sobota, 6 maja 2017

Ulubiency w pielęgnacji rąk- Isana i Neutrogena


Dłonie są wizytówką człowieka. Na pierwszy rzut oka możemy ocenić ile ma lat, jaki zawód wykonuje i czy potrafi o siebie zadbać. Mamy już Maj, każda z nas przygotowuje się do lata- nie zapominajmy o dłoniach. Elegancka kobieta powinna mieć aksamitne dłonie, nie przesuszone i oczywiście czyste. Ważne są również paznokcie - zadbane o ładnym kształcie. Uwagę przyciągają dokładnie pomalowane pazurki bez odpryskiwań i zadrapań lakieru.

Ręce narażone są na wiele szkodliwych czynników, które niszczą ich strukturę mi.n detergenty, zmiany temperatury, promienie UV. Ważne jest dokładne mycie rąk, zaraz po tym nasmarowanie je kremem. Drogerie, sklepy promują wiele marek. Ciężko znaleźć ideał - zwłaszcza jak ktoś ma wymagającą skórę.

Moje dłonie  potrzebują większej uwagi. Często są przesuszone, występuje wysypka (AZS), dlatego dobrze nawilżający krem to podstawa. Nie wychodzę z domu bez niego. Obecnie znalazłam 2 faworyty i od jakiegoś czasu naprzemiennie używam.



Nie mam żadnych zastrzeżeń do tych kremów. Szybko się wchłaniają i bardzo długi czas czujemy je na dłoniach. Treściwa konsystencja (nie jest ani za rzadka, ani za gęsta)- wystarczy odrobina i można nasmarować ręce. Oba kosmetyki ładnie pachną. Po dłuższym stosowaniu moja skóra dłoni się zregenerowała, a co za tym idzie skórki wokół paznokci też.





Moje wskazówki pielęgnacyjne:
myj dłonie w letniej wodzie (gorąca wysusza naskórek i prowadzi do podrażnień, natomiast zbyt zimna pogrubi go i doprowadza do pękania),
trzymaj kremy w widocznym miejscu, będziesz pamiętała o pielęgnacji dłoni,
- kremuj ręce: po ich każdym myciu, przed wyjściem,przed spaniem, 
- staraj się mieć krem zawsze w torebce, 
- uwaga na suszarki w toaletach publicznych, ich suche powietrze, wysusza i odwadnia skórę.

Jeśli wasze dłonie są bardziej wymagające polecam, co tydzień peeling cukrowy - klik.
Następnie po osuszeniu dłoni gruba warstwa kremiku i relax. 
Dobrym sposobem na bardzo suche dłonie są rękawiczki bawełniane. Wtedy kremujecie grubą warstwą dłonie po peelingu  i zakładacie rękawiczki na noc. Efekt gładkich rąk gwarantowany.





Używacie kremiki z Isany i Neutrogeny? Może macie z innej firmy godne polecenia? Dajcie znać ;)

42 komentarze

  1. Jak zawsze ciekawy post;) lubię cię czytać , obuwiecej takich postów ;*
    /Ten twój P :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jeden i drugi i jak dla mnie Neutrogena jest lepsza, ale to moja opinia i używałam w czasie kiedy miałam duży problem z dłońmi. Na co dzień zwykły kremik ma wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię isanę, ma bardzo fajne produkty. Neutrogeny jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ostatnio mega wysuszone...
    Fajne rady! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Neutrogeny miałam krem:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Neutrogenę też lubię. Tego drugiego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dawno nie miałam nic z tej firmy:)

      Usuń
  7. Ja do rąk najbardziej lubię krem oliwkowy do twarzy z Ziaja, sprawdza się świetnie ;) I jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wiele kremów, ale tych jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten krem Isany, zawsze mam jeden w zapasie :) Od siebie polecam czerwony z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kremik z Evree, ale nie sprawdził się u mnie.

      Usuń
  10. Do wskazówek dodałabym jeszcze noszenie rękawiczek przy sprzątaniu.
    Detergenty niewyobrażalnie niszczą skórę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz racę to ważne punkt w pielęgnacji i ochronie skóry rąk.
      Dzięki za przypomnienie ;)

      Usuń
  11. Ja lubiłam Neutrogenę swego czasu z maliną nordycką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. what a nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam ulubieńca z Isany ;)
    KLIK
    ale ostatnio przebiły go kremy z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ogromny problem ze skórą na dłoniach. Większość osób, które widzi moje ręce na zdjęciach myśli, że to ręce 50-letniej kobiety, a nie mam nawet jeszcze 30 lat... Miałam kiedyś odmrożenie, pracuję fizycznie w drogerii i chociaż staram się smarować ręce jak tylko mi się przypomni to chyba już nigdy nie będą takie ładne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to doskonale.
      Ja od dzieciństwa zmagam się z atopią.
      Maści na dłonie ze sterydami strasznie je zniszczyły.

      Usuń
  16. U mnie niestety jeszcze żaden krem do rąk Isany się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam tylko firmę Isane, jednak nie miałam styczności z ich produktami. Wydają się dość ciekawe.
    Ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś jakiś kremik z Neutrogeny i bardzo go lubiłam. Niestety w pracy nie mogę mieć nakremowanych rąk i myję je co chwilę, używam również nagrzewnicy, więc ręce mam często mocno przesuszone. W domu za to używam Mediwax z Medilabu, kosztuje grosze w internecie i jest na bazie wosku pszczelego. Poleciła mi go znajoma pielęgniarka i u mnie się sprawdza.
    Co do pazurków, to ja osobiście preferuję hybrydy u kosmetyczki, odpryskujący lakier wygląda obrzydliwie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym kremie.
      Następnym razem zamówię ;)

      Usuń
  19. Muszę wypróbować kremy Neutrogena. Cuda o nich słyszałam, a jakoś nigdy nie testowałam żadnego...

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam ich, stosowałam tylko z tutti frutti,który przepięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Isany nie miałam, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś miałam krem z neutrogeny i był bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesting post! Thanks for sharing!💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  24. moje dłonie również bywają wymagające... tych kremów jednak nie miałam :) do tej pory używałam kremów z Avon i zdawały u mnie egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja mama bardzo lubi neutrogenę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kremy do rąk z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  27. isane będe musiałą wypróbwać

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne wskazówki i lubię te kremy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Die Isana Creme habe ich auch :)
    Bin zufrieden mit dem Produkt :)

    ShellyAbdallahs.Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój ulubiony i naprawdę dobry krem do rąk to kosztujący grosze Anida z woskiem pszczelim i droższy The secret soap store z 20% masłem shea.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.