wtorek, 1 września 2015

Sierpniowa polecajka

Witajcie :*

Jak dawno były linki godne polecenia - nawet nie zauważyłam jak ten czas szybko leci. 


1. Łatwy i wygodny sposób czyszczenie szczoteczek i grzebieni do włosów-KLIK
2. Pomysły na urządzenie toaletki-bo kto powiedział ,że zawsze musi być tak samo- KLIK
3. Porady jak być stylową kobietą- KLIK
4. Bardzo fajny kalendarz z wypisanymi imieninami, świętami, fazami księżyca,itp-KLIK
5. Tez zastanawiasz się dlaczego twoje życie jest nudne - KLIK
6. Jak oduczyć się narzekania - KLIK
7. Koniecznie obejrzyjcie filmik,jest on przestrogą nie tylko dla rodziców ale i dla dorosłych dziewczyn- KLIK
8. Mam nadzieję ,że na świecie jest mniej takich facetów- KLIK
9.Kilka sposobów na piękno ,które nie warto naśladować-KLIK
10. Przepis na pyszne muffinki z czekoladą -KLIK
11. Kredą po chodniku -niesamowity efekt malarski -KLIK
12. 11 zwrotów , które zrozumie tylko Polak -KLIK
13. Znajdź film dla siebie , filmy podobne do -KLIK
14. Zdjęciowe triki -KLIK
15. Kreatywne wykorzystanie plastikowych butelek - KLIK

Miłego dnia 
Do napisania :*

5 komentarzy

  1. Fajne linki, właśnie czytam ,,jak być stylową dziewczyną" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kalendarz jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety...już wrzesień i za raz będzie szaro buro i zimno. Ale póki co ciszmy się latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że mój blog znalazł się w polecajkach :)
    Kalendarz podoba mi się tak jak poprzedniczkom. Ze stylem post fajnie napisany.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.