środa, 15 lutego 2017

Analiza kolorystyczna - WIOSNA


Nie spodziewałam się ,że post o analizie kolorystycznej Lata ( KLIK) będzie się cieszył tak ogromną popularnością. Dzisiaj kolejna pora roku, kolejny typ kolorystyczny.
Zapraszam serdecznie do czytania. 


WIOSNA


Oczy: jasnobłękitne, błękitne, jasnozielone, zielone, niebieskozielone, miodowe, złocistobrązowe.

Cera: beżowa, brzoskwiniowa, mogą występować piegi, skóra opala się na złocisty, miodowy kolor.

Naturalny kolor włosów: jasny blond o ciepłym ,złocistym odcieniu, słomkowy blond, ciemny blond, jasny orzechowy brąz.

Idealny kolor włosów: ciepłe odcienie brązu; złocisty, miodowy blond; należy unikać platyny oraz czerni.

Makijaż:
-podkład: ciepła ,brzoskwiniowa, beżowa tonacja,
-róż: w kolorach brzoskwiniowym , łososiowym, morelowym,
-cienie: pastelowe odcienie szarości, jasne zielenie, niebieskie, fioletowe,jasny brąz, jasna lilia, oliwkowy ,
-szminka: kolor łososiowy, beżowo-brzoskwiniowy, morelowy, delikatna pomarańcza, naturalny róż, intensywna koralowa czerwień.

Pasujące kolory ubrań:

(śmietankowy, złocisty beż, kolor kości słoniowej, kolor wielbłądziej wełny, ekri, kawa z mlekiem, jasny turkus, miodowy, orzechowy, mleczna czekolada, mandarynkowy, morski błękit, brzoskwiniowy, lawenda, fiołkowy, łososiowy, czerwień pomidorowa, czerwień marchewkowa i koralowa, zielone ze złotymi refleksami, jabłkowa zieleń, pistacjowy)


Znana kobieta wiosna to: Amanda Seyfried



Jaki masz typ urody?Może jesteś Wiosną?

PS: Zapraszam na moją stronę na FB- klik

50 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Poczytaj sobie o Lecie- link w poście na początku.Moim zdaniem jesteś właśnie latem ;*

      Usuń
    2. Dziękuję,bo zawsze się zastanawiałam. Myśle,że najbardziej zbliżony typ to właśnie lato, na pewno kolory, w których dobrze wyglądam to kolory charakterystyczne dla lata. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysl na post :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Piekna modelka/aktorka!
    Ja chyba jestem Czerema Porami Roku, bo dobrze mi prawie we wszystkich kolorach, jestem i wiosna i zima i latem i jesienia.
    Nie czytalam zadnych poradnikow na ten temat, ale bylam kiedys z ciekawosci na spotkaniu o takiej tematyce i zaskoczona byla, jak prowadzaca dobierala kolory do uczestniczek tego spotkania. Moim zdaniem wyznaczanie, czy ktos jest wiosna, zima, jesienia, czy latem i dobieranie pod to " odpowiednich" w/g jakiegos tam schematu koloru, to zupelnie bledne i mylace propozycje, bo oczy, wlosy, nie maja tu takiego znaczenia, jak wlasnie kolor cery, czy ciala. Moze byc jasny odcien koloru skory, a ten z kolei moze byc zoltawy lub rozowawy, a do nich pasuja zupelnie inne barwy. Kolorowe ubiory, ktore prowadzaca proponowala uczestniczkom, ktore ponoc mialy byc niby jesienia, wiosna, zima, czy latem, wogole nie pasowaly do ich koloru cery, czy ciala. Np. Pani, o czerwonawym odcieniu cery, ktora okreslila jako jesien, zaproponowala czerwien rdzawa, a ta jeszcze bardziej podkresila jej czerwonawy odcien cery, ktory spowodowany byl przez tradzik rozowawy.
    Takze nie wiem, czy takie schematy wogole sa pomocne. Najbardziej pomocne w/g mne jest bez jakiegokolwiek makijazu przymnierzanie, przymierzanie i probowanie, czy dany kolor nam pasuje, czy nie?
    Nie czytalam zadnych poradnikow, wybieram dla siebie i swoich klientek kolory intuicyjnie i wiem, ze moja metoda, mnie, ani moich klientek jeszcze nie zawiodla. Niektore sa bardzo wdzieczne, bo nigdy by nie przypuszczaly, ze kolor, ktorego sie wczesniej unikaly i sie wystrzegaly, a niezobowiazujaco zaproponowany przeze mnie, bedzie tak pieknie podkreslal ich urode!

