czwartek, 25 czerwca 2015

Moje włosy- maj 2015

Witajcie kochane :)

Odrobinkę zmieniłam wygląd bloga- umieściłam strony pod nagłówkiem w celu łatwego dostępu do spisu treści bloga. W ten sposób mi też będzie łatwiej pisać posty,bo zobaczę,że o czymś dawno pisałam. 

Więc dawno było o włosach. Zakładając bloga moim celem pisania były włosy ale jak widzicie z biegiem czasu to się zmieniło co nie znaczy ,że nie będzie o nich w cale.


Moje włosy obecnie:



Długość jak zawsze ale ostatnio nie podcinam zapuszczam do połowy pleców. Kolor wpada w rudy, troszkę w kasztanowy. Lubię go - zastanawiam się nad pomalowaniem odrostów ale sama nie wiem boję się ,że kolor nie wyjdzie idealny jak całość włosów. 

Jak to mówi mój brat:''siora po co będziesz malować przecież takie ombre do góry nogami jest modne'' :)

Moja pielęgnacja :

A jak mają się wasze włosy? Jesteście z nich zadowolone ?

16 komentarzy

  1. No piękne masz kochana włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kallos latte to mój numer jeden jeżeli chodzi o maski do włosów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak ,ale w zupełnościm to wystarcza,moje włosy nie potrzebują dużej uwagi :)

      Usuń
  4. Tą maskę do włosów nie polubiłam żałuje,że ją kupiłam a szampon bardzo jest fajny:) Co do włosów to długie już są,moje są w dobrej kondycji i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne masz włoski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę maskę i byłam zadowolona a z tej serii Sleek miałam maskę regenerującą i była jeszcze lepsza - ostatnio wykończyłam litr (oczywiście wraz z mamą i siostrą). :)
    Dołączam się do obserwatorów i zapraszam do siebie :)
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne włosy, takie gęste wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon bardzo fajny!
    Wlosy sliczne:)
    http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Długie i piękne :D a brat hasłem dal czadu hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ażbym je pougniatała z żelem na większe fale, jest potencjał :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.