środa, 3 maja 2017

Kup mnie! Moja wishlista



Pogoda za oknem nie nastraja pozytywnie. Czekam na słońce i sukienki. Dość kurtek i spodni! Gdzie ta wiosna? Dziś na poprawę humoru skreślam rzeczy, które chciałam kupić rok temu. Moim priorytetem był czerwony, porządny portfel, który spełniałby moje oczekiwania i jest! Dostałam rok temu na urodziny to cudo!





Dziś moja nowa wishlista. Kto ciekawy, co mi się marzy- zapraszam;)



Koronkowa, czerwona to moja wymarzona sukienka na te lato. Planuję ją kupić już w tym miesiącu. Uwielbiam ten kolor i materiał. Elegancka, seksowna cóż więcej trzeba.

Czarne, skórzane czółenka to must have każdej kobiety. Są wygodne, ponadczasowe i pasują do każdej kreacji

Wypadałoby również dorobić się porządnych okularów. Moje przeżyły ze mną całe studia, poznały wielu niesamowitych ludzi i zwiedziły 4 kraje. Zmiana na nowe dobrze im zrobi. Moim oczom też!







Drewniany,pojemny kuferek na biżuterię. W końcu kobieta musi mieć miejsce na swoje skarby. Mam kilka malutkich pudełeczek, w których chowam swoje drobiazgi. Porozrzucane na półce,otwieranie ,zamykanie. Nie, to się u mnie zdecydowanie nie sprawdza. Jedna duża szkatułka zaspokoi moje miejsce na toaletce. 

Pewnie większość z Was jest zdziwiona- przepiśnik. Tak na liście widnieje przepiśnik. I to nie byle, jaki. Mam wymagania. Nie sprawdzają się u mnie szyte zeszyty, notesy z kołowrotem. Uwielbiam za to segregatory. Dlatego jako początkująca gospodyni szukam idealnego, inspirującego mnie miejsca gdzie będę zapisywać przepisy. Więc, czas na małe DIY. Planuje zrobić sobie przepiśnik z segregatora. Moja inwencjo twórcza - liczę na Ciebie !


Na tej samej zasadzie bazuje planner. Ten jest idealny. Skórzana, czerwona lub granatowa okładka będzie moją bazą. Środek zaplanuje sama. Chce dostosować swój planner do siebie, zamieścić nie tylko plan tygodnia, ważne daty ale też listę moich celów, priorytetów, nawyków, zaplanowanych wycieczek. BULLET JOURNAL to mam na myśli, zobaczę jak sprawdzi się u mnie. Dam Wam znać.

Magdaleny Kanoniak czyli Radzki nie trzeba nikomu przedstawiać. Od dłuższego czasu oglądam jej vlogi, sledze instagram. Jej książka zbiera wyjątkowo, dobre opinie. Chciałabym ją przeczytać.


Jestem ciekawa o czym Wy marzycie! Zdradźcie w komentarzach Wasze plany.

PS: Blogger płata mi ostatnio figle. Ucina tekst, nie wyrównuje go, jedna naciśnięta spacja to po opublikowaniu 3. Też macie z tym problem?

24 komentarze

  1. Ja właśnie szukam jakiejś fajnej sukienki na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz sobie na Zalando bo są wyprzedaże.
      Na pewno coś dla siebie znajdziesz ;)

      Usuń
  2. Mój blogger bardzo wolno działa, może trwają jakieś prace i stąd te niedogodności? :)
    Na mojej wishliście znajdziesz m.in mieszkanko (wiem, wiem to duuuży zakup) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo dobry zakup.
      Mieć swoje mieszkanko- marzenie.
      Też o tym myślę ;)

      Usuń
  3. Widzę, że mamy podobny gust:) Też mam czerwony portfel. Lubię właśnie takie czółenka, a sukienka jest piękna. Mam podobną czarną, ale czerwona tez mogłaby się znaleźć na wishliście. Kuferki takie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam książkę Radzki ;) Mi blogger póki co nie płata figli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kuferek na biżuterię też by mi sie przydał :) Sukieneczka piękna Ci się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :) No i szkatułka przykuła też moja uwagę :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta sukienka. Podoba mi się. Jednak póki co jeszcze nie na moją figurę.
    Przepiśnik mam, kupiłam gotowy, ale póki co nie wpisałam tam żadnego przepisu, tylko wkładam tam przepisy z gazet, albo z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja marzeń nie zdradzę, bo się nie spełnią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradzaj,nie zdradzaj-spełniaj kochana ;)
      Ja póki ci co zdradzam listę zakupową,marzenia to kolejna długa lista,
      którą powoli skreślam.

      Usuń
  9. To co robi bloger w edytorze tekstu to można dostać szału.Przerwy zlepianie tekstu, krzywy układ to norma i ciężko się nie zezłościć :d
    Kurcze nie wiem co bym chciała :D i to chyba dobrze. Zbieram na lepszy aparat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aparat to tez bardzo przydatna rzecz. Powodzenia w zbieraniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja lista wymarzonych rzeczy jest przesadnie długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa lista. Czerwona sukienka i mi się marzy, ale ja bym chciała gładką maxi z dużym rozcięciem. Chętnie by uzupełniła letnią garderobę w ciuchy w stylu boho. Przydałyby się jeszcze szare zamszowe szpilki i nowe czarne za kostkę i białe poniżej trampki. Niestety więcej mi się marzy niż mogę sobie pozwolić. Jakbyś potrzebowała pomocy przy doborze okularów, a przede wszystkim mowa tutaj o soczewkach, to pisz, chętnie służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie,odezwę się na pewno.
      Ja mam zawsze problem z doborem odpowiedniego kształtu.
      Albo ja jestem wymagająca, albo przymierzam nie taki kształt jaki mi pasuje.

      Usuń
  13. Niestety jesień tej wiosny sprawia, że podobnie jak Ty wzdycham do sukienek zadając sobie pytanie, kiedy wreszcie będę mogła je ubrać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och - nowe okulary są również na mojej liście. Rozejrzę się za nimi jeszcze w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja też mam taką listę :)
    Czerwony portfel tez tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam problem z bloggerem (zmienia mi wielkość czcionki), ale i tak uważam, że jest to najlepsza platforma do pisania bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałby mi się nowy portfel. Jednak szukam bardzo pojemnego z wieloma przegródkami i ciężko mi taki znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, mi też się marzy porządny portfel, ale i od jakiegoś czasu poluję na dobry parasol i spódnicę idealną :D No i w moim przypadku również książki są zawsze dobrym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja muszę zmienić okulary :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.