piątek, 20 listopada 2015

Co kupić kobiecie - na urodziny ,święta i inne okazje.


Każda z nas jest inna. Każda ma inne potrzeby, marzenia i cele. Ale każda z nas uwielbia prezenty <3 Prezent powinien być ciekawą pamiątką , która będzie przypominać nam o tej osobie. I tu nie chodzi o jakiś drogi upominek - cieszymy się z najdrobniejszej rzeczy bo to nam sprawia wielką przyjemność . Pamięć i gest najcenniejsze. 



Kilka moich propozycji:

  • kwiaty - to standardowy gest , pamiętać trzeba by były to te ulubione ;)



  • biżuteria - myślę ,że srebro jak najbardziej na Tak 

  • kuferek na biżuterie - gdzieś  przecież musimy przechowywać nasze skarby

  • torebka - no która z nas ich nie uwielbiam , od małych po duże - ja uwielbiam ;)



  • perfumy - każda z nas je lubi , uwielbiamy otaczać się pięknymi zapachami;)

  • zegarek - rzecz bardzo przydatna, za każdym razem gdy spojrzymy na godzinę  będziemy przypominać sobie o osobie ,która nam go podarowała ;)
PS: Zdjęcia bez odnośnika mojego bloga pochodzą z internetu.


A co wy chciałybyście dostać ? Macie jakieś propozycje innych rzeczy?


32 komentarze

  1. Wszystkie te rzeczy lubię dostawać, a z kwiatów właśnie najchętniej bukiet białych róż na długich łodygach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe róże na długich łodygach to moja miłość :)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że kwiaty są zawsze dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet nie musi dużo myśleć nad prezentem jak jeszcze nie zna gustu kobiety- kwiaty są idealne ;)

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że sama staram się nie kupować innym takich prezentów i sama o takich nie marzę. Chyba, że wybiorę konkretną rzecz. Jednak ciężko jest trafić z perfumami czy biżuterią, bo każda z nas jest inna i inne rzeczy się jej podobają, więc człowieka trzeba najpierw poznać i zastosować mój ulubiony patent - idę z koleżanką po galerii, oglądamy, mówi "ale to jest piękne" i już nie mam problemu z prezentem. :D Kwiaty są bardzo uniwersalne i chociaż za bardzo za nimi nie przepadam (potem więdną i trzeba wyrzucić:(( ), to lubię od czasu do czasu dostawać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jedyny minus kwiatów - szybko więdną. Ale są uroczą ozdobą i miłym gestem ;)

      Usuń
  4. Ja bym się ucieszyła z pędzli Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też bardzo dobra propozycja - pędzle też bym przygarnęła ;)

      Usuń
  5. To zależy co dziewczyna ma i co lubi. A propozycje bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko chcę :) Ja najbardziej lubię jak facet słucha... wtedy wie co kupić :)
    Dorzucilabym może dobra książkę, bieliznę i np. karnet do SPA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak czasem mówimy wyrażamy zachwyt nad daną rzeczą - właśnie w tym rzecz by facet wyłapał to co lubimy ;)

      Usuń
  7. dorzuciłabym jeszcze czekoladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mówi się, że zegarek to nie najlepszy prezent... Oczywiście w sferze przesądów ;-) ja jednak swój zegarek, który otrzymałam od męża w końcu wyrzuciłam, bo dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęło się dziwnie plątać życie. Ale pewnie to jest tak - kto w co wierzy, tak ma :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ,że mi napisałaś o zegarku - nie wiedziałam o tym. Ja dostałam swój od cioci i nic takiego się nie dzieje.
      Ale ja nie wierze w przesądy ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. O widzę ,że jest więcej fanek białych róż ;)

      Usuń
  10. Twoje propozycje są bardzo uniwersalne. Najlepiej jest jednak, gdy ktoś nas zna na tyle dobrze, że wie jaka książka, kosmetyk lub ubranie nam się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,dokładnie to najlepszy prezent jeśli ktoś bardzo dobrze nas zna.

      Usuń
  11. Wszystko z tej listy by mnie ucieszyło :) A tak najbardziej to lubię dostawać kwiaty bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pewnie z tej torby byłaby zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobre wskazówki. Może któryś z panów skorzysta ;) Ja natomiast nie zawsze lubię srebro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja srebro uwielbiam ;) Ale oczywiście każda z nas ma inny gust ;)

      Usuń
  14. Świetne propozycje ;) kwiaty zawsze są dobrym wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowo i trafnie. :-)

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.