niedziela, 25 czerwca 2017

Arganowa rozkosz - szampon ARGAN OIL Hydrating Nourishing Cleansing

Witajcie Kochani;*


Z szamponem arganowym spotkałam się jeszcze będąc w UK. Przystępna cena, ładne opakowanie i ten zapach, nie musiałam się nad nim długo zastanawiać. Zaciekawiona kupiłam. Czy się sprawdził i czy polecam Wam go kupić? Zapraszam na recenzje. 



Szampon do włosów Argan Oil z ekstraktem z marokańskiego oleju arganowego zgodnie z założeniami producenta ma oczyścić i nawilżyć włosy, dodatkowo nadając im delikatny zapach. Unikalna mieszanka składników odżywia je, przywraca blask i miękkość. Nadaje się do każdego rodzaju włosów. 

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamide MEA, Glycol Distearate, Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil), Hydrolized Soy Protein, Sodium Chloride, Parfum,Guar Hydroxypropultrimonium Chloride, Laureth-10, Citric Acid, Panthenol,PEG-10 Dimtehicone, Tetrasodium EDTA,Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride,  Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.




Moja opinia:
Szampon mieści się w wygodnym 300ml opakowaniu. Jego ciemnobrązowy kolor uniemożliwia zobaczenie ilości kosmetyku wewnątrz. Musimy wagowo stwierdzić ile jest jego w opakowaniu. Konsystencja dość rzadka, lejąca. Idealnie się pieni, nawet przy niewielkiej ilości. Zapach delikatny, typowo arganowy. Dłuższy czas po użyciu wyczuwalny na włosach i dłoniach. 

Produkt odżywia i nawilża włosy. Po jego użyciu nie stosuję odżywki. Włosy bez problemu się rozczesują. Są błyszczące. miękkie, gładkie w dotyku. Nie ma również mowy o puszeniu włosów, są dobrze dociążone. Szampon nie spowodował u mnie łupieżu, mam nawet wrażenie, że delikatnie nawilża skórę głowy.




Jakich szamponów używacie? Miałyście styczność z arganowym?

78 komentarzy

  1. Fajnie, że są aż takie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten błyszczący efekt na włosach ;)

      Usuń
  2. Sounds amazing my dear :D I really love Argan Oil for Hair :D

    NEW TIPS POST | Protect You HAIR Before and After The SUN!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie bardzo sensownie :) ja mam bardzo suche włosy i chętnie sprawdzę jak spisze się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłabym się na ten szampon :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dość ciekawy,mam nadzieję, że kiedyś wpadnie mi w łapki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam arganowego szamponu bo zawsze używam head&shoulder albo L'oreal pluż odżywki także z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w moim przypadku te szampony strasznie wysuszają mi włosy.
      Pantene to mój faworyt. Teraz też, ten arganowy ;)

      Usuń
  7. Ostatnio też sięgam po bardziej nawilżające szampony. Rozjaśnianie włosów robi swoje:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam po prostu produkty z arganem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię arganowe kosmetyki do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o takim szamponie arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, jak ten szampon sprawdziłby się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czegoś nie rozumiem :D. Na opakowaniu jest napisane, że to odżywka, a nie szampon ;D. Pomylone zdjęcia ? Czy używasz po prostu odżywki w roli szamponu ? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje spostrzegawczości. Czekałam na ten komentarz!
      Szczerze mówiąc zamieniłam zdjęcia, bo chciałam zobaczyć czy ktoś czyta post ze zrozumieniem i odnosi to do zdjęć. Miło mi,że zobaczyłaś. Jako 1 z 24 osób. Poprawione. To jest recenzja szamponu.
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
    2. Hehe, no ja zawsze staram się czytać, jak już czytam :D.
      Ale też nieraz zauważam, że ludziom się nie chce czytać i wchodzą tylko po to, aby zostawić komentarz. Już się do tego nawet przyzwyczaiłam i nie robi to na mnie żadnego wrażenia, jeśli ktoś pisze o moim bublu, że tak świetny produkt chętnie by wypróbował ;p.

      Usuń
  13. Mógłby być idealny dla mnie bo uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym. A gdzie można go kupić i ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam go w UK, ale znalazłam też w sklepach internetowych.
      Wystarczy wpisać nazwę i wyskakują sklepy ;)
      np:
      http://www.ekobieca.pl/product-pol-4978-Szampon-do-wlosow-Argan-Oil-z-ekstraktem-z-marokanskiego-oleju-arganowgo-150-ml.html
      https://www.iperfumy.pl/argan-oil/hydrating-nourishing-cleansing-szampon-odzywczy-z-olejkiem-arganowym/

      Usuń
  14. Jest super gęsty, chętnie bym wypróbowała go :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu, ale dzięki Twojej recenzji chętnie wypróbuję:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się przydała ta recenzja ;*

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze szamponu arganowego - żadnego. Dla mnie jest najbardziej istotne czy produkt zawiera SLS albo ALS, jeśli tak, to muszę zrezygnować, chociaż czasami kusi... Nie zawsze byłam na to uczulona, ale jak już się przytrafiło, to coraz bardziej dokucza.

