czwartek, 9 lutego 2017

Moja pierwsza współpraca- zamówienie z Tosave

Witajcie ;)

Dzisiaj co nieco, o sklepie internetowym Tosave. Jakiś czas temu dostałam propozycje współpracy z tą firmą. Zgodnie z umową wybrałam 3 rzeczy z tego sklepu. Muszę przyznać ,że się troszkę rozczarowałam na początku - trafiły do mnie tylko 2 z nich. Po wymienieniu się e-mailami mają mi dosłać tą trzecią - zobaczymy. 


Szare rękawiczki z obszyciami na kciukach i palcach wskazujących. Idealne np. do obsługi smartfonów, tabletów lub cyfrowych aparatów fotograficznych. .Łatwa obsługa bez marznięcia palców. Dodatkowo mięciutki ,ciepły materiał.

Szare rękawiczki- KLIK





Czarne legginsy- mogłam wybrać mniejszy rozmiar, te są L- ciut szerokie w pasie. Jak na leginsy mają sztywny materiał, zaliczyłabym je raczej do spodni.



Czarne legginsy- KLIK



Znalazłam też fajne dopinki do włosów- Clip In Hair Extensions

Bardzo proszę o kliknięcie w linki. Od tego zależy moja dalsza współpraca z nimi. Z góry dzięki . Buziaki ;*

Znacie tą firmę? Lubicie zakupy przez internet?

PS 1- Zapraszam do polubienia mojej strony na FB
PS 2- Nie zapomnijcie o konkursie KLIK

56 komentarzy

  1. Bardzo podobają mi się te rekawiczki, musze sobie takie sprawić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Ja dopiero zobaczyłam jak to jest używać telefonu bez ściągania rękawiczek. Rewelacja!

      Usuń
  2. Uwielbiam legginsy, te prezentują się całkiem fajnie, rękawiczki też super- szczególnie jeśli chodzi o obsługę smartfonów 😁
    Sklepu nie znam, ale już klikam w link :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rękawiczki to coś specjalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jak kupisz, nie pożałujesz ;)

      Usuń
  4. Czasami niestety są braki an magazynie i dosyłają pozostałe zamówienie ;) Fajne legginsy, inne kolory w sklepie też ładne i jakie tanie, 6 dolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że kilka innych rzeczy mi się spodobało to nie było. Nie wiedziałam ,że takie braki mogą być.Czekam teraz na sweterek ;)

      Usuń
  5. Rękawiczki oryginalne. Gratuluję pierwszej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się takie grubsze legginsy przydały. Fajne te dopinki, ale mi by było bardzo ciężko dobrać kolor. Również czekam na paczkę od nich. Długo czekałaś? Pozdrawiam serdecznie i oczywiście poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kliki ;) Niecałe 3 tygodnie czekałam na paczkę. Ciekawa jestem co Ty wybrałaś. Daj znać jak dodasz posta o tym. Chętnie przeczytam. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ok, ale mi napisali, że nadali paczkę 15 stycznia, więc się zastanawiam czy dojdzie. Dzięki za odpowiedź i polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  7. Super artykuł;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten sklep, mają świetne ceny, poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice dear!

    Thanks for your comment and as you suggested I´m following on GFC ;) please follow me too! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rēkawiczki i fajnie, że nie trzeba ich ściągnąć na mrozie, by odebrać telefon. To mi się podoba. Legginsy też dobrze wyglądają na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te rękawiczki są na prawdę pomocne ;)

      Usuń
  11. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rękawiczki :) Wszystko poklikane :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a lovely post! Have an amazing new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    take a look at my new YouTube Video HERE

    OdpowiedzUsuń
  15. Those gloves looks so cool and useful. Great post.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So stunning look) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  17. Te leginsy rzeczywiście wyglądają jak spodnie,ale świetie na Tobie leżą :) Kochana, oczywiście wszystko kliknięte :*:*:* Dodoatkowo obserwuję :* I polubiłam stronę na Facebooku :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy. Legginsy super!

    OdpowiedzUsuń
  19. zauroczyłam się tymi rękawiczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, dokładnie takie rękawiczki by mi się przydały! :)
    Chodzę bez rękawiczek, żeby móc klikać coś w telefonie, a potem zmarznięte, sine, suche łapki. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. The sweater is lovely!
    Happy Valentine's Day!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  22. The gloves look amazing! and so useful during cold days.
    Your pants look lovely as well - fit like a glove!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. surely I'd love to follow each other - following you now!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tym sklepie internetowym :)
    Ale zamówiłaś naprawdę ładne rzeczy. Szkoda, że trzecia nie dotarła. Oby została wysłana tak jak napisali.
    Te leginsy rzeczywiście wyglądają jak spodnie. Ale i tak są ładne:)
    Poklikałam: $2,75, $6.02 :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rękawiczki mi się bardzo podobają, sama muszę sobie kupić takie, w których będę mogła obsługiwać telefon :)
    Poklikałam w linki i obserwuję! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Leginsy - spodnie prezentują się bardzo dobrze. Co do dopinek do włosów... nie jestem przekonana... Ale ja jestem starej daty hehe ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.