wtorek, 30 czerwca 2015

MIX Czerwca

Witajcie kochane :*
Pierwszy raz od dawna muszę powiedzieć,że miesiąc udał mi się. Także zapraszam na zdjęcia:

Ulubione letnie ciasto-sernik z truskawkami

 Jajka inaczej - śniadanie dzieciństwa przepis


Wszystko co zielone i da się zjeść jest moje :)

Kroje sobie ziemniaczki na frytki ,a tu SERDUSZKA

 Noc Świętojańska: impreza, ognisko-> tylko wianka nie puściłam

Moje cudo 10 sukienka -puszczę z torbami moją mamę 

Wreszcie się odważyłam i robię prawko

Jednodniowy pobyt w Bieszczadach- Połonina Caryńska zdobyta 

Kochane jaki czerwiec był u Was? 
Jeśli na blogu też robicie takie podsumowania-wrzućcie w komentarzu linka chętnie zajrzę ;)

28 komentarzy

  1. świetne zdjęcia, zrobię sobie te kanapki w jajku, muszą smakować pysznie, i do tego dorzucę ser, i pomidor. pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :) A sernik wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super,zwłaszcza ognisko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rewelacja :) na jedzonko aż ślinka cieknie :D a sukienka wręcz boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Jutro sobie zrobię takie "śniadanie dzieciństwa" :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ile zdjęć! :) narobiłaś mi smaku tymi zdjęciami, choć już późna godzina :) ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie miesiąc bardzo intensywny :) w lipcu odpocznę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy miesiąc :D
    Ostatnio też miałam manię na sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Można zgłodnieć od tych zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Połonina Caryńska...ach, chciałabym się teraz tam przeteleportować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. SUper zdjecia:) Całkiem smacznie wyglada 'śniadanie dzieciństwa' haha:)
    Zapraszam na mój mix: http://mojemysli-agniecha.blogspot.com/2015/06/mix.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę w Bieszczady! I uwielbiam zieleninkę :) Może i ja się wreszcie zdecyduję na prawko? Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tydzien po Tatrach chodzilam ;)rewelacyjne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;) Zrobiłam się głodna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia na kursie :) Grzanki z drugiego zdjęcia wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka sukienka cudowna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzę na te zdjęcia i aż robię się głodna :<
    Śliczna ta sukienka :)
    Powodzenia na prawku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenie na prawku przyda się ;) Dzięki

      Usuń
  19. U mnie z prawkiem cienko :P
    Ty do wszystkiego pijasz kawę czy to mocna herbatka? :)
    Zazdroszczę, że jadasz dużo zieleniny, sama lubię ale jakos często zapominam o tym punkcie w menu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pije kawę rozpuszczalną lub Inkę tylko do śniadania ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.