niedziela, 2 kwietnia 2017

W poszukiwaniu swojego stylu-inspiracje.


-Też masz szafę pełną ubrań? Wszystkie możliwe kolory bluzeczek,nawet pomarańczowe spodnie?
-Jakie spodnie? - pytam ze zdziwieniem koleżankę.
-No tak, pomarańczowe- nie żartuje!
-A jak chcesz się ubrać,dochodzisz do wniosku,że nie masz nic,nic co by pasowało?
-No tak. Typowa kobieta. Ciągle się denerwuje,że mam dużo ubrań i nie mam się w co ubrać.
-Oo nie ,to nie typowa kobieta. To kobieta ,nie mająca swojego stylu. Zmień to! 



Znalezienie swojego idealnego stylu to dopiero gratka. Dopasowanie kolorów, krojów ubrań,istna udręka. Jak sobie z tym poradzić?

Oto kilka moich wskazówek:

-Szukaj! inspiracji na pintereście,zszywce,instagramie i innych stronach. Znajdziecie multum stylizacji, kreacji. Coś Ci się spodoba. Zapisz to!

-Zastanów się jakie kolory do Ciebie pasują,w  których czujesz się dobrze.Wybierz kilka szczególnych jakie chcesz by przeważała twoja szafa. Zapisz je na kartce!

- Wyjmij wszystko z swojej szafy: przymierzaj,dobieraj,zastanów się 2 razy,nawet 5 czy będziesz w tym chodzić. Tylko proszę Was to ma być zrobione szczerze. Nie trzymajcie rzeczy z myślą,że ubierzecie za rok bo uwierzcie mi -nie ubierzecie. Nie potrzebne ubrania oddaj siostrze lub na caritas - one i tak Ci nie posłużą.

- Zrób listę rzeczy ,które potrzebujesz i ściśle się jej trzymaj. Uwzględnij w niej kolory, kroje i pory roku.

-Twórz stylizacje,rób zdjęcia pasujących rzeczy.
( Zdjęcia jednej bluzeczki ze spodniami, spódniczką, może rybaczkami. Zobacz jak jedna biała bluzeczka pasuje do kilkunastu rzeczy. Już masz kilka stylizacji.)

- Poukładaj sobie na jednym wieszaku po jednej pasującej stylizacji. Uwierz dużo szybciej będzie Ci z rana ubrać rzeczy. Koniec myślenia ''w co się ubrać''. Masz już gotowe stylizacje. Nic Ci więcej nie trzeba. Ruszaj w świat.

Na jakim etapie ja jestem?
Szukam inspiracji, kupuje ubrania. Zmieniam szafę ;)




A to moje wiosenne inspiracje, outfity,w których chciałabym być ubrana:














Zdjęcia pochodzą z internetu.




Jaki Wy macie styl? Na jakim etapie tworzenia go jesteście?

35 komentarzy

  1. Bardzo mi się podobają stylizacje w takim stylu. Z chęcią bym się tak nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż tworzę swój styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od kilku lat kupuję w dużych ilościach sukienki - na lato i zimę. Dobrze się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dialog na początku posta! Mówi sam za siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam - nosze to co lubię i chyba nie jest źle, bo nikt nie ucieka z krzykiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. These are great tips, and I also like the photos, the first two are my favorite. :)
    Enjoy your Sunday!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis i inspiracje. Ja lubię łączyć różne style, więc siłą rzeczy mam dużo ubrań, ale nie jest to dla mnie problem! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje świetne. Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam swój styl, w którym przeważa czerń, którą bardzo lubię. ;] Niestety moja sylwetka jeszcze nie jest gotowa na niektóre kolory i kroje.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi trochę czasu zajęło dojście do tego, że najbardziej lubię klasykę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! I'm following you. I'd be happy to see you in my blog. :)
    https://sunshineladyvera.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Great tips, and awesome inspo pics:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot =)

    Really great and informative post.
    I follow you now on GFC. Let me know when you follow me back.
    Have a nice week too.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba będę musiała zrobić wiosenne porządki w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie - mimo pełnej szafy nie mam się w co ubrać :D Znajome to - ale staram się dopierać ubrania tak, by zawsze tworzyły kilka stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. what a great post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba do tej pory nie mam wyrobionego stylu. Uwielbiam sportowe ciuchy. Teraz się odchudzam i wiem jedno, gdy dojdę do wymarzonej wagi to zacznę wybierać moje wymarzone ciuchy. Teraz już powoli szukam takich ubrań w secondhandach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!

    Followed you dear as you suggested, now waiting for you :) xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem na takim etapie, że niedługo się przeprowadzam, a ciuchów mam o wiele więcej niż miałam rok temu - trzeba to wszystko porządnie przejrzeć. :D
    Staram się łączyć wygodę z ciuchami, które mi się podobają. To nie zawsze jest łatwe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful selection my dear
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi co jakiś czas zmienia się styl :D Stylizacje ze zdjęć bardzo mi się podobają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię szaro-białe stylizację z jakimś kolorowym dodatkiem :) Ja jestem ciągle na etapie "Nie mam miejsca w szafie i w co się ubrać" i raczej szybko nie wyjdę z tego stanu :D

    Blondynka na swoim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne inspiracje :-) Osobiście po prostu ubieram to co lubię... na co mam ochotę, w czym się dobrze czuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacje w tym stylu są przepiękne! Super blog!
    Zostawiam follow i mam nadzieję, że wpadniesz do mnie; https://e-ster85.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nadal tworzę swój styl. Fajne inspiracje :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastic inspirations
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  27. Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesting post! Happy Easter! 🐇🐣🐇🐣🐇🐣🐇🐣

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.