wtorek, 24 listopada 2015

Prezenty dla niego? - propozycje 4 mężczyzn z blogosfery


Cześć


Ostatnio pisałam o uniwersalnych propozycjach prezentów dla kobiet. Dzisiaj kilka drobiazgów dla mężczyzn. Nie zawsze zdarza się tak,że znamy swoją drugą połówkę bardzo dobrze, dlatego właśnie ten post. Na pewno naświetli nam chociaż po części wyobrażenie mężczyzn. Notka inna niż zawsze ponieważ głos oddałam 4 mężczyznom z blogosfery. 
Ciekawi - zapraszam :)





''Mógłbym napisać, że to niezwykle trudne pytanie.Trudne, gdyż na ogół nie oczekuję konkretnego prezentu.Czym bardziej niewiadoma - tym bardziej ucieszony będę.Czasami ludzie umawiają się-ok,ja tobie kupię to,ty mi tamto.Myślę, że w ten sposób czar pryska.Odnośnie mojego wymarzonego prezentu - nie ma więc takiego.Prezent nie musi być drogi. A najbardziej cieszy, kiedy Twoja druga połówka zna Ciebie na tyle, że nie wybierze - pierwszych lepszych perfum czy swetra, a odpowiednio wstrzeli się w Twoje gusta. Jak więc widzisz - ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Bo z jednej strony - może to być apple watch, z drugiej - niekoniecznie.Myślę też, że to jakie prezenty dajemy i otrzymujemy - zależne jest od naszego standardu życia. Dla jednych - nowe auto, nie będzie niczym przesadnym, dla drugich perfumy za 300pln będą już bardzo drogim prezentem. Dla mnie jest to typowa symbolika. Nie ważne jakiej wartości prezent będzie, ważne jest natomiast czy jest on dany od serca.''



"Więc co bym chciał dostać na święta lub inne okazje? Gdyby mogło, to chęcią bym poprosił o dużo spokoju w pracy i życiu jednak pewnie chodzi o rzeczy materialne.Lubię rzeczy praktyczne, czyli nowa torba, smartwatcha lub dobrej jakości portfel. Nie liczy się ilość ale jakość. Z rzeczy dla domu chciałbym ogromny obraz, który świetnie dekorował by salon.''


''Chciałbym dostać markowe perfumy, dobrą książkę lub 2 bilety do kina.''




''To trudne pytanie bo wiele zależy od konkretnej osoby, budżetu i okoliczności. W ciągu kilku dniu pojawi się u mnie bardzo szczegółowy poradnik z konkretnymi przykładami, więc nie chcę się specjalnie powtarzać, natomiast kilka ogólników mogę napisać. Ja zwykle w oczekiwaniach odnośnie prezentu kierowałem się jedną rzeczą - zawsze chciałem, by było to coś, co mi się przyda, ale jednak nie jest to "towar pierwszej potrzeby". Zawsze chciałem by było to coś, co sam kupiłbym tylko przy prawdziwym nadmiarze gotówki, bo to co najbardziej bym chciał i tak bym sobie w końcu kupił, natomiast rzeczy nieco mniej ważne (choć wciąż fajne i użyteczne) zawsze odkładałem na później a w efekcie na nigdy. Wadą takiego prezentu jest to, że jest mało romantyczny i niespecjalnie poruszający.''



Bardzo dziękuje Wam chłopaki za odpowiedź ;)


Reasumując: 

Warto popytać dyskretnie, poznać hobby swoich mężczyzn i na takim etapie kupować prezenty. Ile mężczyzn tyle propozycji , ale każdy jednak wskazuje na rzeczy praktyczne - apple watch , smartwach, portfel , książka , perfumy itp. 
Ale nie tylko one sprawiają im przyjemność - może umilmy im dzień w spokoju i ciszy tylko we dwoje, a może jakiś fajny film w kinie ;) Myślę,że też byliby zadowoleni. 



 Co kupujecie swoim mężczyznom ? A może więcej mężczyzn czyta mój blog - co lubicie dostawać ?

58 komentarzy

  1. Przydatny wpis ;) Sama jeszcze nie wiem co kupię swojemu mężczyźnie, ale możliwe, że zdecyduję się na coś z Twojego obrazka ;)
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię dostawać w sumie wszystko.

    No dobrze, oprócz jakichś pierdółek do postawienia czy powieszenia.

