czwartek, 17 września 2015

Recenzja kremu do twarzy. Ziaja- ideał AZS.

Cześć kochani!


Długo szukałam idealnego kremu do twarzy. Po licznych perypetiach z moją podrażnioną, zaczerwienioną i atopową skórą na szczęście trafiłam na produkt Ziaji. Broniłam się przed tą firmą po oliwkowym kremie, który tłuścił i zapychał. Powiedziałam sobie ,że więcej nie kupie nic z tej firmy, ale dostałam w prezencie zestaw, więc musiałam przetestować. I to był strzał w 10! 




Informacje od producenta :

Krem regenerująco-natłuszczający o wysokiej aktywności łagodzącej. Zawiera tylko niezbędne składniki receptury. Wykazuje skuteczność dermatologiczną w pielęgnacji chronicznych zmian atopowego zapalenia skóry(AZS).

Krem przeznaczony jest dla osób z atopią i nie tylko.  Efekty zauważalne są po pierwszym użyciu. Przywraca on ciągłość bariery hydrolipidowej naskórka, działa zmiękczająco, nawilżająco i zmniejsza suchość skóry, redukuje nadmierne  swędzenie, równoważy florę bakteryjną oraz skutecznie łagodzi podrażnienia i zapobiega ich nawrotom.



Skład: 
Aqua (Water), Canola Oil, Caprylic/Capric Triglyceryde, Urea, Polyglyceryl-3 Methyglucose Distearate, Cetyl Ricinoleate, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Dimethicone, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl, Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Maltooilgosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Glyceryl Caprylate, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide.



Moja opinia:
Jest to mój ulubiony krem do twarzy. Wszystkie zapewnienia producenta sprawdziły się. Moja twarz jest nawilżona, nie ma mowy o suchych skórkach. Moje podrażnione miejsca złagodziły się, a skóra przestała swędzieć. 
Krem jest bezzapachowy. Konsystencja jest lekka-fajnie się rozprowadza i szybko wchłania, pozostawiając skórę mięciutką i gładką. Nadaje się pod makijaż - dobrze współpracuje z bazami jak i podkładami.
Można go kupić w każdej aptece - cena ok.15 zł.
Czy kupie następne opakowanie: Zdecydowanie TAK


Znacie ten krem? Lubicie kosmetyki z tej firmy?

13 komentarzy

  1. Miałam ten krem ubiegłej zimy i dawał rade :) Bardzo przyjemny i łagodny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się sprawdził :) U mnie często Ziaja też dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kremy zawsze chętnie kupuję, a zwłaszcza od Ziaji bo lubię te kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja lubię jej produkty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, zostałaś przeze mnie nominowana do LBA. Szczegóły znajdziesz na moim blogu :)
    Powodzenia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam, ale obecnie używam kremu z Ziaji Ogórek i Mięta z kwasem BHA. Uwielbiam go za nawilżanie i działanie. Jest bardzo delikatny pod względem kwasów, ale skuteczny, świeżo pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja anwet lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałem o istnieniu tego kremu, ale chętnie wypróbuję jak obecny się skończy, bo moja twarz na swoje humory ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że krem się sprawdził, ja się z Ziają średnio lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty z Ziaji, obecnie używam kremu BB z tej firmy i sprawdza mi się świetnie :) niestety tego, o którym wspomniałaś nie miałam przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam z tej serii olejek do kąpieli...ale nie bylismy zadowoleni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.