poniedziałek, 19 października 2015

Liebster blog award # 5 i 6

Witajcie :)

Dziś moje zaległe odpowiedzi na zabawę. Każdy pewnie zna zasady także nie będę ich przytaczać - jeśli nie to poklikajcie w wcześniejsze notki - tam jest inf.

Dziękuję za nominację Poli Polakowskiej z bloga KLIK.

1. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Zdecydowanie bez ochronnej pomadki klasycznej Nivea.

2. Ulubiony kosmetyk?
Żółty tusz do rzęs z Lovely.

3. Jakie blogi czytasz najczęściej?
Modowe, urodowe, włosowe, diy, kucharskie- bardzo różne tematycznie. 

4. Jedna rzecz, z której nie mogłabyś w ogóle zrezygnować?

Myślę,że to pomadka ochronna. Zawsze mam kilka- dosłownie wszędzie.

5. Ulubiony zapach?
Avon Passion Dance - o cudnym różanym zapachu.

6. Dlaczego założyłaś bloga?
Zaczęło się od czytania różnych tematycznie tekstów na blogach. Po pewnym czasie więc zamarzyłam sobie by także go założyć -cząstkę mnie. Pisać o tym co mnie interesuje,co chcę zmienić w życiu ,do czego dążę. Blog jest dla mnie również gromadzeniem wszelkich wspomnień. Jest motywacją do wypełnienia celów, postanowień.

7. Ulubiony kolor na paznokciach?
Pudrowy róż ,ale ostatnio też miętowy.

8. Twój ideał włosów?
Powiem szczerze ,że co chwilkę mi się zmienia.Miałam fazę na długie włosy do pasa, potem do połowy pleców. Jak to osiągnęłam to teraz po głowie chodzi mi długi bob.

9. Ile czasu potrzebujesz, żeby zebrać się do wyjścia?
hmm ciężka sprawa-zależy na jakie spotkanie, potrafię 1,5h się przygotowywać.

10. Ostatni kosmetyczny zakup?
Krem nawilżająco -kojący z Ziajirecenzja

11. Lubisz siebie za?
Lubię siebie za zielone oczy i długie nogi :)




Kolejna nominacja od Majki- dziękuję .

1. Jaką część ciała uważasz za atut ? Dlaczego ?
Jak już wyżej pisałam nogi- uwielbiam je eksponować, i oczy-zielone -moje ulubione ;)

2. Od jak dawna jesteś blogerką ?

Mój pierwszy post powstał 25 lipca 2014. Nie uważam się za blogerkę, skrobię cosik dla Was bo lubię ;)

3. Twój bubel kosmetykowy ?
Żel pod prysznic z Nivea lemon&oil - muszę napisać recenzję ;)

4. Z jakim produktem ostatnio poszalałaś? ( cenowo :D) i dlaczego?
Ostatnimi czasy nie byłam na zakupach.Raczej drobne rzeczy ale nie przypominam sobie nic szałowego.

5. Jakie zwierzęta lubisz?

Wszystkie. Najbardziej konie,psy.

6. Morze czy góry ?
Nad morzem nigdy nie byłam. Góry uwielbiam.

7. Czy masz jakąś fobię ? ( banie się pająków, ciemności etc.)

Nie,raczej nie. 

8. Co zabrałabyś na bezludną wyspę ?
Moją młodszą siostrę . 

9. Ile sztuk lakierów do paznokci masz w domu ?

Nie dużo,zaledwie 4. Rzadko maluje paznokcie ze względu na zajęcia w szpitalu -zabronione. Ale ostatnio postanowiłam sobie chociażby na niedzielę czy w dzień wykładów mieć pomalowane.

10. Ulubiony serial/film ?

Hmm mam kilka ulubionych,trudno wybrać-Pretty woman,Dirty dancing.

11. Ulubiony owoc/warzywo ?

Owoc- jabłko, malina
Warzywo- marchewka



Nie będę nominować nikogo. Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie ;)
Lubicie takie zabawy?


Wcześniejsze nominacje:
1.KLIK
2.KLIK
3.KLIK
4.KLIK

25 komentarzy

  1. Lubię czytać takie posty u innych, bo można lepiej poznać autora/kę bloga :) Sama również lubię się w to bawić, bo często dowiadujemy się czegoś nowego o sobie samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda o sobie samym można przez takie pytania dużo się dowiedzieć ;)

      Usuń
  2. Przybijam wirtualną piątkę ;) też najbardziej lubię w sobie długie nogi :D
    4 lakiery? kiedy u mnie była taka ilość :P hehe, ale wcale fakt, że mam ich dużo mnie nie cieszy, bo ciężko się zdecydować na jakiś i dużo się marnuje nieużywanych ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo lakierów ma swoje plusy- bo można wybrać sobie kolor zależnie od kreacji albo humoru. Ja za bardzo nie mam z czym szaleć.Muszę wybrać się na zakupy ;)

      Usuń
  3. I ja mam zielone oczy :) A maliny są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie wiedzieć- widzę,że nie tylko ja szaleje na ich punkcie ;)

      Usuń
  4. Podziwiam, że masz tylko 4 lakiery. Ja mam ich w domu całą armię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie biorę udziału w takich zabawach ale uważam, ze fajnie jest od czasu do czasu dowiedzieć się czegoś więcej o osobie prowadzącej bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ja to czasem wynajduje wirtualne siostry bo tyle mamy wspólnego ;)

      Usuń
  6. Koniecznie musisz pojechać nad Bałtyk - magia tego miejsca jest ogromna, ten szum fal, śpiew mew, gorący piasek - naprawdę zachęcam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ja też wybrałabym pudrowy róż i mięte jako ukochane na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja siebie lubię za niebieskie oczy i długie nogo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie nogi to świetny atut kobiety ;) Niebieskie oczy też mają w sobie moc ;*

      Usuń
  9. U mnie również pomadka zajmuję honorowe miejsce , a przede wszystkim w okresie jesienno-zimowym:)

    Z przyjemnością obserwuję bloga i zdecydowanie będę wpadać tu częściej:*
    Zapraszam Kochana również do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że spodobał Ci się mój blog ;) Zapraszam częściej , już zaglądam do Ciebie ;*

      Usuń
  10. To widzę, że lubimy ten sam zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie pytanie dokładnie w mój gust :d

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie...ja w miejscu pomadek ochronnych mam kolorowe, ale w naturalnych barwach

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny jest ten TAG, można się sporo dowiedzieć o autorce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez lubie ten tusz :)
    ja zamiast pomadki nosze ze sobą krem do rąk! jestem uzalezniona :D \
    buziaczki! obserwuje! zapraszam na dłużej do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Długich nóg to ja mogę jedynie pozazdrościć;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.