czwartek, 2 lipca 2015

Czyszczenie okularów- od dziś to pikuś

Witajcie :)

Żyjemy w czasach gdzie coraz więcej osób nosi soczewki zamiast okularów. Ja nie cierpię soczewek, a okulary uważam za fajny dodatek -taka biżuteria (na twarzy haha). W moim życiu przewinęło się już 3 pary. Zawsze męczyłam się szmatką z mikrofibry, płynem do naczyń z wodą - pomysłów i wkurzania było wiele. Szkiełka i tak nie były idealnie czyste. Wiadomo nosząc je kilkanaście godzin na nosie warto je odświeżyć z tłuszczu i kurzu. Ponadto warstwa brudu,która znajduje się na nosie zbierająca się z oprawek może przyczynić się do zatkania porów ,a nawet powstania wągrów.  
Od dziś  noszę czyste okulary - same zobaczcie:


Nadają się do czyszczenia: okularów(szkło,tworzywo sztuczne),urządzeń optycznych(aparaty, lornetki),lusterek samochodowych,monitorów komputerowych,gablot sklepowych i telefonów komórkowych.  Nie używać do czyszczenia monitorów LCD!




W pudełeczku jest 50 sztuk,pakowanych każda osobno i połączone w pary.Bardzo to lubię-chusteczki nie wysychają i zawsze mam je pod ręką.  Kupiłam je w Lidlu za 4,50 zł. Wymiary 14x14 -jest wilgotna i miękka. Zapach odświeżający ale nie drażniący.



Moja opinia:
Kupiłam te chusteczki z myślą przede wszystkim o okularach. Szmatka kupiona razem z okularami nie czyści dokładnie zwłaszcza gdy jest użytkowana któryś raz,a po praniu to już w ogóle nadaje się tylko do wyrzucenia. Ten produkt to rewelacja-dokładnie czyści,nie tworzy smug,nie rysuje szkiełek.
Polecam 

PS: 
Chwalę się -kolejna rzecz z listy kupiona-nowe okularki - niebieskie :)




Pozdrawiam , miłego dnia :*

59 komentarzy

  1. Ładne okulary i tło na zdjęciach :) Miałam z tej firmy chusteczki do czyszczenia monitorów i też całkiem fajnie się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za poradę, zawsze mam problem z okularami, cały czas się brudzą :/
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. warto kupic! mi sie do aparatu przydadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też fajnie czyszczą ,dziś na aparacie wypróbowałam :)

      Usuń
  4. używam ich nałogowo ! sprawdzają się u mnie najlepiej. :) :).
    już się zabieram za pisanie listu i jutro postaram się wysłać. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też je kupuję i bardzo lubię, jednak zawsze po oczyszczeniu okularów tą ściereczką muszę jej jeszcze wypolerować sucha szmatką, żeby smugi nie zostawały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja nie zauważyłam smug, ale jakby co dobrze wiedzieć to wypoleruje chusteczką :)

      Usuń
  6. Przydał by mi sie dobry środek do czyszczenia okularków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great photos and great post. Thanks for sharing with us, dear. Pls, keep in touch.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama używa i jest zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby mi się takie chusteczki zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych jeszcze nie miałem, choć ja wypróbowałem ich odpowiedniki z Biedronki, Aldi'ego i Rossmann'a :) i zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam pierwsze z Lidla,innych nie próbowałam :)

      Usuń
  12. Oj przydały by mi się takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne chusteczki , naprawdę warte polecenia . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! Gratuluje ! ;)
    Może wpadniesz do nas ? Zapraszamy;* http://dreamoutloudf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja własnie czekam na moje nowe okulary chyba im kupie te chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne okulary:)
    A o chusteczkach słyszałam wiele dobrego!
    http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Mąż poleca też chusteczki do czyszczenia okularów z Rossmanna:) Ma już 5 opakowanie i jest zachwycony:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Rossmanna - hmm nie wiedziałam,że maja w ofercie

      Usuń
    2. Mają, mają :) na półce, gdzie są soczewki kontaktowe.

      Usuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o nich :) mogą mi się przydać ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te chusteczki :3 Od dłuższego czasu nie umiem bez nich żyć :) Pozdrawiam i Zapraszam :3 http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam je wszędzie ze sobą - uwielbiam :)

      Usuń
  20. ja od kilku lat używam tych z rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę te co mam to spróbuje z Rossmanna :)

      Usuń
  21. ładne okulary :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałyby mi się takie chusteczki bo ostatnio w biegu czyszczę je czasami nawet zwykłymi higienicznymi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wcześniej czyściłam zwykłymi :)

      Usuń
  23. Bardzo ładne okularki, mam podobne ale z czarnymi oprawkami.Teraz noszę soczewki bo okulary były moją zmora już od podstawówki, jednak coraz częściej myślę o nich również jako o fajnym gadżecie czy dodatku do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mama używa tych chusteczek i zawsze jej podkradam, są super :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mało czyszczę bo rzadko noszę okulary, chociaż powinnam nosić znacznie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na co dzień noszę soczewki, okulary tylko w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje okulary leżą w kącie póki co :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobee sciereczki :-) polecam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.