niedziela, 14 czerwca 2015

Pilniczki do paznokci z Rossmanna- recenzja

Witajcie kochani :* Jestem mile zaskoczona,uradowana,że jesteście ze mną - pocieszacie ,wspieracie to dla mnie dużo znaczy. 
100 OBSERWATORÓW - DZIĘKUJĘ.








  • w opakowaniu mamy 10 sztuk - zapłaciłam za nie niecałe 4zł w Rossmannie
  • są w różnych kolorach
  • dobrze piłują 
  • mają dwa wygodne zakończenia co ułatwia nadanie kształtu paznokciom
  • są wygodne w użyciu
  • nie są  sztywne- lekko się wyginają co jest też bardzo wygodne 
  • nie rozdwajają paznokci
  • są łatwe w utrzymaniu
  • jeden pilniczek wystarczył mi na 3-4 razy







Tutaj pilniczek w użyciu już 3 raz - spokojnie poczeka sobie na jeszcze jeden :)



Myślę,że za taką cenę można spokojnie wypróbować te pilniczki. Dla mnie rewelacja:)
 Znacie je, używałyście?
Pozdrawiam :*

18 komentarzy

  1. ja ich jeszcze nie używałam, ale może się na nie skuszę następnym razem, gdy będę w rossmanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jest bardzo przyjazna, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, muszę wymienić swoje stare na nowe. :-) Te mają dodatkowo bardzo fajny kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z toba w 100%. Te pilniczki sa swietne, sama je rowniez uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam, ale jak dla mnie nie są zbyt dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać pilniczki są super używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam i jestem zadowolona, godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne szkoda, że na dłużej nie wystarczają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena kusząca, musze wypróbować:)
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ciągle ich używam, inne się u mnie nie spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam i nawet nie widziałam takich, choć chyba mam inny pilniczek tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely post!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam te same :) Dziękuję serdecznie za odwiedziny i bezinteresownie pozostawioną obserwację, z tego powodu obserwuję i u Ciebie :) http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam pilniczków, bo drażni mnie ten dźwięk niemiłosiernie, ale chyba będę musiała się przełamać - przyda mi się więc taka informacja :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy następnym zakupie pilniczków, zwrócę na tę uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.