poniedziałek, 22 czerwca 2015

Na letnią chandrę

Płonące świeczki,odbłysk z kominka umila nam każdy jesienno-zimowy wieczór. Właśnie na tę porę zarezerwowane są te umilacze. Czy oby na pewno? Romantyczne wieczory, ale również chwile kryzysu sprawiają,że sięgam coraz częściej po nie. W otoczeniu kwiatów palące się świeczki pasują idealnie.

Przedstawiam Wam mój zestaw, który zawiera kominek i 12 olejków zapachowych na każdy miesiąc:

                                                                   
Styczeń-różany
Luty-waniliowy
Marzec- jaśminowy
Kwiecień- lawendowy
Maj- morski
Czerwiec- zapach drewna
Lipiec-zapach piżma
Sierpień-  zapach sandałowca- drzewa
Wrzesień-  truskawkowy
Październik- zapach rosy
Listopad- borówkowy
Grudzień- zapach manga


Jestem z tego zestawu bardzo zadowolona,mogę do wyboru używać zapachy- nie są one przesadnie nasycone ale delikatne. Nawet kropla potrafi rozbudzić zmysły :) 

A Wy kochane używacie o tej porze roku kominka ,a może zapachowych świeczek?

14 komentarzy

  1. ja najbardziej lubię takie całkowicie naturalne. Właśnie mam zamiar wziąć się za robienie własnych świeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale zazdroszczę! Najbardziej jaśminu, wanilii i boróweczek albo mango. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj dawno kominka nie odpalałam:) ale zimą uwielbiałam olejek eteryczny mandarynkowy sobie zapalić, ach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, muszę taki zestaw mieć :) Przyjemna poprawa humoru na każdy miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo ja uwielbiam takie zapachy! Mam ich całkiem sporą kolekcję! Do takich z olejkami zazwyczaj dodaje troche wody wtedy jest mniej intensywny i bardziej subtelny zapach :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam zapachowe świeczki szczególnie w jesienno-zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam relaksować się właśnie w taki sposób :) taka aromaterapia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały zestaw! Ja uwielbiam umilać sobie wieczory różnymi zapachowymi i niezapachowymi świeczuszkami. Ps. zapach rosy mnie zastanowił :D. Fajny byłby zapach świeżo skoszonej trawy (uwielbiam :D).

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw! Uwielbiam zapach jaśminu, róży i lawendy. Niedawno dostałam kominek i powoli wchodzę w świat wosków i olejków do kominka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne!
    Można zapytać gdzie kupione?
    http://fotojulia1006.blogspot.com/ zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je pod choinkę ,także nie wiem.

      Usuń
  11. Świetne! :) Sama mam zamiar kupić sobie kominek i może do tego któryś z wymienionych przez Ciebie zapachów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.