wtorek, 15 sierpnia 2017

Golden Rose Black Diamond Hardener- wzmacniająca odżywka do paznokci.


Od zawsze borykam się z łamliwością paznokci i suchością ich płytki. Praca, która wymaga ciągłej dezynfekcji rąk, jak i domowe obowiązki nie sprzyjają ich polepszeniu. Golden Rose Black Diamond wychwalana w blogosferze, polecana przez kosmetyczki. Przyszedł czas na jej wypróbowanie. 



Opis producenta:

Opis:
Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszczącą powłokę, zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania.


Sposób działania:
Delikatnie wstrząsnąć przed użyciem. Nakładać jedną warstwę jako baza na czyste i suche paznokcie, poczekać do wyschnięcia przed nałożeniem lakieru. Regularnie nakładać dwie warstwy raz w tygodniu, aby wzmocnić efekt utwardzenia.


Skład:
ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydrite copolymer, isopropyl alcohol, acetyl tributyl citrate i inne.




Moja opinia:


Zalety: 
- zauważalne wzmocnienie paznokci, są twardsze i nie rozdwajają się,
- zdecydowanie szybszy porost,
- ładny połysk po pomalowaniu,
- bardzo szybko się wchłania, 
- sztywny, wygodny pędzelek,
- konsystencja odżywki idealna do nakładania, nie jest za rzadka, ani za gęsta,
- cena: ok. 13 zł.

Wady:
- jako, że opakowanie odżywki ma kolor czarny, możemy mieć kłopot przy podpatrzeniu ile produktu zostało do końca.


Odżywkę na pewno kupię ponownie. Jeśli macie problem z paznokciami polecam ją wypróbować. Po około miesiącu stosowania moje paznokcie stały się twardsze i nie rozdwajają się. Właśnie tego przede wszystkim od niej oczekiwałam. Sprawdziła się w 100%. To zdecydowanie mój hit miesiąca.


Kto używał? Może macie inne sprawdzone odżywki do paznokci?

34 komentarze

  1. Nie używałam jej, ale myśle że jest warta przetestowania. Ostatnio miałam żele więc przyda się jakaś dobra odżywka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie kupowałam żadnej odżywki do paznokci, ale chyba muszę się za jakąś rozejrzeć, bo coś ostatnio paznokcie gorzej wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam z Eveline. Po Twojej recenzji na pewno wypróbuję też Black Diamond.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I have never heard of this product.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć. Będę pamiętać przy zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro tak zachwalasz to trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review! Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Spadasz mi z nieba, po zdjęciu hybryd moje paznokcie nie są w najlepszym stanie, dlatego przy najbliższej okazji kupię ten preparat i wypróbuję u siebie. Mam nadzieję, że paznokcie się odbudują, bo nie chce ich znów w nieskończoność przedłużać.
    Dziekuje bardzo i korzystając z okazji zapraszam do siebie:

    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używałam tej odżywki, bo niestety, ale nie po drodze mi z GR. Jak jeździłam częściej do Olsztyna, to jeszcze mogłam podskoczyć, ale teraz już raczej szybko nie użyję niczego tej marki nad czym bardzo ubolewam. O odżywce słyszałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje paznokcie są w tragicznym stanie..potrzebny jest mi taki lakier! Idę dziś dokonać zakupu : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fajnie!
    Nigdy jej nie miałam i nie używałam ale może się na nią skuszę :)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam teraz totalną regenerację paznokci po hybrydach, póki co ratuję się odżywką 8w1 Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować ! Nigdy nie mogę zapuścić ani utwardzić paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  16. pdooba mi się i cena nie wydaje się byćzbyt wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam problemy z paznokciami i nie korzystałam z takich pomocy. Na pewno przydatny kosmetyk i warto spróbować, jeśli paznokcie się łamią. Cena bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego produktu! Trzeba wypróbować :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę wypróbować! :) Bardzo ładnie zdjęcia. Podoba mi się tutaj u Ciebie. Także obserwuję :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja obecnie używam odżywki marki Ados i jestem zadowolona. Nie wiem, czy to za sprawą jej właśnie, czy może diety ale paznokcie rosną mi jak szalone. Szkoda, że włosy nie chcą rosnąć w tym samym tempie;) A co do Golden Rose to jest to jedna z moich ulubionych marek i posiadam większość lakierów tej własnie firmy. Na pewno wypróbuję polecaną odżywkę, kiedy tylko wykończę Adosa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aktualnie na moich paznokciach tylko hybryda, ale wcześniej rewelacyjnie sprawdzał się hardener z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I have never heard about this, but I love black nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że tak dobrze się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety znam Twój problem bardzo dobrze, mam bardzo łatwo rozdwajające się paznokcie i walczę z nimi od dawna. Na pewno sięgnę po Hardenera z Golden Rose, mam nadzieję, że dobrze się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jej, ale już długo się zastanawiałam nad jej zakupem. Chyba mnie przekonałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie korzystam z takich rzeczy bo robię żele 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś była to moja ulubiona odżywka do paznokci, teraz robię sobie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post ;)
    http://poradnikmartii.blogspot.com/2017/08/jak-panowac-nad-emocjami.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam jakąś tam pierwszą lepszą odżywkę do paznokci w tesco. Trochę jakby podziałała. Ja ją w sumie nakładam pod zwykły lakier, a jeśli na przykład któryś z brokatowych jest chropowaty, to nakładam też na wierzch. Mam wrażenie, że wtedy dłużej wytrzymuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.