czwartek, 9 lipca 2015

Motywacyjne- fit sylwetka

Witajcie kochane :)

W styczniu moja waga wynosiła 67kg ,dziś 64kg -jakiś progres jest ale nie wielki. Ten spadek 3 kg zawdzięczam tylko diecie i jak widzicie to nie wszystko. Do diety trzeba dołączyć ćwiczenia ,żeby osiągnąć sukces. Nie jestem gruba,ale chciałabym być wysportowana, zgrabna. Moim celem jest 60kg- osiągnięcie sylwetki sprzed 5 lat, w której czułam się rewelacyjnie. Chcę do końca wakacji ją osiągnąć :)  

Chce dumnie stąpać po ziemi w seksownej bieliźnie,bikini w pięknym ,wysportowanym ciele.
Tak naprawdę to jakimi jesteśmy zależy tylko od nas .Kobiety to płeć słaba - czyżby?
Moja pacjentka schudła w rok 30kg dla zdrowia,życia,rodziny, pięknego ciała- można!
Cóż jest te 5 czy 10 w porównaniu z 30 kg. Jest niczym!

Dlaczego taka refleksja? Jestem młodą dziewczyną, mam te 21latek i chcę być szczupłą ,zadbaną starszą PANIĄ i do tego dążę. Im szybciej zabierzesz się za siebie tym szybciej osiągniesz efekty.
Później nie będzie czasu!Zacznij teraz, dziś ,jutro-nie odkładaj. Mamy wakacje- najlepszy okres do zmian.Wierzę,że damy radę.

Kilka fotek ,które mnie inspirują i zachęcają do działania(z zszywki):








...Idę na spacer...
Trzymajcie się cieplutko :*


56 komentarzy

  1. I couldn't resist commenting. Exceptionally well written!

    My blog ... facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bielizna na pierwszym zdjęciu :D Boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię białej ale krój faktycznie ładny :)

      Usuń
    2. Według mnie to jest strój kąpielowy, a nie bielizna ;)

      Usuń
  3. No niezła motywacja ;) Też chcę być zadbaną babcią, ale czas pokaże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja największa motywacja,na która już teraz trzeba pracować ;)

      Usuń
  4. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycze ci wytrwalosci i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje tych 3 kg! I powodzenia:)
    Zdrowie jest wazne, dlatego każdy powinnien nawet w małym stopniu chociaż torche bardziej o siebie zadbac:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że będą komentarze typu ''3 kilo tak mało''. Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Motywacja- najważniejsza, a zawsze tak nam jej brak :<
    Gratulacje kochana! 3 kg to dobry wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne motywacje! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pochwalam wolne chudnięcie , w czym jak w czym ale w odchudzanie pośpiech wcale nie jest wskazany. Te wszystkie szybkie spadki wagi prowadzą do szybkiego jojo , Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już ćwiczę 3 tygodnie, i widzę jak centymetry i waga spada, dzięki samozaparciu diecie i ćwiczeniom :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie dzięki diecie , dołączam ćwiczenia - ciekawa jestem efektu ;) Pozdrawiam

      Usuń
  13. przydała by mi się taka figurka :P

    Zapraszam również do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od grudnia do marca schudłam 10 kg, dieta i siłownia. Od tego momentu moja waga cały czas pokazuje 60 kg i ani nic nie spada ani nie idzie do góry. Od tego czasu jem wszystko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to gratuluje - super przemiana :*

      Usuń
  15. Pierwsze zdjęcie według mnie najlepsze. Nie podobają mi się takie wielkie pupy;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię dużych pup , ale umięśnione , uniesione są super ;)

      Usuń
  16. 3mam kciuki :* Uda się, też chcę być zadbana na stare lata, nawet tylko dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne ,że dla siebie - jest większa satysfakcja ;)

      Usuń
  17. Fajne inspiracje, ja zaczęłam ostatnio sporo ćwiczyć bo zależy mi na ujędrnieniu ciałka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to też dobry efekt ćwiczeń, też chcę mieć jędrne ciałko ;)

      Usuń
  18. Zgadzam się z tobą! Mam 20 lat i też postanowiłam zrzucić zbędne kg i od miesiąca udało mi się zgubić 4! Bo kiedy jak nie teraz? :) Powodzenia w twoim postanowieniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od miesiąca 4kg , kochana rewelacja -gratuluje ;)

      Usuń
  19. Gratuluję postępu! Im wcześniej się zacznie dbać o siebie tym lepiej. Później (z wiekiem) jest znacznie łatwiej utrzymać wagę :) ponieważ ma się zdrowe nawyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie,chcę wyrobić sobie dobre nawyki ,które zostaną ze mną na stałe ;)

      Usuń
    2. I tak trzymaj! Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Ciekawe inspiracje. Życzę powodzenia.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ale sie czuje zmotywowana:) super

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne inspiracje. :) Ja przez wakacje chce nawet nie schudnąć, co wypracować sportową sylwetkę, bo niestety mam słomiany zapał i zawsze po około tygodniu ćwiczenia idą w odstawkę. :/
    Życzę powodzenia w postanowieniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chcę wypracować sportową sylwetkę ;) dasz radę

      Usuń
  23. Świetny post! :)

    Poklikasz w linki u mnie w poście? http://ghabj.blogspot.com/2015/07/wishlist-choies.html

    Odwdzięczę się! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważne jest to ,żeby się nie poddawać :) Gratulacje i powodzenia :) Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te motywacje :) powodzenia i wytrwałości w dążeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.