    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,za tak wyczerpujący komentarz.Masz racje trzeba próbować, przymierzać ubrania bez makijażu czy nam pasuje-też tak robię. Natomiast powiem Ci,że mój typ urody Lato ,idealnie mnie określa i paleta kolorów wpasowuje się we mnie całkowicie.Myślę,że te określenia kolorów i typów urody są pomocne,ale przecież nie musimy trzymać się zawzięcie schematów. Szukajmy nowych inspiracji.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Ojej chyba nie jestem typową kobietą, bo nigdy aż tak dużo kolorów nie rozróżniam, ale post bardzo fajny. Dobrze, że piszesz o wiośnie, bo czekam na nią bardzo :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting! Doesn't look like the famous Pantone palette))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej jestem zimą... Bo oczy ciemno brązowe, włosy blond, ale naturalny szaryn i jasny odcień cery...Poproszę post o Pani Zimie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, będzie za jakiś czas post o zimie ;)

      Usuń
  7. Prawie wszystko się zgadza z wyjątkiem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedni mi mówią, że jestem zimą a inni, że chłodnym latem (tzw. true summer).Już sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem zimą ;) jak większość świata

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja niestety nie jestem wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. She always looks so pretty! Love that red lace top!

    Best,
    Christina
    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a great post! Love her style x Followed your blog would like if you follow back :) http://www.bauchlefashion.com/2017/02/logo-statment.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to chyba jestem Jesień , ale nie jestem pewna:( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome picks, dear! Happy weekend! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na post :) I świetna realizacja... :) Jak tak patrzę na pasujące kolory... wpisuję się w tę paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno nie jestem wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this! I think spring and me are a perfect match :D
    Have a nice weekend! :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam chyba podobny typ urody jak Amanda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktorka jest przepiękna. Tydzień temu oglądałam z nią film "Chloe" :)
    Oprócz tego kojarzę ją też z kilku innych filmów ;)
    Wiosenne kolorki są piękne. Ale jak widzę nie dla mnie. Mam brązowe oczy, brązowe włosy i troszkę ciemniejszą karnację.
    Ach brzoskwiniowe i łososiowe kolory!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana ale pozytywne kolorki na blogu, super! :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj chyba ja wiosną nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie mogłam stwierdzić jednoznacznie jakim typem kolorystycznym jestem, bo w zasadzie pasuje mi mnóstwo kolorów. Począwszy od czerni, czerwieni, indygo, fuksji, skończywszy na ciepłym żółtym. Źle się czuję i wydaje mi się, że wyglądam blado w limonkowym, beżach, błękicie i wszelkich bladych kolorach. Fajny post. Czekam na kolejne analizy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lovely blog :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba jestem zimą, więc czekam na kolejną analizę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę taki post. Ja chyba nie jestem wiosną bo jedyne co się zgadza to kolor oczu :) Tak to mam bladą cerę, brązowe włosy z blond pasemkami ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. This is a very lovely post.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to chyba nie jestem wiosną... może lato ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana myślę,że jesteś latem. Link w poście na początku, poczytaj sobie ;*

      Usuń
  28. Lato się wita :D
    Fajne wpisy dla osób, które nie wiedzą jaki mają typ kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię właśnie tą aktorkę:)Analiza kolorystyczna super jest jednak ja należę do lata:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post! I like Amand Seyfied very much)
    Followed your blog, keep in touch :)

    xx Veronica
    Welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Uważam, że ja także jestem wiosną, wszystko z opisu się zgadza. Lubię tę aktorkę. ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. As usual very interesting post) Thanks for sharing)
    Have a nice day!
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdę mówiąc raczej nie jestem wiosną ani latem, wydaje mi się że jesienią ale zobaczymy - poczekam do opisu kolejnej pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam na zimę i jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze mam problem z rozpoznaniem mojego typu urody, mimo wszystkim internetowym quizom. :( Póki co, wnioskując z Twoich postów ani wiosną, ani latem nie jestem, więc czekam na ciąg dalszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, jeszcze się z takim nie spotkałam. I te piękne kolorki :D Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem albo wiosną, albo latem. Sama nie wiem, w testach różnie wychodzi :v
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello Chabrowe,
    I am a summer type. Thank you for this coloursful post. We can follow each other. I follow you via GFC #295. Have a nice sunday.
    Nancy ☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi great post. I am following you via gfc 301.
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi very nice blog. I am you follower 302 gfc. Have a nice day 😊

    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Love those colours, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.