środa, 7 października 2015

MIX Września

Witajcie kochane ;*

Kolejny miesiąc zleciał bardzo szybko. Dawno był u mnie miesiąc w zdjęciach. Także zapraszam do oglądania ;)


Ulubione ciasteczka- nie jem dużo słodkiego, ograniczam się ale jak dopadnę coś pysznego to przepadam;)  

Ostatnie w tym roku-tym razem wybór padł na świderki .Zawsze jednak wybieram lody miętowe - uwielbiam ;)


Cudowne storczyki u znajomej. Uwielbiam białe storczyki i białe róże -chłopaki musicie o tym wiedzieć! Nic nie poprawi mi humoru jak te kwiaty. Serce mi się raduje jak na nie patrze.



Tym razem też róże w wersji żółtej - dostałam obraz wyszywany od znajomego. Jeszcze go oprawię i będzie gotowy do powieszenia.


Świetna książka - polecam ;)



Bardzo często na moim stole gościł kalafior i brokuły w różnym wydaniu.



Robiłam też różne sałatki. Na zdjęciu z zielonych pomidorów - na zimę do obiadu idealna. 



A na moim dachu bocian - mam nadzieję ,że na szczęście :)



Taka długość włosów chodzi za mną od dawna. Hmmm może się skusze. Muszę to dokładnie przemyśleć. 



Jak Wam minął wrzesień? Pochwalcie się ;)

43 komentarze

  1. Taka długość włosów jest świetna i nadająca objętość :-) We wrześniu przeprowadzałam się, więc było bardzo roboczo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką długośc włosów, obcięłam a mialam do połowy pleców mniej więcej. Fakt, bardzo wygodne, a jak wieje to tak nie wpadają do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brokuły i kalafior, świetny obraz. Co do takiej fryzury... sama się nad taką zastanawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra długość włosów. Noszę takie przeważnie, nie za krótkie i nie za długie. A bocian to może w następnym roku coś przyniesie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci,że mógłby jakąś miłość mi przynieść - fajnego faceta ;)

      Usuń
  5. Też kocham storczyki! Co do włosów to tnij, odrosną :) A warto czasem coś zmienić w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak myślę sobie,że przecież do wiosny czy lata odrosną ;)

      Usuń
  6. Pilnowałam mojej Chrześnicy, która zaczęła Chodzić więc było baaaaardzo aktywnie :) Za mną też chodzi taka długość!!!! Kurcze... może też się zdecyduje... no nie wiem nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ciacha z Biedronki są pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masa fotografii :) Ja też uwielbiam te ciasteczka, masa orzechów z małą ilością czekolady. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Długość włosów a i fale na niej są piekne! Storczyki zachwycają oko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kalafior w tym wydaniu :) No i moje ulubione ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te kruszynki! A te lody są świetne, ale lepsze w wersji różowej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to koniecznie muszę wypróbować różowe ;)

      Usuń
  12. Tez lubię te ciasteczka z Biedronki :D Taką długość mniej więcej włosów teraz mam i chciałabym mieć trochę dłuższe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też taka długość kusi, ale szkoda mi obcinać tyle włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix kochana, ujęcie bociana genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się też zastanawiam co zrobić z moim bocianem. Wczoraj wrócił i wydaje mu się, że patriotyczniej jest zostać na zimę w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne te storczyki :) u mnie stoją fioletowe, ale teraz chyba zakochałam się w białych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Długość włosów bardzo fajna, mi się niestety nie falują, więc nie byłoby takiego efektu (włosy też lubią być przyklapem :P). Sałatki ze słoików są fajne, bo zimowe pomidory w sklepach to pomidor tylko z wyglądu. Narobiłaś mi smaku na kalafiora i brokuła :P Wyszywany obraz to mnóstwo roboty, jest świetny! :)
    Zapraszam do mnie bo chcę podarować komuś chętnemu kod rabatowy 20% na zakupy w sklepie internetowym. Sama nie skorzystam, a szkoda, żeby się zmarnował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham te ciastka! Różnica między nami jest taka, że ja słodycze mogłabym wcinać na śniadanie obiad i kolację, jednak staram się coraz bardziej pilnować ;) A jaka jest obecna długość twoich włosów? Byłoby to drastyczne cięcie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Storczyki przepiękne a fryzurki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Również jestem fanką białych storczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jest taka długość włosów sama mam i polecam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeejku śliczne są takie włosy!:)
    Uwielbiam kruszynki!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio dorwałam te ciastka i faktycznie są pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaintrygowała mnie książka - jej tytuł taki dla mnie :)
    + już dwa razy miałam taką długość włosów, kiedy przechodziłam z boba do dłuższych i szczerze mówiąc to fryzura dla tych, które lubią rozpuszczone włosy, jak na fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jeden minus tej fryzurki bo ja lubię koki i warkocze.

      Usuń
  25. Wyszywany obraz mega :) Również lubię kalafior i brokuły :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę skusić się na te ciasta;>
    Fryzury fajowe:)
    Ja już nie pamiętam co robiłam we wrześniu;> Miesiąc musiał minąć spokojnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również ostatnio skróciłam włosy do tej długości ... Uwielbiam Kochana tego typu lody , piękną masz kolekcję storczyków:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.