sobota, 26 września 2015

Holandia- 3 miejsca godne uwagi

Witajcie:)

Ostatnio pisałam o podróżowaniu samolotem,dziś o pięknych miejscach, które mnie urzekły w Holandii. Dzisiaj w szaro-bury i deszczowy wieczór zapraszam do oglądania :)


MAASTRICHT
Spokojne miasteczko z rynkiem,dużą ilością sklepów i masą ludzi. Piękna architektur budynków i interesujące widoki.









VALKENBURG
Bardzo dużo atrakcji- wiele jaskiń, kanały wodne, parki. Bardzo polecam to miejsce na odpoczynek- można na prawdę odetchnąć w tych cudownych widokach. 








ALBLASSERWAARD
Magiczne miejsce. Czułam się tam jak w bajce-brakowało mi pięknej sukienki i korony ;) - zdjęcia byłyby cudne. Najlepsze jest to,że zwykli ludzie mieszkają w tych wiatrakach-jedni wieszają pranie ,inni pływają łódkami. Zastanawiam się, jak one wyglądają wewnątrz- niektóre są z 1410 roku.Niesamowite uczucie być tam ;)









Myślę,że warto wybrać się tam na wakacje.Wiadomo jest tam jeszcze masa miejsc godnych odwiedzenia,które chciałabym jeszcze zobaczyć.
Kiedyś pragnę się tam jeszcze raz wybrać ;)

PS: Jeśli kupujecie nowy aparat to koniecznie przed konkretnym użyciem poróbcie kilkanaście zdjęć.Ja wzięłam swój aparat po raz pierwszy właśnie w ten czas i moje zdjęcia nie są idealne.

Pozdrawiam.Buziaki :*

22 komentarze

  1. Piękne miejsca :) ostatnie mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia :) Mam okazję wyjechać na wymianę do Holandii, ale nie wiem czy mi się to uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super ,trzymam kciuki by Ci się udało wyjechać- warto :)

      Usuń
  3. Z chęcią zwiedziłabym te wszystkie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne budowle, takie z duszą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) W Holandii byłam tylko raz przejazdem ponad 10 lat temu, nic nie pamiętam, bo chyba nawet wtedy spałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie :) No i czysto!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, szczególnie te z wiatrakami

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsca, chętnie bym je zwiedziła, oj chętnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że będę miała okazję kiedyś tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie :) mam nadzieje, ze kiedyś będzie mi pisane tam być choć na jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia ^^, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia z przyjemnością odwiedziłabym te miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Holenderskie miasta wydają mi się strasznie szare. Za to widoki z wiatrakami są cudowne. :)
    Niebieskie Kiwi

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jednym ze zdjęć, drzewa jak lody na patyku ;-) Najbardziej urzekły mnie oczywiście wiatraki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. W Holandii podoba mi się to , że właściwie wszystko wygląda perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym kiedyś pojechać do Holandii :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.