    Mam wrażenie, że mężczyźnie ciężej kupić prezent, bo raczej oczekuje konkretnego jednego modelu ( słuchawek, golarki, itp )

    Do tej pory zaś najbardziej się cieszyłem z :
    1. Kina domowego - dostałem od rodziców jako nastolatek
    2. Biletów na koncert Schillera, które dostałem od żony

    Na te święta życzyłbym sobie więcej samodyscypliny oraz więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę samodyscypliny i dużo czasu ;)

      Usuń
  3. Ja tam moich panów badam pod wzgędem prezentów dość długo, aż wybadam co im sprawi przyjemność. Oczywiści w granicach rozsądku ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że tak - trzeba obserwować i słuchać , zawsze można wyłapać co lubią ;)

      Usuń
  4. D&G The one to bardzo ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie bardzo zastanawia- dużo mężczyzn go chwali ;)

      Usuń
    2. The one jest super zarówno w wersji dla mężczyzn jak i kobiet. Z mężem jesteśmy wierni tym perfumom od kilku lat. Naprawdę polecam.

      Usuń
  5. Mój mężczyzna delikatnie sugeruje,że przydałby mu się plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super ,przynajmniej wiesz ,że będzie zadowolony z prezentu ;)

      Usuń
  6. Fajnie, że chłopaki wypowiedzieli się na ten temat, kto może bowiem doradzić lepiej? :D Wszystkie propozycje ciekawe i z pewnością pomogą tym, które mają dylematy. Ja zwykle staram się kupować coś związanego z pasją i zainteresowaniami, a przy tym aby było to niebanalne, praktycznie i... ładnie opakowane. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze zwracam uwagę na estetyczność i piękne zapakowanie ;)

      Usuń
  7. Zawsze mam problem z prezentami :) teraz czekają mnie urodziny mojego Ł., pierwsze, odkąd jesteśmy razem i muszę go zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak początki wręczania prezentów naszej połówce są trudne ;)

      Usuń
    2. Zobaczymy jak przejdę tą próbę :D

      Usuń
    3. Ciekawe co ja dostanę od niego pod choinkę :D Konspiracja jest ogromna, bo i moja mama wie i jego siostra i szwagier... tylko nie ja :D

      Usuń
  8. Zawsze jest problem z prezentem dla faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem najtrudniej kupić coś właśnie dla faceta...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mojemu kupię pewnie jakąś gre planszową... Ostatnio mamy straszną fazę na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw śrubokrętów w sam raz dla mojego męża;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam problem z kupieniem prezentu, ale bardziej dla syna, bo mąż jest łatwiejszy do rozgryzienia. Zauważyłam też (po serii rozmów w pracy o prezentach), że ludzie są naprawdę wybredni i rzadko kiedy cieszą sie z niespodzianek. Większosć przeważnie sugeruje bardzo dokładnie co chce mieć, a jeśli dostaje coś nietrafionego to jeszcze niezadowolenia nie potrafi ukryć. A mi prezenty kojarzą się z niespodzianką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ludzie rzadko kiedy się cieszą z prezentów, chociażby z drobnostek danych od serca.

      Usuń
  13. bardzo fajne pomysły. ja jestem w trakcie myślenia co kupić;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chłopaka nie mam, ale zawsze w klasie wybieramy kogoś, aby podarować prezent. oczywiście jak zwykle wybieram mężczyznę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam problem z kupowaniem prezentów dla chłopaków ale zawsze coś wymyślam, oczywiście głównie kieruje się gustem i praktycznością danego przedmiotu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mam problem z prezentem dla brata :-D chłopakowi coś zawsze wymysle ale dla brata co roku nie wiem Co :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja aktualnie nie mam za bardzo kogo obdarować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszy prezent to taki, który pokazuje, ze znamy druga osobę ; ) ja juz większość prezentów mam "z głowy", odpowiednio wcześniej zaplanowane, kupione i czekają na święta. Został tylko pracowy "secret santa" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahh z nieba mi spadłaś! Z prezentami dla mężczyzn mam zawsze problem... nie ważne święta, urodziny... cokolwiek. A tu proszę, fajne pomysły :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z prezentem dla facetów zawsze jest problem, więc przydatny wpis:) W ogóle fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed premierą gwiezdnych wojen mój mąż stał się jak dziecko, więc myślę że fajnym prezentem dla większości mężczyzn będzie jakiś gadżet z filmu

