Czasami jak robię na słono to dodaję trochę szynki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę to jutro przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tosty francuskie to jedno z moich ulubionych, niedzielnych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecież to tosty francuskie - pychotka! :) Już 21, a mam teraz na nie ochotę ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.