niedziela, 3 września 2017

Zakupy na Aillexpress. Co kupiłam i co polecam Wam kupić?



Aillexpress nie muszę nikomu przedstawiać. Chiński portal zakupowy istnieje już od kilku lat. Można na nim kupić ubrania,kosmetyki, elektronikę, wyposażenia do domu i akcesoria sportowe. Na paczkę z Chin musimy dość długo czekać- 3 tygodnie, a nawet miesiąc. Nie zraża mnie to jednak, zachętą jest niska cena i darmowa przesyłka produktów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje zakupy ;)




Pierwszym moim faworytem jest niebieski portfel z dużą liczba kieszonek na karty i dokumenty. Bardzo solidne obszycie i miękki, sztywny materiał.



Szarą torbę izotermiczną kupiłam z myślą o przygotowanych posiłkach do pracy, ale także na rowerową ,letnią wycieczkę czy piknik. 





Myjka do pędzli to must have każdej kobiety. Świetnie sobie radzi z zabrudzeniami.



Kolejnym niedawnym nabytkiem jest srebrny komplet. Błękitne kolczyki i przywieszka. 




W pracy pielęgniarki bardzo przydatną rzeczą jest zegarek. Ten zamówiony na Alliexpress idealnie pasuje do mundurka i dobrze się trzyma dzięki przypince. Nie muszę już nosić zegarka na nadgarstku, który czasem przeszkadza.





Robicie zakupy na Aillexpress?

30 komentarzy

  1. Portfel jest śliczny, sama noszę się z wymianą swojego (już rok :P), jest ok, ale rogi trochę się zafarbowały od ciemnych poszewek w torebce. Chabrowa biżuteria zrobiła na mnie największe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zegarek. Nie widziałam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel jest śliczny, sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie zamawiałam niczego na Ali ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem uzależniona od Aliexpress. Robię tam bardzo dużo zakupów, teraz głównie ślubne dodatki :) Też kupiłam tam Brushegga i dobrze mi służy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Aliexpress zamawiałam sporo pędzli i ze wszystkich jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Portfel jest przecudny <3 Wygląda na solidny ;) A taki zestaw naszyjnika i kolczyków miałam podobny, tylko w kolorze białym :D Ale mój nie był z Aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś :) ja jeszcze nigdy nic tam nie kupiłam, ale chyba w końcu będę musiała zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny jest ten zegarek! i myjka do pędzli! :)
    Nigdy nie robiłam zakupów na Aillexpress.
    Zapraszam w wolnej chwili:

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy. Szczególnie ta biżuteria mi się podoba. Moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw rekomendacji! Ja na Ali kupiłam kilka obudów na telefon oraz polecanego przez Ciebie brushegg'a :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek faktycznie pasuje dla pielęgniarki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, ja wraz z koleżanką przymierzamy się do tego, aby zakupić kilka rzeczy. Naprawdę mają tam niezłe perełki i ceny kuszą.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy kupiłam coś na tej stronie, ale ostatnie dwie paczki nie przyszły, więc przestałam.
    Podoba mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, ze nigdy niczego nie zamówiłam na Ali i jakoś mnie nie ciągnie. Nie lubię podróbek i tak zwanej chińszczyzny więc sobie odpuszczam, chociaż wiem, że wiele rzeczy można tam kupić taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udane zakupy ! Świetny portfel i bardzo oryginalny zegarek !
    Dziękuję za namiar, chętnie tam zajrzę :) Moja bliska koleżanka jest również pielęgniarką, z przyjemnością pokarzę jej ten zegarek :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy tam niczego nie kupowałam. Podoba mi się portfel.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nic na Ali nie kupiłam :D ładny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post dear! :)
    Kisses...
    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny portfel, ja teraz bluzę zamówiłam - ciekawe co byndzie, na amerykańskiej stronie zrobili biznes życia i ciuchy z alie po 200 zł sprzedają, a na alie to samo 70 zł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne rzeczy zamówiłaś. Ja ostatnio częściej korzystam ze strony Wish ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę https://pl.aliexpress.com/item/2017-PU-leather-women-wallets-luxury-brand-wallets-designer-purse-High-Capacity-Long-wallets-coin-Zipper/32808793939.html?shortkey=imQvIBRb&addresstype=600

      Usuń
  23. Jeszcze nigdy nie robiłam zakupów na Ali, ale kusi mnie ;) Portfel najlepsy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł z tą torbą, szkoda że takie rzeczy są bardzo nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  25. PORTFEL bardzo mi się podoba - sama chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę ubrań już tam kupiłam i przyznaję, że do tej pory jestem mega zadowolona. Dziś przyszły mi kolejne paczki, w tym piękna suknia na wesele za 52 złote :)
    Raz mi paczka nie doszła, a raz przysła kurtka z o wiele mniejszymi wymiarami niż było w opisie. W obydwu przypadkach szybko odzyskałam kasę, a za małą kurtkę sprzedałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myjka do pędzli mnie zaskoczyła i zainteresowała - w sumie nie mam myjki tylko po prostu czyszczę moje pędzelki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.