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a really good product. Thanks for sharing.
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt. Sama posiadam szampon z olejkiem arganowym innej firmy i powiem szczerze, że ten olejek potrafi zdziałać cuda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś sama forma tego szamponu mi nie podchodzi, zdecydowanie bardziej lubię takie zwykłe w butelkach i płynne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog, bardzo mi się podoba! właśnie zaobserwowałam :)
    zapraszam: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wszystko co z olejkiem arganowym ;) Szampon wygląda na dość fajny, ale raczej nie wypróbuję, trzymam się tych sprawdzonych, które nie powodują u mnie łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, też mam problem z łupieżem po zmianie szamponu.
      Na szczęście z tym nie miałam problemu ;)

      Usuń
  23. lubię gdy zapach kosmetyku, zostawia po sobie na dłuższy czas. Wygląda ładnie, a jeśli jest wydajny- to coś dla mnie. Hoć ja preferuję zakupy kosmetyków za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post, dear))
    Follow you on GFC #387, hope you follow back:)

    VeraBelBlog | Zaful

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie stosowałam. A długo już go używasz i Ci po dłuższym stosowaniu włosy nie przetłuszczają Ci się szybciej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myje codziennie nim, także nie odpowiem Ci na to pytanie. Używam go naprzemiennie z Pantene i nie przetłuszcza moich włosów ;)

      Usuń
  26. You have an interesting blog!

    Great review!

    I just followed you! Now I am your the 388th follower))))
    Be my follower as well. I am waiting for your step! ;)

    http://innakeils.blogspot.com/

    Best regards, Inna

    OdpowiedzUsuń
  27. Argan oil is great in beauty products :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie olej arganowy oraz jego dodatek do różnego rodzaju kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. It seems a good shampoo! =)
    Smuack!

    OdpowiedzUsuń
  30. bellissimo blog cara, ti seguo , ti aspetto da me

    OdpowiedzUsuń
  31. Very nice product and I really like the pictures!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam takich szamponów, ale skoro tak lekko się po nich rozczesuje włosy to go zdobędę! :)

    pozdrawiam
    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Po raz pierwszy słysze o tym szamponie, koniecznie muszę go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Arganowych jeszcze do tej pory nie używałam. Lubie zapach aloesowy. Ale do tej pory mam szampon z nivea. Musze zmieniać co jakis czas, nie mogę używać tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice product
    I like agran oil in cosmetics

    __
    See you:
    http://pechalnaya.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello,

    Thanks for visiting my blog. I like yours and I follow you now. :-) By the way, interesting shampoo. It looks great.

    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Great product! Thanks for sharing! ������

    OdpowiedzUsuń
  39. Opcja samego szamponu bez konieczności stosowania odżywki jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba mi się to rzuciło w pennym w oczy, aż jutro pójdę sprawdzę hihii :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Looks like a great product!! Thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    NEW POST: MES VOYAGES A PARIS

    OdpowiedzUsuń
  42. I love argan oil, it's the best! My favorite haircare products are those with argan oil, I just got myself a conditioner with argan oil as well.

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  43. Love it! Great post hun!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie wygląda i super, że się przyjemnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  45. tego jeszcze nie miałam okazji testować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam go, fajnie, że u Ciebie się sprawdził, ale ja na razie się nie skuszę, bo mam zapas szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  47. Po takiej recenzji to chyba warto się skusić :) Po paru myciach będę wiedziała czy jest to dla mnie produkt. A gdzie go można nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  48. Sooooo nice! I love it so much!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. O szamponie czytam po raz pierwszy, ale muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił. Może dam mu szansę, bo ostatnio moje włosy potrzebują porządnej dawki nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham szampony do włosów bardzo zniszczonych bo mam wrażenie, że po nich włosy są bardzo odżywione i nawilżone!
    Zapraszam do mnie na post o tegorocznym Openerze - będę bardzo wdzięczna jak zajrzysz.
    https://zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy szampon, może by się sprawdził na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem na twoim blogu po raz pierwszy, ale bardzo mi się tu podoba :) Obserwuję <3
    Raczej nie dla mnie :P Ja używam tylko moich sprawdzonych kosmetyków i bez większego powodu raczej ich nie zmieniam :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank for stopping on my blog! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie szampony bardzo szybko znikają z półki. Z chęcią wypróbowałabym również ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy produkt, ciekawe jak poradzi sobie z włosami farbowanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super blog, obserwuję i to jako 400!Pozdrawiam:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Powiadasz, że skórą jest po tym rozjasnionrozjasnion? Muszę sie obejrzeć za tym produktem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.