piątek, 13 listopada 2015

Bebeauty - nawilżający płyn miceralny z Biedronki


Witajcie kochani ;)

Jak wiecie mam wrażliwą, atopową skórę -wszelkie kosmetyki kupuję z rozwagą. Dziś przedstawiam Wam mój niezawodny kosmetyk do demakijażu,a mowa o nawilżającym płynie micelarnym- Bebeauty z Biedronki. 




Moja opinia:
  • nie uczula,
  • nie ma efektu ściągania skóry,
  • nie podrażnia,
  • łagodzi, nawilża , 
  • dobrze oczyszcza, 
  • jest tani,
  • ma delikatny zapach ,
  • ma wygodne opakowanie,
  • jest wydajny - i tutaj chcę dodać: czasem nakładam go na suche waciki i zmywam makijaż, jednakże dobrą alternatywą jest też używanie kilku kropli na nawilżającą chusteczkę  - efekt rewelacyjny przy mocnym makijażu. 



Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to efekt szczypiących oczu,gdy przez nieuwagę za dużo dałam płynu do demakijażu lub  zachlapałam nim oczy. 

Jak dla mnie kosmetyk rewelacyjny - już kupiłam nowe opakowanie ;)



Znacie ten kosmetyk? Może używacie czegoś innego?

15 komentarzy

  1. nie używałam, ale ma całkiem fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałam go dziś rano w ręku i odłożyłam... :)
    Ja zawsze micela z Garniera używam ale akurat się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam i sprawdził się u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście go uwielbiam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś go miałam w ręce, ale w końcu go nie wzięłam.. teraz chętnie go kuupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często używam tego płynu micelarnego i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo wydajny I bardzo wydajny ja jeszcze mam butlę limitowaną matującą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za taką cenę warto wypróbować taki płyn. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ulubieńcem jest Garnier 3w1:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tego micela, pomimo faktu, że czytałam wiele dobrych opinii o nim :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię go i stosuję naprzemiennie z Garnierem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałem :) Teraz mam z Dr IReny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się niestety nie sprawdził. Jestem fanką micelu lipowego Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warte wypróbowania, brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.