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat z wyborem prezentu dla męża jakoś nigdy nie miałam problemów, nawet wybrałam mu zapach, który stał się jego ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mąż ucieszyłby się z paska, perfum, rękawic - tak obstawiam. Propozycje trafne moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie trymer do brody! :) Mój blogowicz drwal dostanie swój wyczekany trymer Panasonic :D Klasyczną machinę już ma, kosmetyki rodem z XIX wieku regularnie kupuje a teraz przyszła kolej na porządnego elektryka. Myślę, że taki prezent będzie dla wielu mężczyzn strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne odpowiedzi :) Z prezentami dla chłopaka jest wielki problem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem wam że mam mieszane uczucia. :D trochę schematycznie, ale praktycznie. Niektóre z tych rzeczy bym mógł dostać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja odkąd pamiętam, zawsze mam problem z wymyśleniem fajnego prezentu dla mężczyzn - niezależnie od tego kim oni dla mnie są. Mam zwykle wrażenie, że oni wszystko mają. Dzięki więc za garść inspiracji, może uda mi się skorzystać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dostałem na urodziny od ukochanej model samolotu, o taki http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/1/8/ i to był najlepszy pomysł jaki mogła mieć, bo kiedyś po cichu marzyło mi się modelarstwo. Myślę, że to moze być fajna pasja dla wielu mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  30. O, ja też wybieram Panasonic, ale nie trymer tylko golarkę. Cenę praktyczne prezenty a dobra golarka to cenna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja postanowiłam, że nie będę dawać rzeczowych upominków tylko jakieś bony albo vouchery. Teraz na święta mój facet otrzyma lot w tunelu freeflycenter.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kupuję coś do ubrania np koszulę czy krawat. Są praktyczne i zawsze się przydadzą :) W Grand Moda Męska na pewno znajdziecie coś extra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ten przybornik do golenia jest świetny, bardzo estetycznie wykonany ze swojej strony mogę dodać jeszcze np męską biżuterię z motywem historycznym, portfel też jest doskonałym pomysł ale widzę, że masz go na liście

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zdecydowałam się na prezent, który jest przede wszystkim praktyczny. Kupiłam KeySmart'a i mam nadzieję, że mój mężczyzna będzie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też zawsze staram kupić coś praktycznego a zarazem żeby prezent miał to "coś" ostatnio kupiłam swojemu mooltitool'a zawsze marzył o czymś takim i się w końcu doczekał. Szczerze mówiąc też lubię takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja polecam wybrać się do salonu Grand Moda Męska po prezent :) Zawsze staram się aby prezent był przydatny, a nowa koszula to praktyczna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój mężczyzna na pewno byłby bardzo zadowolony z takich słuchawek i może jakiejś płyty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciężko wybrać odpowiedni prezent dla mężczyzny. Przynajmniej ja mam zawsze z tym problem chociaż znamy się bardzo dobrze. Przykładowo wiem, że chciałby zegarek ale nie mam pojęcia w jakim stylu mu się podobają :( i co robić? Mogę jedynie wziąć go na zakupy do centrum i jakoś dyskretnie podpytać przy witrynie sklepowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana weź go na zakupy, niech sobie sam wybierze prezent. Moim zdaniem to najlepszy pomysł. Dogadajcie się tylko co do ceny. Na pewno będzie zadowolony. Ja tak zawsze robię z moim chłopakiem ;)

      Usuń
  39. Perfumy D&C, super propozycja :) Ja całkiem niedawno kupiłam chłopakowi zapach Chanel Sport, boski zapach! Gdy tylko go ma na sobie nie mogę się od niego odkleić! :)
    Również ciekawym pomysłem jest zakup drewnianego zegarka, idealny prezent dla chyba każdego faceta

    OdpowiedzUsuń
  40. A może jakiś skok ze spadochronem albo przejażdżka na motorze wodnym ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysł. Dzięki za propozycję ;)

      Usuń
  41. Ja uważam, że męskie prezenty to scyzoryki, noże, ostrzałki do noży, multitoole i tego typu gadżety - taki produkt to prezent w rozsądnej cenie, a na pewno ucieszy mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja dziewczyna wiedząc, że jestem zapalonym gadżeciarzem postanowiła mi kupić na urodziny drona. Taki prezent uważam, że również innym mężczyznom by bardzo pasował. Pomyślcie o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój facet jest zapaleńcem w temacie komiksów i filmów z superbohaterami, a z okazji Dnia Chłopaka czy Walentynek mamy w zwyczaju kupować sobie jakieś drobne prezenty to też ode mnie w tym roku dostanie koszulkę z symbolem Batmana, niech ma chłopak ;) Jak szukacie czegoś podobnego zajrzyjcie tutaj http://ataf.pl/nowosci . Wszystkiego dobrego i udanych prezentów życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.