niedziela, 26 lutego 2017

Syoss -odżywka do włosów + wynik konkursu

Cześć Kochani ;*

Jak Wam mija Niedziela?
Mi bardzo leniwie, stąd czas na nowy post. Dzisiaj kilka słów o mojej ulubionej odżywce do włosów Syoss. Zapraszam.



Co obiecuje producent?
-wzmocnienie i poprawę struktury włosa
-głęboką regeneracje włosa
-redukcje 7 oznak zniszczonych włosów tj. przesuszenie,łamliwość, rozdwajanie,utrata budulca, puszenie, plątanie, matowienie.


Moja opinia:

Odżywka zamknięta w butelce o pojemności 500ml. Bardzo wygodne i praktyczne opakowanie. Zapach dość intensywny, przyjemnie pachnie, utrzymuje się na włosach kilka godzin. Konsystencja gęsta, szybko wnika we włosy, nie spływa z nich.


Moje włosy bardzo lubią tę odżywkę. Używając ją już dłuższy czas widzę poprawę. Już po pierwszym użyciu włosy łatwo się rozczesują. Są idealnie nawilżone i nie puszą się. Dodatkowo nie rozdwajają się pomimo ,że ciągle je wiąże i noszę czapkę. 

Jeśli ktoś ma farbowane na blond włosy, ta odżywka wzmacnia ten kolor. Mam na końcach  wcześniejszy kolor- złoty blond i muszę przyznać po jej użyciu te pasmo włosów jest bardziej złociste. Mi to nie przeszkadza, ale różnice w kolorze widzę.

Znacie tę odżywkę ? Lubicie tą firmę - Syoss?



+ wynik konkursu
Nagroda trafia do... Anny Kot. 
Gratuluje zwyciężczyni. Już piszę e- mail do Ciebie ;)
A Was zapraszam na kolejny konkurs już w kwietniu. 


Buziaki ;*

54 komentarze

  1. Szamponom tej matki mówię zdecydowanie NIE. Natomiast nigdy nie używałam żadnej odżywki Syoss :)

    Gratuluję Pani Annie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po nieudanych testach szamponów z Syoss, dałam szansę tej odżywce.
      Wyszło mi na dobre ;)

      Usuń
  2. Kiedyś uwielbiałam te odżywki :)
    Gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jedną odżywkę tej firmy i strasznie spływała mi z włosów, ale tej konsystencja wygląda całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś szamponu z Syossa i w miarę go lubiłam :)
    Gratki dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę firmę, choć ja jestem stałą miłośniczką odżywki Nivea :) Szkoda, że wcześniej nie znałam Twojego bloga. Mam nadzieję, że zorganizujesz jeszcze jakiś konkurs, chętnie wezmę w nim udział :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że zorganizuję. Wpadaj częściej ;*

      Usuń
  6. Z Syossa to używam tylko farby do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty Syoss :) gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze nic tej marki. Mój mąż lubi ich szampony.
    Fajna recenzja. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy również lubią tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio przepadam za ta marką, ale odzywki jeszcze żadnej nie testowałam. Nastepnym razem kupię i zobacze, jak sobie u mnie ona poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy się nie skusiłam na produkty od Sayoss :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

  12. Great review! have a lovely Day! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam ich odżywki do włosów farbowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing post :)
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. I have tried this product and I quite liked it. It is a huge bottle that lasts for a long time :)
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy miałam raz piankę do włosów a teraz już nie używam tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam już z tej firmy odżywkę ale jak dla mnie szału nie ma. Wiadomo każde włosy są inne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Dear,
    I like this shampoo. It could by good for my dry hair. Have a sunny week.
    Nancy 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Odżywki nigdy nie używałam, a Annie również gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś jakąś odżywkę Syoss i lubiłam, choć ogólnie do marki ciągnie mnie tak sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie stosowałam odżywek tej marki, ale może kiedyś jeszcze na jakąś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This conditioner looks really great! I did not buy the products of this brand has long been
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks very interesting ) Thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś się zraziłam do Syossa i nie jestem chętna na ich produkty. Moje włosy ich po prostu nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś szampon tej firmy i niestety się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkty tej marki może nie powalają, ale są ok za niewysoką cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastic my dear
    Thank you
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post, naprawdę świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo nie lubię produktów tej firmy. W ogóle się u mnie nie sprawdzają niestety.

    OdpowiedzUsuń
  30. Używałam kiedyś tej odżywki i spisywała się dobrze. Teraz jednak moje włosy są wybredne i mogę stosować tylko produkty Sylveco.
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosh, I definitely need this for my hair, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię produkty tej marki, najlepiej szampon i odżywkę z tej samej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam jedną z tych odżywek i bardzo je chwaliłam!
    Zapraszam na mój urodzinowy konkurs - do wygrania aż 5 zestawów kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. stosowałam ją - uwielbiam!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam jej jeszcze :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice review dear! Have a great weekend! xx
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey! Your blog is cool, now i am following you(:
    I hope u can visit mine and follow me back(? (-:

    OdpowiedzUsuń
  38. zglosila sie?

    OdpowiedzUsuń
  39. Syoss is one from the my favorite product for hair. So I'm happy to see post about it.
    Great review, so good photos, and text is useful too.
    Like it a lot!

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  40. This production is important for hair
    I like it
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  41. Interesting post! Have a great week, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. miałam tę odżywkę i nie narzekałam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Z Syossa miałam tylko jedną odżywkę, nie pamiętam już jaką, chyba taka z fioletowym paskiem ale nie byłam z niej za specjalnie zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś jakąś odżywkę tej marki, zachęciła mnie reklama, że rzekomo produkt daje efekty jak z salonu fryzjerskiego. Srodze się rozczarowałam, także więcej nie wróciłam do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.