środa, 19 sierpnia 2015

Odżywka do paznokci Eveline- SOS

Witajcie kochane dzisiaj odżywka, dzięki której zregenerowałam moje pazurki. 






Moja opinia: Nie nakładałam jej tak jak pisze producent. Jedną warstwę trzymałam kilka dni, czasem malowałam częściej ,czasem rzadziej. Jedno co muszę przyznać -trzeba uważać na uszkodzone skórki bo okropne pieką ze stycznością z odżywką.

Efekt:mocne paznokcie,bez rozdwojeń,bez plamek-na prawdę pierwszy raz polubiłam swoje paznokcie. 



Znacie tę odżywkę? Jakie efekty były u Was?

Pozdrawiam :)



PS: Zapraszam na ROZDANIE ,który organizuje:













27 komentarzy

  1. Wiele dziewczyn jest zadowolonych z tej odżywki :) A do rozdania postaram się zgłosić jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej odżywki nie znam. Miałam diamentową, ale to temat rzeka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się zastanawiałam:sos czy diamentowa - i jak sprawdziła się u Ciebie?

      Usuń
  3. Miałam ją kiedyś i świetnie się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kształt paznokci! <3 Ja odkąd ścięłam je do gry na gitarze, nie mogę sobie pozwolić na taką długość :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tylko na wakacjach mogę mieć takie pazurki bo na studiach i praktykach takie cudowności są zabraniane :(

      Usuń
  5. Fajne szponki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej odżywki nie znam, więc niewiele mogę powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam odżywkę eveline 8w1. Stosuje od dawna, ale z przerwami i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie zakupie ja sobie!:))
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z eveline stosowałam i diament i 8 w 1, obie dawały bardzo dobre rezultaty, mimo że tyle się słyszało o negatywnych skutkach 8w1 :) Tej jeszcze nie miałam, ale widzę, że robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o niej same dobre opinie raczej chociaż sama nie próbowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jej,możliwe,że wypróbuję aby sprawdzić jak zareaguje na moich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy sprawdziła się u Ciebie :)

      Usuń
  12. Zaciekawilas mnie ta odzywka. Wlasnie poszukuje jakies dobrej odzywki i nie moge sie zdecydowac. Na pewno ja wyprobuje. Dziekuje Ci za jej polecenie i serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam tej odżywki i muszę przyznać,że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę odżywka daje tak dobry efekt? Używałam kilka z Eveline i nie zdały egzaminu... Szukam czegoś dobrego dla moich paznokci bo gdy tylko są dłuższe od razu się rozdwajają i łamliwe ;c
    FotoJulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak używałam tylko tej odżywki, jest świetna -polecam :) Też miałam właśnie problem z rozdwajaniem i łamaniem się paznokci.

      Usuń
  15. Miałam twarde paznokcie po użyciu tej odżywki i wyglądały bardzo dobrze, ale wystarczyło, że np wzięłam gorącą kąpiel i już po paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.