poniedziałek, 2 stycznia 2017

Szczoteczka elektryczna Oral B 650- zbawienie dla moich zębów + opis każdej z dostępnych na rynku końcówek


Kto ma szczoteczkę elektryczną? Mówić mi tu. Mam i ja!

Od dawna myślałam o szczoteczce elektrycznej. Chciałam sprawdzić czy faktycznie jest się czym zachwycać. Do tańszych ona nie należy dlatego ciągle odkładałam ten zakup.Wreszcie nadszedł ten czas. Mam ją i jestem zachwycona. Nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłej sklepowej szczoteczki. Nie!



Rożnica jest ogromna. Nie spodziewałam się takiej rewelacji na moich zębach. Jama ustna to ważna część naszego ciała. Czasem zapominamy odpowiednio zadbać o nią. Uwierzcie te pieniądze nie są wyrzucone w błoto. 

Jaki efekt? 
Niezwykła czystość i świeżość od pierwszego umycia. Powierzchnia zębów wypolerowana,gładka i śliska. Dużym plusem jest wykrycie przez to urządzenie mocnego nacisku na ząb przy myciu. Szczoteczka zwalnia i słyszymy inne brzmienie wibracji. Nie ma mowy o podrażnionych, krwawiących dziąsłach. 




Urządzenie jest  łatwe w użyciu jak  i czyszczeniu. Jedynym problemem może być droga końcówka, która jest wymagana jako oryginalna przez producenta. Kupując szczoteczkę elektryczną w zestawie jest tylko jedna końcówka, ale nie ma się co martwić zdecydowanie wystarcza na dłużej niż zwykła szczoteczka. Warto szukać na promocjach końcówek albo przez internet - jest taniej.




Powyżej na zdjęciu 2 końcówki wypróbowane przeze mnie:

- Oral B 3D White-  przeznaczona do usuwania przebarwień (na zdjęciu ma ona różowy kielich)
- Oral B Cross Action-  jest najbardziej zaawansowaną końcówką, wnika w przestrzenie międzyzębowe, unosi i wymiata płytkę nazębną

Muszę przyznać,że moim faworytem jest końcówka 3D White- ma delikatne włókna, podoba mi się również kielich,który bardzo dobrze się sprawdza i czyści zęby. Natomiast włókna Cross Action są nieco sztywniejsze i twardsze. Ułożone są w różnych poziomach i mają różną długość.

Producent ma w zestawie do wyboru jeszcze kilka innych głowic, dostosowanych do oczekiwań klientów. Każdy wybierze coś dla siebie. Oto one:



Oral B FlossAction- wnika głęboko w przestrzenie międzyzębowe, końcówka delikatnie usuwa płytkę bakteryjną z trudno dostępnych miejsc




















 Oral B Precision Clean-zapewnia kielichowe objęcie powierzchni zęba,włókna pomagają w utrzymaniu zdrowych dziąseł











Oral B Sensitive- szczególnie polecana w przypadku nadwrażliwości ,stanów zapalnych lub recesji dziąseł













Oral B Ortho- idealna dla osób noszących zamki i aparaty ortodontyczne
















Oral B Power Tip- polecana do czyszczenia obszarów trudnodostępnych, wokół aparatów ortodontycznych,  mostów, koron, implantów











Oral B TriZone- przeznaczona dla osób, które preferują tradycyjny sposób czyszczenia zębów
















Oral B Stages Power- przeznaczona dla dzieci
















Zdjęcia koncówek oraz informacje o nich - KLIK

Myślę,że przedstawiony opis głowic ułatwi Wam wybór. Macie szczoteczki elektryczne? Która z końcówek jest Waszym faworytem?


PS: Zapraszam serdecznie na moją stronę na FB: KLIK

7 komentarzy

  1. Musze w końcu zakupić taką szczotkę a tak samo odkładam zakup. Niestety ale zwykła szczoteczka nie pierwszy i nie ostatni raz podrażniła moje dziąsła :/ Po Twoim wpisie...no muszę kupić :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio nad elektryczną szczoteczką ;) Jeszcze teraz kupowac nie będę ale w przyszłości pewnie tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miała tego typu szczotki :) Kupując te zwykłe zawsze pamiętam aby była to wersja Soft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szczoteczkę elektryczną Oral-B, ale w zeszłym roku wymieniłam na soniczną, znacznie delikatniejszą dla dziąseł, bo niestety nieumiejętnie stosowana szczoteczka elektryczna może prowadzić do odsłaniania szyjek zębowych. I nie chodzi tylko o siłę nacisku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne muszą być te szczoteczki, ale ja nie mogę takiej używać z powodu wrażliwych dziąseł. :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu zainwestować w taką szczotkę

    OdpowiedzUsuń
  7. mam Oral B FlossAction i Sensitive i jestem zadowolona z ich działania ;) polecam

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.