sobota, 5 września 2015

Moda na jesień - spodnie vs spódniczki

Hejo !

Ciemno ,zimno i przytulnie - tak już zaczyna się czas ciepłych kocyków, zapachowych świeczek, herbaty z cytryną i stosu książek (uwielbiam to ).

Dziś co nieco o modzie - jestem na etapie poszukiwaniu swojego stylu ,a co za tym idzie dobierania ubrań w taki sposób by pasowały. Czasem jest lepiej ,czasem gorzej- niekiedy zaglądam w internety jak to robią inne dziewczyny. Przedstawiam Was kilka zestawów , które bardzo mi się podobają:












VS







Uwielbiam spódniczki, sukienki -zawsze twierdziłam,że one są najlepsze na lato. Tej jesieni chcę to zmienić i coraz częściej w nich chodzić. Oczywiście zapas ubrań jest ,teraz trzeba je skomponować.

A jak jest z Wami lubicie spódniczki czy spodnie jesienią? 


30 komentarzy

  1. Też uwielbiam wszelkie spódniczki i sukienki :) Fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie jednak wygrywają, szcvzególnie kiedy pada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj wybieram spodnie, ale też chciałabym częściej sięgać po spódnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się zachciało wyciągnąć spódniczki z szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jestem zwolenniczką spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja muszę sobie kupić ciepły jesienny szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają spódniczki ale spodnie i tak u mnie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zwolenniczką spodni, bo są wygodniejsze, ale spódnice i sukienki również uwielbiam, mam jednak zawsze problem z dobraniem odpowiednich do nich butów na jesień. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba pora wybrać się na zakupy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zestawy, mamy podobny gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość zestawów jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie wolę spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się obie propozycje.Zarówno spódniczki jak i spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :) jestem zwolenniczką spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę spodnie jesienią ale spódniczka "od święta" dlaczego nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. great post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. super że szukasz swojego stylu!
    mi chyba najbardziej podobają się te stylizacje ze spódniczkami, świetne są <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zauważam dziwny trend na maksymalne skracanie spódnic. Niedługo zamiast spódnicy będziemy nosić paski. O ile na modelkach stojących w bezruchu wygląda to nieźle o tyle w realu już nie bardzo. Śmieszy mnie jak widzę dziewczątko idące w czasie wiatru w takiej krótkiej kiecce i usiłującej za wszelką cenę ją opanować, żeby nie pokazać tyłka czy rajstop ze wzmocnionym szwem. Heheh. Komedia.

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż, nie ma to jak wygodne spodnie, ale zakładam spódnice, tak dla urozmaicenia i też dlatego, że zawsze jakąś kupię niechcący (z zachłanności).

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 outfit bardzo ładny ;) ja zazwyczaj spodnie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cały rok noszę głównie sukienki i spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Twoich zdjęć wolę te w spodniach, bo spódniczki za krótkie.
    A jesienią uwielbiam sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam spódnice, ale na co dzień chyba wolę chyba spodnie - są wygodniejsze i dają większy komfort :) Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam to i to. Wszystko zależy od tego gdzie jestem danego dnia i co robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem miłośniczką spodni ale spódniczkę również od czasu do czasu ubiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie dłuuugie swetry są mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stylizacje :) Wolę spodnie, ale czasami spódniczkę zdarza się założyć ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymam kciuki za te spódniczki jesienne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.