czwartek, 20 sierpnia 2015

10 gadżetów przydatnych w kuchni

Cześć. Dzisiaj zrobiłam generalne porządki w kuchni. Mam dużo przedmiotów nie potrzebnych, nie nadających się do użycia. Czas na zmiany :) Domowe sprzęty nie muszą być przecież nudne. Czasem swoim wyglądem i kształtem dopełniają wyglądu najważniejszego miejsca w domu. Właściwe dobranie kolorów, wzorów jest świetną dekoracją na ścianę czy szafkę.


1.Pojemnik do nakładania ciasta



2. Dzbanek z osobnym miejscem na cytrynę 



3. Nożyczki dla ziół 



4.Łapka do sałaty 



5. Pojemniczki na oliwę.


                                               
                                             6. Przedmiot do wydrążania środka papryki




7. Deseczka z brzegami 



8. Deska do krojenia z durszlakiem    


9. Idealnie równe plasterki pomidora



10.  Obieraczka do kukurydzy



Jakie inne gadżety do kuchni dodałybyście jeszcze do mojej listy?

32 komentarze

  1. Deseczka z brzegami i pojemnik do nakładania ciasta to bardzo przydatne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki dzbanek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra jest to do nakładania ciasta, ale najchętniej w posiadanie bym wzięła ten pojemnik na oliwę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Deska z brzegami, nóż do warzyw oraz pojemnik do wylewania ciasta hity!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupilam i wydaje mi sie to bardzo podobne - tarka z pojemnikiem - scierasz np ser od razu do pojemnika, nic sie nie rozsypuje i wygodnie sie uzywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Deseczka z brzegami bardzo by mi sie przydala. Produkty zawsze spadaja mi na boki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne :) Najbardziej podobają mi się nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ;D nie do pomyślenia co to ludzie nie wymyślą :D ale nr 1 naprawdę przydatny zawsze mam problem jak wykładam ciasto do formy na babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne gadżety :) Zwłaszcza dzbanek z miejscem na cytrynę i nożyczki do ziół :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obieraczka do kukurydzy i dzbanek to fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, bardzo przydatne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne gadżety! Nie wiem czy tylko ja tak mam ale odnoszę wrażenie, że wszystkie przydałyby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzbanek z osobnym miejscem na cytrynę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same świetne gadżety, których niestety nie posiadam ;-) Za wyjątkiem spryskiwacza do oliwy i octu i tu uwaga... nie zdał gadżet egzaminu - w moim oliwa tak ostro pryska, że odbija się od spryskiwanych powierzchni i wszystko dookoła plami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć - miałam go właśnie kupić :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię takie dzbanki co mają własnie w środku takie specjalne miejsce do którego można nalać wody, zamrozić i mieć później schłodzoną. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pojemnik do nakładania ciasta i pojemnik na oliwę jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydrążanie papryki by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzbanek z miejscem na cytrynę całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. deseczka z brzegami jest super! przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne gadżety, niby nic a jakie pomocne sama bym kilka chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna lista, pojemnik do nakładania ciasta i wydrążacz do papryki przydałyby mi się najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę ten pojemnik do nalewania ciasta <3 zdecydowanie byłby moim najlepszym przyjacielem ;) Dodałabym jeszcze różnej maści silikonowe foremki i takie jabłuszko do wydrążania z tych owoców środka i dzielenia ich na równe porcje ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Deska z zawijanymi rogami bardzo przydatna :) W ogóle uwielbiam kupować gadżety do kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym mieć... wszystko. Jakże to ułatwiłoby pracę w kuchni. Chyba przy najbliższej okazji rozejrzę się za jakimiśc ciekawymi gadżetami, które naprawdę ułatwią mi życie.
    PS
    Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem, ale bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że znajdę jeszcze kilka przydatnych postów :)

    Tymczasem zapraszam do mnie i pozdrawiam serdecznie.
    www.nalogowy-ksiazkoholik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ,dają mi dużo energii do pisania kolejnych postów ;) Buziaki :*

      Usuń
  25. Pojemnik do nakładania ciasta by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się dzbanek z pojemnikiem na cytrynę :) ciekawy patent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość z tych gadżetów już posiadam, ale nie mam jeszcze deski do krojenia z durszlakiem. Myślę, że w najbliższym już czasie znajdzie się ona w mojej kuchni. Co zaś się tyczy Twojego bloga, to jestem pod dużym wrażeniem. Uważam, że doskonale go prowadzisz i publikujesz świetne wpisy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.