środa, 13 stycznia 2016

Witaj 2016 - jak się masz ?

Witajcie kochani ;*

Nowy Rok, nowe plany,cele, marzenia. Siedzę, rozmyślam ... życie toczy się dalej. Jakie życie? - a no takie jakie sami sobie zaserwujemy. Tak , tylko od nas zależy jakie ono będzie bo wszystko zależy tylko od CIEBIE! Ograniczają nas tylko myśli , tylko to co sami sobie wyobrazimy, nasze lęki , oczekiwania. 



Nie zawsze jest łatwo, nie zawsze wspinamy się w górę , są też niziny ale po dobrych chwilach zawsze przychodzą te złe , a po złych te dobre. Więc po co się zamartwiać? Koło się toczy...

2015 rok zleciał mi bardzo szybko na odkładaniu życia na później. Z lenistwa, braku chęci , lęków czy naszych ograniczeń. Warto było? No właśnie , każdy już sobie sam odpowie. 


Idź własną drogą,rób to co kochasz,bądź dobrym człowiekiem- życie Ci się odwdzięczy !


No dobra, nie był taki zły ale mogło być lepiej. Teraz z wielkim zapałem , nowymi planami wkraczam w kolejne dni 2016 roku . I wiecie co - będzie on bardzo dobrym rokiem , wręcz rewelacyjnym , nie ma innej opcji. Zakończy się ogromną satysfakcją i poczuciem dumy ze spełnionych celów. To będzie dla mnie ciężki rok ale wierze ,że cudowny.


Jaki był Twój 2015? Czy był satysfakcjonujący ?

11 komentarzy

  1. Satysfakcjonujący? Raczej taki jak twój. Odkładanie na później ;).
    Chociaż trochę późno, to życzę ci szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bardzo intensywny. Sporo się działo, były lepsze i gorsze chwile, jak to w życiu, ale ogólnie nie mogę narzekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla każdego momentami nie był łaskawy, ale jeśli spojrzeć na niego z ogólnego rozrachunku to był dobrym rokiem. Oprócz kilku złych i smutnych sytuacji dał od siebie również coś dobrego :) nowe możliwości, nowych ludzi, którzy stanęli na mojej drodze i są w nim po dziś dzień. Jeśli 2016 będzie choć tak dobry jak ten rok,który już za nami będe zadowolona. Ale zrobię wszystko, czego i Tobie życzę,żeby był lepszy i obfitował w same cudowne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I oby 2016 był perfekcyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post i masz sto procent racji, musimy wykorzystać wszystko co w naszych rękach i działać dla własnego dobra. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2015 zaskoczył mnie nie raz, ale nie żałuję tego wcale, bo nie raz to czego się nie spodziewamy otwiera nam zupełnie nowe możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Był satysfakcjonujący, ale końcówka okropna ;) Piękna maksyma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, mam się całkiem dobrze, rok zaczął się dla mnie świetnie, jestem pełna dobrej energii. Czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację. A dla mnie 2015 był wyjątkowo szalony i zleciał bardzo szybko od nadmiaru wrażeń :). Mam nadzieję, że ten rok będzie nie gorszy niż poprzedni :). Puki co staram się spełniać swoje marzenia. Ograniczenia często są w nas...i z tymi najtrudniej wygrać. Życzę Tobie również powodzenia w realizacji swoich planów w Tym roku :). I też wierzę, że będzie cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie sprawy w 2015 uważam za udane. Firma przyniosła zysk, kupiłem mieszkanie.
    Jednakże czy był satysfakcjonujący ? Chyba jednak nie. Mam poczucie, że mogłem zrobić kilka rzeczy więcej, lepiej. Inna sprawa, że czasem się w ogóle zastanawiam co ja daje światu w zamian, że on pozwala mi tu być...

    OdpowiedzUsuń
  11. 2015 był dla mnie dobrym rokiem,ale czuję że 2016 będzie jeszcze lepszy :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.